تعداد بازدید: 2821

توصیه به دیگران 0

جمعه 15 ارديبهشت 1396-22:51

در اطلاعیه روابط عمومی حزب کارگزاران سازندگی؛

خبر خبرگزاری مخالف دولت در مازندران تکذیب شد

فردی که در یکی از خبرگزاری های ضد دولت در استان به عنوان دبیر حزب کارگزاران غرب مازندران و مسئول ستاد اصلاح طلبان حامی حجت الاسلام رئیسی در غرب مازندران معرفی شده، سابقا" در سطح شهرستان تنکابن با حزب همکاری می کرده، از مدت ها قبل از ادامه همکاری با حزب استعفا کرده و هم اکنون هیچ عضویتی در حزب کارگزاران چه در سطح شهرستان چه در سطح استان و یا کانون های حزب نداشته و ندارد.


 مازندنومه، سرویس سیاسی: در پی انتشار خبر دروغ و تخریبی در یکی از خبرگزاری های ضد دولت در استان مبنی بر انتصاب دبیر حزب کارگزاران غرب مازندران به عنوان مسئول ستاد اصلاح طلبان حامی حجت الاسلام رئیسی در غرب استان مازندران، روابط عمومی حزب کارگزان ایران اسلامی و عضو هیئت رئیسه شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان مازندران و عضو حزب کارگزاران استان مازندران در دو توضیح جداگانه این خبر را تکذیب کردند.

روابط عمومی حزب کارگزاران ایران اسلامی در اطلاعیه ای اعلام کرد:

 سرپرست  خبرگزاری تسنیم مازندران
جناب آقای حسین قربانی
با سلام

احتراماً پیرو درج خبر در آن خبرگزاری مبنی بر انتصاب دبیر حزب کارگزاران غرب مازندران به عنوان مسئول ستاد اصلاح طلبان حامی حجت الاسلام رئیسی در غرب استان مازندران، نکات زیر جهت انتشار، رفع ابهام و تنویر افکار عمومی  ارسال می شود. انتظار می رود طبق قانون مطبوعات، این توضیح در سریع ترین زمان و با همان فونت در خبرگزاری تحت سرپرستی شما منتشر شود.

1. حزب کارگزاران در استان مازندران یک مجموعه واحد بوده و تقسیم بندی غرب و شرق در حیطه فعالیت های آن وجود ندارد.

2. فرد مورد اشاره در متن خبر، در گذشته به عنوان یک شهروند تنکابنی به دفتر حزب مراجعه کرده و در خلال سیکل آغاز به کارگیری در حزب، تغییر نظر و انصراف خود از همکاری را در بهمن ماه سال 95 اعلام داشته است. لازم به توضیح است اعلام انصراف وی طی گردش کار حزب در سطح شهرستان و استان در فروردین ماه 96 به دست دبیر اول استان رسیده است.

3. حزب کارگزاران به عنوان یکی از احزاب پیشرو و جریان ساز، در چارچوب قانون اساسی و موازین شرعی با رویکرد اصلاح طلبانه به تاسی از وصیت و مشی هاشمی عزیز به حمایت از دکتر حسن روحانی مباهات ورزیده و در راه پیروزی تدبیر و عقلانیت از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

4. مواضع رسمی حزب توسط اعضای ارشد کارگزاران ایران اسلامی به صورت کاملاً شفاف بیان شده است. از این رو مبرهن است که یکایک اعضای حزب کارگزان در استان مازندران بر اساس اصول رفتار مدنی متخلق به اخلاق حزبی هستند و رفتارها و شایعات این گونه را تکذیب می کنند.

در پایان یادآور می شود به منظور التزام به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات، رسانه ی شما که از بودجه بیت المال نیز بهرمند است، ناشر این گونه بداخلاقی های انتخاباتی نباشد.

  و من ا... توفیق
  روابط عمومی حزب کارگزان ایران اسلامی
   استان مازندران

*عضو حزب کارگزاران استان نیز موضوع را تکذیب کرد

اشکان ذهابیان -عضو هیئت رئیسه شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان مازندران و عضو حزب کارگزاران استان مازندران- نیز در یادداشتی که برای مازندنومه ارسال کرد، نوشت:

حزب کارگزاران سازندگی در دو برهه تاریخی با حضور فعال اعضای حزب، زمینه ساز کمک به کاندیدای ریاست جمهوری سال های 76 و 92 شدند. حزب کارگزاران حزب اصلاح طلب و تکنوکرات است که همراه ریاست محترم سابق خود، جناب آقای دکتر اسحاق جهانگیری با تمام قوا و توان و به فرموده جناب آقای سید محمد خاتمی و بنا به وصیت مرحوم حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات پیش رو از آقای دکتر روحانی حمایت می کند.

کسی از اعضاي حزب نمی تواند خارج از چارچوب تشکیلاتی و حزبی از کاندیدای دیگر حمایت کند و اگر شخصی با توجه به تصمیمات شخصی از کاندیدای دیگر حمایت کرده دیگر نمی تواند خودش را عضو حزب کارگزاران یا مجموعه بزرگ جریان اصلاح طلبی کشور بماند.

حزب کارگزاران سازندگی استان مازندران با توجه به حضور نیروهای خوش نام و با سابقه درخشان در عرصه اصلاح طلبی بویژه در غرب مازندران همواره مورد تحسين ما بودند و فعالیت در کنار این عزیزان همواره موجب افتخار بنده بوده و هست.

متاسفانه برخی رسانه های در سطح استان اقدام به انتشار خبری کردند که در آن عنوان شده ستاد اصلاح طلبان حامی یکی از کاندیدای محترم ریاست جمهوری در غرب مازندران به ریاست یکی از اعضای حزب کارگزاران استان شروع به فعالیت کرده است.

بنده به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ اصلاحات و حزب کارگزاران سازندگی ضمن تکذیب این خبر خاطر نشان می کنم که فرد نامبرده که سابقا" در سطح شهرستان تنکابن با حزب همکاری می کرده، از مدت ها قبل از ادامه همکاری با حزب استعفا کرده و هم اکنون هیچ عضویتی در حزب کارگزاران چه در سطح شهرستان چه در سطح استان و یا کانون های حزب نداشته و ندارد.

رعایت نکردن اخلاق حرفه ای رسانه ای به ويژه در زمان حساس انتخابات موجب انتشار اخباری از این دست می شود؛ قطعا مردم فهیم و عزیز شهرستان تنکابن با پیشینه تاریخی و تمدن بالا که همواره با حضور درخشان خود موجب سربلندی و فخر جریان اصلاح طلبی درمنطقه بودند، فریب تبلیغات ناصحیح کسانی که قصد خدشه نام حزب کارگزاران سازندگی را دارند، نخواهند خورد و در روز ٢٩ ارديبهشت با حضور پر شور و حماسه ساز خود، امتداد اميد را با راي به جناب اقاي حجه الاسلام والمسلمين دكتر حسن روحاني رقم خواهند زد.

در پایان ضمن تاکید بر فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر قانون مداری و اخلاق به ویژه در برهه حساس انتخابات ریاست جمهوری، از همه رسانه ها تقاضا دارم که اخلاق حرفه ای رسانه ای را مد نظر قرار دهند.


 

 



©2013 APG.ir