تعداد بازدید: 3802

توصیه به دیگران 3

شنبه 6 خرداد 1396-9:4

لزوم پاک سازی سیستم مدیریت استان از احمدی نژادی ها

مدیران مخالف روحانی باید بروند

مدیری که حتی در اثنای انتخابات جرات یک کلمه دفاع را از دولت متبوعش ندارد، مدیری که در ایام انتخابات اخیر در کانال ها و گروه های تلگرامی رقیب روحانی سیر می کند و مدیری که در محافل خصوصی از احتمال پیروزی رقیب روحانی ابراز خرسندی می کند، باید جایش را به مدیران تازه نفس از بدنه دولت و اصلاح طلبان واجد شرایط بدهد؛ چراکه کسی که اعتقادی به این دولت ندارد، حتما" در مجموعه تحت مدیریتش توسعه و اتفاقی رخ نخواهد داد.


مازندنومه، سرویس سیاسی: در دولت نخست رییس جمهوری روحانی به دلیل شرایط خاصی که دولت داشت، ناهمسویی های بسیاری را در دستگاه های اجرایی مازندران (و کشور) شاهد بودیم که بعضا" مخالف سیاست های دولت تدبیر و امید بود.

انتصاب مدیران احمدی نژادی در دولت گذشته به هر بهانه ای که صورت گرفت، اینک که شخص احمدی نژاد کاملا" به محاق رفته و به مرده سیاسی بدل شده است، محلی از اعراب ندارد. سیستم مدیریت استان باید یکپارچه شود و حامیان واقعی دولت تدبیر و امید در راس کار قرار گیرند.

مدیری که حتی در اثنای انتخابات جرات یک کلمه دفاع را از دولت متبوعش ندارد، مدیری که در ایام انتخابات اخیر در کانال ها و گروه های تلگرامی رقیب روحانی سیر می کند و مدیری که در محافل خصوصی از احتمال پیروزی رقیب روحانی ابراز خرسندی می کند، باید جایش را به مدیران تازه نفس از بدنه دولت و اصلاح طلبان واجد شرایط بدهد؛ چراکه کسی که اعتقادی به این دولت ندارد، حتما" در مجموعه تحت مدیریتش توسعه و اتفاقی رخ نخواهد داد.

یکی از سازمان هایی که شاهد ناهمسویی ها و بلکه مواضع انتخاباتی ضد رییس جمهوری هستیم، سازمان مهم مدیریت و برنامه ریزی استان مازندران است.

زمانی که سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران، امید علی پارسا را برای نشستن او بر صندلی ریاست مرکز آمار ایران از دست داد؛ در میان گزینه های احتمالی جانشینی او برای ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران از نام های مختلفی از جمله محمود نوربخش سخن به میان آمده بود.

در همان ایام مازندنومه در یادداشتی نگرانی خود را از احتمال حضور او به دلیل نداشتن سوابق، توانایی مدیریتی و اجرایی کافی او برای تصدی چنین مسوولیتی و نیز به سبب ناهمسویی با دولت تدبیر و امید، پنهان نکرد. اما به دلیل ضعف مفرط استاندار مازندران که عقب نشینی هایی تاریخی در این گونه موارد انجام داده است، نوربخش مانند بسیاری دیگر از مدیران برجای مانده از دولت شکست خورده احمدی نژاد، بر روی صندلی مدیریتی در دولت برنده نشست!

برای رییس کنونی سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران، ضرورت همسویی با دولتی که بر سفره آن نشسته است و حتی حداقل احترام  ظاهری به آن نیز، هیچ اهمیتی ندارد‌.

شنیده ها حاکیست محمود نوربخش همزمان با برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، دستور به کندن و جمع آوری دو عکس دکتر روحانی -رییس جمهوری وقت و قانونی ایران- را از دفتر کار یکی از مدیران این سازمان صادر کرد که این نیرو برای حضور و فعالیت انتخاباتی در مسوولیت معاون رییس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی استان مازندران در مرخصی اداری و قانونی به سر می برد‌.

این اتفاق در حالی  شکل گرفته است که در هیچ یک از دفاتر معاونت ها و مدیریت های این سازمان و حتی رییس سازمان آن هیچ عکسی از رییس جمهوری قانونی وجود ندارد.

البته بودن یا نبودن عکس رییس جمهوری در دفتر کار شاید خیلی مهم نباشد، مهم بودن یا نبودن مدیرانی است که باور چندانی به سیاست های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دولت کنونی ندارند و مایه یاس و سرخوردگی حامیان دکتر روحانی در استان محسوب می شوند .

در همین زمینه مازندنومه در یادداشت پیشین خود نوشت: «دولت تدبیر و امید در دوره جدید به بازسازی در نیروهایش چه در ستاد و چه در صف، نیاز دارد. مجلس هم همسو و همراه شده است و بهانه ای وجود ندارد. غیر از نوسازی و جوان گرایی در کابینه ، در استان ها هم باید تغییرات اساسی صورت گیرد.

در مازندران خودمان که وضع یاس آور است. مدیریت ارشد استان دچار روزمرگی است و برخی مدیرانش نیز نمایی از دکتر حسن روحانی ندارند. همین می شود که برخی مدیران دولت به سمت نامزد مخالف روحانی متمایل شدند و در زمین آن ها بازی کردند.

همان طور که دولت یازدهم تغییرات استانداران را از مازندران آغاز کرد، اینک پس از حضور حماسی مردم استان، حامیان دولت انتظار دارند هوای تازه ای در این استان شمالی بدمد و تغییرات استانداران از مازندران شروع شود. با ترکیب کنونی مدیریت، جز چند مدیر خالص حامی دولت، سایران به فکر منافع دولت نیستند و درجا زدن و کرختی مازندران ادامه خواهد داشت. البته در انتصابات دور جدید، باید نظر اصلاح طلبان واقعی نیز لحاظ شود و مراقب بود بانفوذان در سایه و تک روهای سودجو، نیروهای منتسب به خود را قالب نکنند.»

وقت تغییرات آغاز شده است. منتظریم.


  • چهارشنبه 8 شهريور 1396-6:37

    بخدابه پیربه پیغمبرهمه درظاهراصلاح طلب هستنداگراحمدی نژادبودهم همین افرادبودندغیرازچنددرصدمعدودمثلاهمین استانداراصلاخبرنداره درمجموعه خودش چی میگذره نمونه بنده ازمجموعه خوداستانداری بودم دردولت قبلی بدلیل دخل وتصرف بی حدنصاب جمشیدی ونبوی وامثال ایشان ازمجموعه بیرون رفتم پس ازتغییردولت یه امیدوجودرویه ای بهتربرگشتم خدمت خیریانپوررفتم صدرحمت به قبلی هاحداقل دستوراتشون قابل اجراب؟دامثال معاونین فعلی استاندار زیرمجموعه هاشون تره هم خردنمیکنند واسه دستوراتشون ازبس بی کفایتندمینرسندزیرمجموعه کلک ا؟نها رانکممدجرات دستورندارند

    • شنبه 13 خرداد 1396-8:55

      درسازمان مديريت وبرنامه ريزي مازندران.مديري جوان بامدرك دكتري وتجربه مديريتي عالي و حامي دولت آقاي دكتر روحاني كه در عمل هم ثابت نموده و خيلي از عزيزان هم شاهد بوده كه چه فداكاري درحمايت از آقاي دكترروحاني عزيزنموده اند.سعي كنيم درماه مبارك رمضان گناه فردي را كه اطلاعات نداريم به گردن نگيرم چه بسا اين دنيا كوتاه وگذارست...

      • يکشنبه 7 خرداد 1396-0:24

        استبداد کبیر در راه است . کو خاتمی که گفت زنده باد مخالف من !
        لطفا دم از اصلاح طلبی نزنید که داره حالم گیج میزنه !!

        • اصلاح طلبپاسخ به این دیدگاه 6 5
          يکشنبه 7 خرداد 1396-9:10

          حرف نزن دوست احمدی نژادی من! شما که تا ابدارچی رو هم عوض کردید. چه استبدادی؟مدیر دولت اصلا اعتقادی به دولت نداره. بمونه سرکار؟ که چی بشه؟ چوب لای چرخ بزاره؟

          • سه شنبه 9 خرداد 1396-9:41

            زمان احمدی نژاد ندیدیم اینطور حذف بزنند خس و خاشاک محترمانه تر بود . آقای مثلا اصلاح طلب آیا شما خانم مثلا تبری را می شناسی ؟ ( بالعکس خانم یا آقا ) چرا جواب نمی دهی ؟ اگه اصلاح طلبی چیزی در حدود گفته های توست خداحافظ اصلاحات !!!
            من میدانم اصلاحات لیبرالیزه کردن اقتصاد و سیاست است جلو گیری از مطلق نگری و پرهیز از نگاه ایدئولوژیک به مقوله سیاست ، اجتماع و اقتصاد ......است پس این شخص یکی از متعصبین است که باید کلاس درس اصلاحات بنشیند

            • يکشنبه 7 خرداد 1396-11:29

              حرف نزن!!!!!!!!!!!!!!!!

              اقا تفکر دهان بستن و من قبول ندارم
              دهان بستن کار موسیلینی - استالین و ... هر دیکتاتو دیگه ایست .
              حرف بزن آقای تبری حرف بزن دوست من . باور می کنم که ما تمرین دمکراسی کردیم من یهویی ترسیدم گفتم این کامنت جواب شما را یه اصلاح طلب نداد . موافقم در انتخاب مدیران شایسته سالاری و حفط توانایی هاشون مدنظر باشه ولی حرف نزن! خطرناک است . یکی گفت 100 سال طول میکشه دمکراسی تو ایران نهادینه شه حالا فهمیدم چرا !! باید نسل ما عوض شه وگرنه چماق و بالاسر بودن متاسفانه جناح نمیشناسه . دوست مخالف من حرف بزن حرف بزن !

              • يکشنبه 7 خرداد 1396-11:23

                باشه شما هی به احمدی نژاد یک هویت کاذب بده و اصولا من شما را سیاست ورز نمی شناسم از نوع نوشتنتان معلوم است که یک فالانژ به تمام معنایی . اصلا تفکر احمدی نژاد به این دلیل مغضوب است که مثل تو فکر می کنه ما قراره خاتمی باشیم نه احمدی نژاد . اگر بیشتر بنویسم احتمالا مدیر سایت تایید نمیکند ولی این را مطمئن هستم ما چیروان خاتمی سید بزرگوار ممکن است یک روز از صحنه خارجمان کنند اما این تفکر حذفی و این رفتار استبدادی را بر نخواهیم تافت شما در درونت یک احمدی نژاد داری و من به لطف خدا یک اصلاح گری چون شما قضاوت می کنی و بر همان اساس تصمیم می گیری کسی که من به او مفتخرم مخالفینش را ستایش می کند مسیح گونه به اصلاح امور می پردازد .

            • شنبه 6 خرداد 1396-14:40

              خدا رو شکر که دیدید ... به نسبت فامیلی چه بلای را سر سازمان برنامه بودجه مازندران آورد نیروی که اصلا با دولت نبود و حال به دنبال جایگاه در تهران بوده کسی که نقش دولت را ندارد چگونه با دولت بوده است این اشتباه شاخص بوده ما همکاران سازمانی منتظر جایجایی این گزینه هستیم

              • تدبير و اميدپاسخ به این دیدگاه 8 1
                شنبه 6 خرداد 1396-12:8

                سازمان مديريت و برنامه ريزي مازندران رو دريابيد. اين سازمان نيازمند يك مدير قوي و همسو با دولت دكتر روحاني است.

                • شنبه 6 خرداد 1396-11:42

                  سه تا چار مديركل مانده اند ك
                  جواد واحدي مديرعامل سازمان همياري شهرداريها

                  علي رجبي مديركل ثبت احوال استان

                  قاسم عزيز زاده گرجي مدير كل پرورش فكري كودكان و نوجوانان

                  • يکشنبه 7 خرداد 1396-11:32

                    مثلا در اینجا اسم قاسم گرجی را می بینم من نمیخواهم قیاس کنم ولی او یه چهره فناجناحی هست الان روی خط حذف بابلی ها هستیم رو گردن ایشون فشار آوردین . مگر مدیر کل ارشاد جاودانی نشد که دوست اصلاح طلب ماست . چه گلی زدند روی ارشاد؟ او خود فکر اصلاح طلبانه دارد ولی برنامه همان است اگرچه نمیتونم خودمو گول بزنم چند کنسرت درست شد خوشحالی کردم

                  • برنجستانكيپاسخ به این دیدگاه 1 0
                    شنبه 6 خرداد 1396-11:21

                    مگه همچين مديراني در سطح استان داريم

                    • چهارشنبه 10 خرداد 1396-17:53

                      تادلتان بخواهداما کجاهستند دوستان که ادعا میکردند این باراینهارا برمی چینند

                    • شنبه 6 خرداد 1396-9:56

                      آقایان پوپولیست جمع میشدند شبانه میرفتن دفتر نوبخت که آقای(ف ص) نیاد کار رو تحویل بگیرن.

                      • شنبه 6 خرداد 1396-9:42

                        مدیران احمدی نژادی کم نیستند در استان: مدیرکل کتابخانه های استان، رییس سازمان همیاری شهرداری های استان، بعضی مدیران ستادی استانداری و حتی برخی معاون های استاندار، چند فرماندار از جمله فرماندار سوادکوه، مدیران شهرستانی دولت احمدی نژاد که ماشاالله کم نیستند

                        • شنبه 6 خرداد 1396-17:12

                          موافقم

                          • اسیرروحانی پاسخ به این دیدگاه
                            چهارشنبه 10 خرداد 1396-17:46

                            متاسفانه نه که این افراد برداشته نمی شوند بلکه پر رو تر درحال کارکردن هستند وبه ریش ماهم میخندند برای دولت روحانی باید تاسف خورد آرزو ولی پور تربیون دولت احمدی نژاد چراباید مدیرکل وقت باشد چرا؟این افراد را چه کسی حمایت میکند ؟

                            • دوشنبه 8 خرداد 1396-9:24

                              اول استاندار باید بره بعد بقیه مدیران ضعیف

                              • چهارشنبه 10 خرداد 1396-17:49

                                استاندارمازندران رابه خاک وخون کشیدبااین مدیرانش موندیم چرا نمی رود ؟


                          ©2013 APG.ir