تعداد بازدید: 3712

توصیه به دیگران 2

جمعه 1 ارديبهشت 1396-18:10

برگزاری نخستین جلسه ستاد اصلاح طلبان مازندران/ احمدی فولادی رییس شد

مهدی احمدی فولادی: انتظار ما از شورای نگهبان درباره احراز صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری محقق شد و این یک رقابت عادلانه است/ اکبر بهمنش: شورای نگهبان در احراز صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، تدبیر و عقلانیت به خرج داد و ترکیب خوبی معرفی کرد+اسامی معاون ها و رییسان کمیته های ستاد اصلاح طلبان


 مازندنومه؛ سرویس سیاسی، کلثوم فلاحی: نخستین جلسه ستاد انتخاباتی شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان مازندران در سالن کنفرانس باشگاه فرهنگیان ساری با حضور اکثریت اعضای  این ستاد برگزار شد.

رئیس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان مازندران در این نشست گفت: کار دشواری بر عهده ما گذاشته شده و ما می خواهیم با عملکرد خود حیثیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را در مازندران حفظ کنیم.

مهدی احمدی فولادی با اشاره به اینکه مازندران در انتخابات پیش رو باید مانند انتخابات 92 خود را یک سر و گردن بالاتر از بقیه استان ها نشان دهد، اظهار کرد: در کمترین فرصت توانستیم شورای سیاستگذاری را در همه شهرهای استان شکل دهیم.

وی افزود: مسئولیت دیگر ما در حوزه ساماندهی نامزدهای اصلی شورای شهرها است و هرچه زودتر باید در این زمینه شروع به کار کنیم.

احمدی فولادی با اشاره به اعلام اسامی نامزدهای تایید شده انتخابات ریاست جمهوری، خاطرنشان کرد: کار ما در حقیقت از دیشب شروع شده و وقت بسیار تنگ است.

وی با بیان اینکه انتظار ما از شورای نگهبان درباره احراز صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری محقق شد، گفت: این یک رقابت عادلانه است.

در ادامه این نشست نائب رئیس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان مازندران اظهار کرد: تلاش ما برای تحقق  مشارکت حداکثری مورد نظر مقام معظم رهبری در انتخابات است.

اکبر بهمنش افزود: با آغاز به کار ستادهای انتخاباتی ریاست جمهوری، شاهد شور و هیجان بیشتری در فضای انتخاباتی خواهیم بود.

وی گفت: نگاه عرصه بین الملل به انتخابات ایران است و مردم ما یک بار دیگر  در پای صندوق های رای، حقانیت جمهوری اسلامی را در عرصه بین المللی به منصه ظهور می رسانند.

بهمنش خاطرنشان کرد: شورای نگهبان در احراز صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، تدبیر و عقلانیت به خرج داده و ترکیب خوبی معرفی کرده است.

گفتنی است در این نشست پس از گفت و گو و تبادل نظر دو ساعته و با اتفاق آرا مهدی احمدی فولادی به عنوان رئیس ستاد شورای اصلاح طلبان مازندران و اکبر بهمنش به عنوان قائم مقام و رضا ستاری به عنوان دبیر و سخنگوی این ستاد برگزیده شدند.

سایر معاونت ها و برخی کمیته ها و ستادها به این شرح اعلام شدند:

معاونت ها

شیخ صمد زراعتی، معاون امور شهرستان ها،

جواد حق نظر،  معاون امور اقشار و تشکل ها،

جانعلی تقوی، معاون نظارت و ارزیابی،

محمدعلی رحیمی، معاون پشتیبانی

مسئولان کمیته ها:

افشین احمدی، کمیته هماهنگی و مراسم،

علی طور سوادکوهی، ستاد  امور جوانان،

فرشته احمدی،  ستاد بانوان،

نصرالله دریابیگی، ستاد کارگری.

حسین روزبهی، مشاور ارشد ستاد

در ضمن اعلام شد که مسئولان سایر کمیته ها و ستادها در نشست های بعدی شورا معرفی خواهند شد.

 



    ©2013 APG.ir