تعداد بازدید: 2499

توصیه به دیگران 0

يکشنبه 3 ارديبهشت 1396-20:32

عصر یک شنبه در مسجد جامع ساری؛

قالیباف در یادواره شهدا برای خود تبلیغ کرد!

- شهردار تهران به منظور شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و حضور در برنامه‌های تبلیغاتی درخواست مرخصی خود را از تاریخ دوشنبه ۴ اردیبهشت ماه تا تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه تسلیم شورای شهر پایتخت کرد، اما او امروز سوم اردی بهشت ماه به مازندران آمد و در ساری سخنرانی انتخاباتی هم کرد که البته حضور مردم در این مراسم کمرنگ بود+گزارش سخنرانی قالیباف در مسجد جامع ساری


 مازندنومه؛ سرویس سیاسی، محمداسماعیل بخشی سورکی: محمد باقر قالیباف عصر یک شنبه در یادواره شهدای مدافع حرم در مسجد جامع ساری اظهار داشت: شهدای خان طومان در محاصره کامل با دشمن جنگیدند و در مظلومیت به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به ناامنی های موجود در منطقه و تلاش استکبار در راستای شکل گیری تروریست ابراز داشت:  امروز خود آن کشورها در آتش تروریست پروری می سوزند.

قالیباف گفت: به برکت خون شهدای دوران دفاع مقدس و شهیدان مدافع حرم، کشور ما در منطقه ناامن خود یک جزیره امنیت، آرامش و ثبات است.

‎شهردار تهران با بیان اینکه همه مردم‌ مدیون شهدا و جانبازان هستند، افزود: بسیاری از جانبازان از درد جراحت خواب راحت نکردند اما با ایستادگی خود اقتدار و عزت به ایران دادند.

‎وی ابراز داشت:  این دستاوردها مدیون مظلومیت شهدا و خون  آنها است، اما غصه از جایی شروع می شود که چرا در این سرزمین، چالش بزرگ اقتصادی وجود دارد که مردم ما را سرخورده کرده است.

‎نامزد دوازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: امروز مردان عرصه دفاع مقدس در جمع خانواده های خود می شکنند و این سزاوار ملت نیست.

‎قالیباف با بیان اینکه کشور فقیری نیستیم و در مجموع منابع گاز و نفت اولین کشور ثروتمند دنیا هستیم، افزود: در دوران دفاع مقدس هم در زمینه های امنیتی و دفاعی همین مشکل اقتصادی را داشتیم اما مردم با ایفای نقش خود، انواع توپخانه و ادوات جنگی را ساختند و به جبهه آوردند.

‎شهردار تهران گفت: تلاش متخصصان داخل به جایی رسید که قدرت پرتاب موشک و برد بلند توپ را پیدا کردیم؛ تا جایی که با استمرار این روند قدرت پرتاب ماهواره در مدار را یافتیم.

‎وی با بیان اینکه امروز همه در دنیا می دانند که ایران یکی از برترین تکنولوژی ها  و تجهیزات دفاعی را دارد افزود: ایران یکی از پنج کشور برتر در این زمینه محسوب می شود.

‎قالیباف ادامه داد: متاسفانه در زمینه اقتصادی در رتبه های پایین در جهان قرار داریم.

‎وی با بیان اینکه در رشد علمی بیش از ۱۵ برابر دنیا پیشرفت داریم افزود: در صنعت خودرو به قول معروف تابوت حمل می کنیم.

‎نامزد دوازدهمین‌دوره انتخابات ریاست جمهوری به ضعف هدفمندی در تولید و صنعت در مازندران اشاره کرد و گفت: بزرگترین فرصت های تفریحی و توریستی در مازندران است اما نمی توانیم از مازندران به استان توریستی یا سیاحتی نام ببریم.

‎وی با اشاره به حضور بیکاران فارغ التحصیل دانشگاهی در هر خانواده اظهار داشت: متاسفانه جوان امروز به دلیل نبود اشتغال سرخورده و شکسته می شود؛ به این دلیل که سوء مدیریت و تدبیر در اداره کشور وجود دارد.

‎قالیباف با بیان اینکه این بی تدبیری به دلیل خروج‌ مردم از عرصه اقتصادی است افزود: تنها ۴ درصد مردم از این فرصت بهره مند هستند اما بیش از ۹۶ درصد از ظرفیت ِ پول های جمع شده در بانک ها بی بهره هستند.

‎وی گفت: حدود ۸۰۰ هزار میلیارد تومان نقدینگی کشور افزایش یافته است  و باید پرسید که این پول در اختیار چه کسانی است.

‎شهردار تهران ادامه داد: ۲۵ میلیارد تومان کالای قاچاق وارد کشور می شود و می گویند نمی توان جلوی آن را گرفت، در صورتی که یک جلیقه انتحاری توسط تروریست ها نمی تواند وارد کشور شود.

‎قالیباف به تکمیل نشدن اتوبان تهران-شمال اشاره کرد و گفت: بیش از ۲۵سال است که این پروژه معطل مانده است؛ حرف ما این است که قرار فروردین ۵۸ در گذشت زمان توسط دولتمردان به فراموشی سپرده شده است.

‎وی ادامه داد: دولتمردان به علاوه همان ۴ درصد می خواهند امور اقتصادی را پیش برند در حالی که وعده انقلاب رسیدگی به محرومان است.

‎قالیباف با بیان اینکه برای قشر متوسط هم اداره زندگی سخت شده است، گفت: مدیریتی خسته، بی انگیزه و به دور از باورها و آرمان ها روی صحنه آمدند ؛ تفکر نسل گذشته روی کار است در حالی که کشور باید با تفکر نسل چهارمی اداره شود.

‎وی با بیان اینکه در این کشور می توان بیش از پنج میلیون اشتغال ایجاد کرد گفت: چرا نباید به کارگرانی که از کار بیکار شده حقِ کارانه پرداخت کرد؟!

‎قالیباف بیکاری را عامل اصلی از هم پاشیدگی خانواده ها دانست و گفت: ۲۹ اردیبهشت روزی است که ملت می خواهد اداره امور کشور را به یک  فردی بسپارد که بتواند از این ظرفیت ها  استفاد ه‌کند.

‎وی اقتصاد فعلی کشور را «خصولتی» عنوان کرد و گفت: این نوع اقتصاد نه دولتی است و نه خصوصی است؛ ما می خواهیم کار و عمل را جایگزین حرف کنیم.

‎شهردار تهران ابراز داشت:  تحریم ما در شهرداری تهران دو گانه بود یک تحریم دولت ها و دوم تحریم عمومی کشور اما در پشت در تحریم ها نماندیم.

‎وی با بیان اینکه طول متروی تهران را به ۳۰۰ کیلومتر رساندیم، افزود: در اتوبان امام علی (ع) بیش از ۱۲ هزار خانه تملک شد.

‎قالیباف به سخنان چند ساعت قبل رئیس جمهوری هم واکنش نشان داد و گفت: به ما می گویند تراکم می فروشید، در حالی که ما مصوبه شورای عالی شهرسازی را پیاده کردیم.

‎وی با انتقاد از به کارنگرفتن جوانان در اداره کشور اظهار داشت: حرف از حمایت از نسل نو می زنند اما اعتقادی به آن‌ ندارند.

‎قالیباف گفت: امیدواریم در ۲۹ اردیبهشت  رای به تغییر دهید و آماده انقلاب اقتصادی شویم.

 



©2013 APG.ir