تعداد بازدید: 3143

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 4 خرداد 1396-10:34

در جشن کمیته دانشگاهیان دکتر روحانی در ساری مطرح شد:

حمایت مطالبه گرانه دانشگاهیان از دولت

رضا ستاری: دولت با حمایت اصلاح طلبان به قدرت رسیده و در قالب تشکل ها و احزاب مطالبات خود را پیگیری می کنیم. حمایت قشر دانشگاهی از دولت، حمایت مطالبه گرانه است/ حسین روزبهی: مدل انتخاباتی که در 84 و 88 توسط احمدی نژاد مطرح شد امسال یکی از کاندیداها شروع به کپی برداری کرد و این باخت انتخابات بود.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، کلثوم فلاحی: جشن پیروزی حماسه 29 اردی بهشت، با حضور جمعی از دانشجویان، استادان دانشگاه و حامیان دولت، توسط کمیته دانشگاهیان ستاد دکتر روحانی در مازندران، در باشگاه فرهنگیان ساری برگزار شد.

 در پی تماس های تلفنی پی در پی برای لغو این مراسم، به دلیل حاشیه های اجتماع روز شنبه ۳۰ اردیبهشت در جلوی ستاد دکتر روحانی در ساری که سبب احضار برخی نیروهای ستادی به دادستانی ساری شد، برخی چهره های منسوب به اصلاح طلبی در استان ترجیح دادند در این مراسم حاضر نشوند.

مراسم را انجمن اسلامی مدرسین دانشگاههای مازندران با کسب مجوز از فرمانداری ساری برگزار کرد و شرکت کنندگان هم بیشتر اعضای کمیته دانشگاهیان ستاد دکتر روحانی در استان مازندران از شهرهای مختلف  و ستاد جوانان و دانشجویان بودند.

ظاهرا" به دلیل ترس از احضار، غیر از همین جشن، هیچ مراسم دیگری در مرکز استان برگزار نشد!.

در مراسم دانشگاهیان که اجرای آن را دکتر رضا زرین کمر برعهده داشت، دکتر رضا ستاری و حسین روزبهی سخنرانی کردند، چند کلیپ پخش شد و رامین اعتمادزاده آواز خواند.

اعتماد زاده -خواننده موسیقی سنتی- پیش از خواندن آواز گفت: کمترین درخواست ما از روحانی این است که ربنای استاد شجریان را به سفره های مردم برگرداند.

*قشر دانشگاهی حمایت مطالبه گرانه از دولت دارد

رضا ستاری -رییس کمیته دانشگاهیان ستاد روحانی در مازندران- در جشن کمیته دانشگاهیان ستاد روحانی در مازندران اظهار کرد: روشنگری های قشر دانشگاهی، کمک کرد تا مردم انتخاب اصلح داشته باشند.

وی با بیان این که 29 اردیبهشت مانند 2 خرداد 76 در تاریخ ایران خواهد ماند، افزود: اصلاح طلبانی که در این مسیر سختی های بسیاری تحمل کردند، از پای ننشستند.

عضو هیات علمی دانشگاه مازندران با اشاره به این که انتخابات به پایان رسیده و کنشگران سیاسی باید به انسجامی که از سال 92 شروع شده تاکید بیشتری داشته باشند، تصریح کرد: باید کار تشکیلاتی انجام دهیم، چراکه لازمه کار سیاسی است.

وی با بیان این که ما گوش به فرمان دولت نیستیم و امروز حمایت قشر دانشگاهی از دولت، حمایت مطالبه گرانه است، گفت: ما وظیفه داریم دولت را نقد کنیم. دولت نیازمند ناقد دلسوز است و دانشگاهیان در این مسیر می توانند به دولت کمک کنند.

ستاری با اشاره به این که رفع معضلات زیست محیطی و مشکلات اجتماعی مانند اعتیاد از مطالبات ما است، تاکید کرد:  دولت با حمایت اصلاح طلبان به قدرت رسیده و در قالب تشکل ها و احزاب این مطالبات را پیگیری می کنیم.

وی با اشاره به این که برای اینکه 4سال بعد باز در کنار هم باشیم باید مطالبات را پیگیری کنیم، افزود: اگر گرد یاس و ناامیدی پاشیده شده و چوب لای چرخ دولت می گذارند برای این است که دوباره "تکرار"ها را نداشته باشیم و اینها به چرخه قدرت برگردند.

ستاری با یادآوری این که یادمان باشد روحانی کلید دارد نه شاه کلید، تصریح کرد: در کنار دولت هستیم و دست دوستی به سمت کسانی دراز می کنیم که دلسوز کشور هستند.

وی در پایان گفتک از رقیب شکست خورده هم تقاضا می کنیم در مسیر توسعه کشور در کنار ما قرار گیرد، چرا که فقط در رای و نظر با یکدیگر تفاوت داریم.



*مردم با شعور سیاسی خود، مدل تقلیدی انتخاباتی را به حاشیه راندند

حسین روزبهی -عضو شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان مازندران- در این مراسم گفت: در فضای پساانتخابات هستیم و سخنان این فضا، متفاوت با دوره قبل از انتخابات است.

وی با بیان این که به پیام این انتخابات باید عنایت ویژه داشت، افزود: همه گروه ها و احزاب متوجه شدند تنها محل مشروع انتقال نیرو و قدرت به حاکمیت، صندوق رای است و هیچ مکان و محل دیگری برای رساندن صدای خود نداریم.

این نماینده اسبق مجلس با اشاره به این که مازندران قهرمان حضور و مشارکت در عرصه انتخابات در کشور شد، گفت: انتخابات در نظام اسلامی، برد برد است و برد و باختی وجود ندارد.



وی تصریح کرد: حضور تاریخی و مثال زدنی مردم ما در انتخابات بر تمام معادلاتی که بدخواهان انقلاب در نظر داشتند تاثیر گذاشت و بر بسیاری از معادلات، خط قرمز کشید.

روزبهی با اشاره به این که مدل انتخاباتی که در 84 و 88 توسط احمدی نژاد مطرح شد امسال یکی از کاندیداها شروع به کپی برداری کرد و این تنها باخت انتخابات بود، استدلال کرد: در عرصه انتخابات باید برنامه ها معرفی شود نه رفتارهای پوپولیستی. مردن با شعور و بلوغ سیاسی خود، این مدل انتخاباتی را به حاشیه راندند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد: مردم فریب وعده های دروغین پوپولیست ها را نخوردند و این افراد با نه بزرگ مردم مواجه شدند.



  • جمعه 5 خرداد 1396-16:31

    سلام.تشکر از اطلاع رسانیتون.این مراسم کی برگزار شد؟


    ©2013 APG.ir