تعداد بازدید: 2675

توصیه به دیگران 0

سه شنبه 5 ارديبهشت 1396-9:47

محسن نریمان در مراسم افتتاح ستاد روحانی در ساری بیان کرد:

هر حامی روحانی یک ستاد باشد/ نمی خواهند توفیقات دولت را ببینند

احمدی فولادی: همه باید تلاش کنند تا آرای قشر خاکستری به سبد دکتر روحانی ریخته شود/ روزبهی: بعضی مصادیق  گفتمان دکتر روحانی اصلاح طلبانه تر از رئیس دولت اصلاح طلبان است/ نریمان: در سهند تبریز بیش از ۷۰ درصد واحدهای مسکن مهر را ما تحوبل دادیم، در شهرک اندیشه هم نزدیک ۹۰ درصد مسکن مهر را ما تحویل دادیم و کمتر از ۱۰ درصد را در دو دولت گذشته تحویل دادند. هر حامی دکتر روحانی یک ستاد باشد.


 مازندنومه؛ سرویس سیاسی، محمد اسماعیل بخشی سورکی: مهدی احمدی فولادی در افتتاحیه ستاد اصلاح طلبان دکتر روحانی در ساری اظهار داشت: حضور ما در پای صندوق های رای تقویت نظام‌ و اسلام است. ما چاره ای جز حضور در پای صندوق های رای نداریم  .

این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه دولت آقای خاتمی نمونه یک دولت موفق است افزود: آقای روحانی نیز با نابسامانی های بی شماری روبرو بود؛ انزوا در مجامع جهانی و همچنین خالی بودن خزانه کشور به دلیل بی تدبیری، وضعیت کشور در زمان تحویل دولت بود.

وی ابراز داشت: امانت را باید به اهلش سپرد و همه باید تلاش کنند تا آرای قشر خاکستری به سبد دکتر روحانی ریخته شود.

احمدی فولادی  ادامه داد:اقتصاد مساله اول کشور است و رفع آن نیازمند سرمایه گذاری خارجی است؛ اما فساد اقتصادی مانع رشد و سرمایه گذاری خواهد شد.

 رییس ستاد روحانی در ساری ادامه داد: شاخص فساد ایران در دوران آقای خاتمی؛ رتبه ۸۸ بود که در سال ۲۰۱۶ به ۱۸۸ رسید و ریسک سرمایه گذاری را در کشور کاهش داد، اما با استقرار دولت روحانی این شاخص به ۱۱۶ رسید و نشان می دهد که راه توسعه و کشور در مسیر درستی است.



*بعضی مصادیق  گفتمان دکتر روحانی اصلاح طلبانه تر از رئیس دولت اصلاح طلبان است

حسین روزبهی از فعالان اصلاح طلب و مسئول اجرایی ستاد اصلاح طلبان دکتر روحانی اظهار داشت: روش ما دفاع از عملکرد دولت یازدهم با اعداد و رقم است.

وی با بیان این که مانع تراشی ها نتوانست دولت را از مسیر اصلی خود منحرف کند، تصریح کرد: اصولگرایان بیش از ۲۰ سال است که تلاش می کنند تا یک فرد را به ریاست جمهوری برسانند اما نتوانستند.

نماینده اسبق ساری در مجلس ادامه داد: کسانی که در سال ۸۴ زیر چتر احمدی نژاد رفتند، امروز باید پاسخگوی عملکرد خود باشند.

روزبهی گفت: تخریب و سنگ اندازی با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید آغاز شد  اما دولت در مذاکرات برجام سایه جنگ و تهدید و تحریم را از سر کشور رفع کردند.

وی با بیان این که توزیع آرا بین نامزدها و دو مرحله ای کردن انتخابات استراتژی اصلی اصولگراهاست، ادامه داد: باید مانع دو مرحله ای شدن انتخابات شد چرا که آنها به دنبال تضعیف رئیس جمهوری هستند.

روزبهی ابراز داشت: در شرایط  کنونی جهان و همچنین ضعف رقبا باید  مراقبت کرد تا کشور دوباره با تدبیر دکتر روحانی اداره شود.

وی گفت: غفلت از اصلاح طلبی موجب تضعیف نظام و کشور خواهد شد. تنگناها و فیلترها موجب بسته شدن راه اصلاح طلبی است و ما مجبور به ائتلاف هستیم.

این فعال سیاسی گفت: گفتمان اصلاح طلبی به واسطه این ائتلاف ها گسترش می یابد و در بعضی مصادیق  گفتمان دکتر روحانی اصلاح طلبانه تر از رئیس دولت اصلاح طلبان است.


   
*هر حامی روحانی یک ستاد باشد

محسن نریمان- رئیس ستاد دکتر روحانی در مازندران- در مراسم افتتاحیه ستاد اصلاح طلبان حامی روحانی در ساری گفت: اگر به همین زمان در چهار سال قبل باز گردیم ما هنوز ید واحده نبودیم.

وی با بیان اینکه منطق ما دوری از تخریب و پرهیز از عبور از مرز های اخلاقی است، گفت: عزیز ارزشمندی را در سال قبل از دست دادیم که محور وحدت بود اما در این دوره از انتخابات اعتدالیون، کارگزاران و اصلاح طلبان از سه ماه قبل، از دکتر روحانی حمایت کردند.

نریمان اظهار داشت: ما در همان آغاز کار رقیب را غافلگیر کردیم چرا که آنها هنوز به تصمیم مشترک نرسیدند.

وی با بیان اینکه در سال ۹۲ نام آقای روحانی از صندوقی بیرون آمد که برگزار کننده انتخابات دولت آقای احمدی نژاد بود، افزود: امروز به دلیل اعتقاد ما بر دموکراسی، شائبه تردید در آرا هم به ذهن ها خطور نمی کند؛ اما مسئولان باید مراقبت کنند تا حقوق کسی پایمال نشود.

وی گفت: متاسفانه ما نتوانستیم در این چهار سال از رسانه ها به درستی برای بیان عملکرد دولت استفاده کنیم، اما امیدواریم که امسال هر حامی دکتر روحانی یک ستاد باشد.

نریمان با بیان اینکه رای بالا پشتوانه بسیار قوی است و بسیاری از معادلات را بر هم‌ می زند افزود: گرمای دستان مردم به منتخب خود قدرت می دهد که در سطوح بالا حضور داشته باشد.

وی ادامه داد: رای بالا به رئیس جمهوری بر هم زننده بسیاری از شایعات و پشتوانه بسیار قوی است؛ حماسه مسجد جامع ساری قدرتی به آقای دکتر روحانی داد که ایشان در صحنه های دیگر نیز با قدرت حاضر شدند.

نریمان با بیان اینکه ما با تلورانس ۵ درصد ارزش دلار را حفظ کردیم، افزود: دولت مرتب در حال آواربرداری از تخریب اعتبار پول ملی بود و مایه تاسف است که عده ای این مهم را نمی بینند.

وی به موضوع  برجام اشاره کرد و گفت: قدرت دیپلماسی یعنی وزرا و نمایندگان کشورهای غربی و امریکایی به خط شوند تا در برابر نماینده ایران مذاکره کنند.

رئیس ستاد دکتر روحانی در مازندران ابراز داشت: ایران از تمام کشورهای بزرگ در راستلی توافق برحام امضا گرفت و اکنون ترامپ به تنهایی قادر به زیرپا گذاشتن آن نیست.

وی با بیان اینکه باید از دولتی که از ساختار ویران اقتصادی مهار تورم و رشد شاخص افتصادی را رقم زده است قدردانی کرد، گفت: بنده هئیت مدیره ایران ایر بودم؛ از من بپذیرد که اقدام دولت در حوزه راه و شهرسازی و صنایع هوایی در طول تاریخ این کشور بی سابقه است.

نریمان با انتقاد از سخنانی که در کشور در مخالفت با برجام گفته می شود افزود: گاهی سخنان همسو با سخنان نتانیاهو و دشمنان ایران است؛ مثلا" حرف از سخنان هواپیمای مرجوعی می زنند.

نریمان با بیان اینکه دروغ هرگز پنهان نمی ماند، گفت: دیدید که چگونه از دروغگویان اعلام برائت می کنند و فعالیت این دولت نیز نیازمند گذشت زمان است.

وی با اشاره به مسئولیت خود در مسکن مهر و نامهربانی نسبت به دولت اظهار داشت: گلبهار شهر جدیدی در کنار مشهد است که ۲۵ هزار واحد مسکن مهردارد؛ ما ۲۳ هزار واحد مسکن معر را شخص بنده رفتم و تحویل مردم دادم و تنها ۲ هزار واحد مسکن مهر را تحویل داد.

رئیس ستاد دکتر روحانی در مازندران با بیان اینکه در سهند تبریز هم ما بیش از ۷۰ درصد واحدهای مسکن مهر را تحوبل دادیم، گفت: در شهرک اندیشه هم نزدیک ۹۰ درصد مسکن مهر را ما تحویل دادیم و کمتر از ۱۰ درصد را در دو دولت گذشته تحویل دادند.

نریمان ابراز داشت: تنها در مازندران ۲۱ مدرسه در این دولت ساخته شد و این نشان می دهد که دولت تدبیر و امید علی رغم کمبود منابع بسیار با اراده عمل کرده است.

وی گفت: امیدواریم با افتتاح این ستاد حماسه دور قبل  ساری تکرار سود و سرود موفقیت را در انتهای اردیبهشت ماه بخوانیم.

 



    ©2013 APG.ir