تعداد بازدید: 3306

توصیه به دیگران 0

دوشنبه 26 تير 1396-10:19

انتشار نخستین بیانیه شورای هماهنگی «کمپین تغییر در مازندران»

استاندار بعدی باید پاکدست، توانمند و اصلاح طلب باشد

شورای هماهنگی کمپین تغییر در مازندران ضمن حمایت از روسای ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در شهرستان های این استان، از ریاست محترم جمهور درخواست می کند هر چه سریعتر نسبت به تغییر استاندار مازندران اقدام فرمایند؛ بدیهی است استاندار بعدی باید شخصیتی پاکدست، مدیری توانمند و چهره ای اصلاح طلب و پایبند به قانون اساسی و آرمان های انقلاب و مورد تأیید اصلاح طلبان استان و رؤسای ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در مازندران باشد.


مازندنومه، سرویس سیاسی: چند هفته ای است چهره های سیاسی اغلب اصلاح طلب و نزدیک به دولت کنونی در مازندران که در انتخابات گذشته به نفع حسن روحانی فعال بوده اند،  با تشکیل جلسات مختلف و رایزنی های متعدد، در پی معرفی شاخص هایی جهت انتصاب استانداری مطلوب در مازندران هستند.

در همین راستا «کمپین تغییر در مازندران» هم شکل گرفته که روز گذشته نخستین بیانیه خود را انتشار داد. در این بیانیه چنین آمده:

إِنَّ اللَّهَ يَأمُرُكُم أَن تُؤَدُّوا الأَماناتِ إِلى أَهلِها

انتخابات، تجلی اراده ملی و فرصت تغییر در شیوه حکمروائی و ترکیب قدرت سیاسی، از راه صلح و عقلانیت است؛ انتخابات، یکی از مهمترین ابزار جامعه مدنی برای صیانت از مردمسالاری است؛ شهروندان مازندرانی نیز همگام و همراه با قاطبه ملت ایران، در انتخابات 29 اردیبهشت 96 با حمایت خود از دکتر #روحانی، بار دیگر به آزادی، آرامش و آشتی ملی، صلح طلبی و تعامل سازنده با جهان، آری گفتند.
 
در ایام منتهی به انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم، ملت ایران در حمایت از دکتر روحانی و در تمامی تجمعات انتخاباتی، با صدای رسا، اصلاحات را از شیخ دیپلمات، مطالبه کردند؛ شیخ دیپلماتی که با پشتوانه رأی 24 میلیونی اکثریت مشارکت کنندگان در انتخابات، اکنون یکی از محبوب ترین سیاستمداران ایران است؛ منتخب ملت، پس از انتخابات نیز در همایش ها و سخنرانی های متعدد بر مواضع مقطع تبلیغات انتخاباتی تأکید کرد و امید به تغییر و اصلاحات گسترده تر را در دل جامعه و به خصوص نزد اصلاح طلبان که سهم عمده ای در پیروزی ایشان داشته اند بیش از پیش تقویت نموده و بدین ترتیب، بذر امیدی که در دل ملت ایران جوانه زده بود را آبیاری کرد؛ امید به تغییر، امید به اصلاحات، امید به بهبود همه جانبه شرایط زندگی مردم، باید زنده بماند.

امروز حسن روحانی، امید یک ملت برای تحقق اصلاحات اساسی در مدیریت اجرائی کشور است؛ اصلاحاتی که در راستای دموکراسی و شایسته سالاری تعریف می شود؛ مردم اینک خواستار مبارزه با شبکه فساد اقتصادی هستند؛ حذف مدیران اهل تزویر و بی برنامه و متزلزل از گردونه مدیریت دستگاه های اجرائی، گامی مهم در مسیر اصلاحات و تحقق خواسته اکثریت خواهد بود.

در این ارتباط، استان مازندران که از بی توجهی مزمن تصمیم گیران و مسئولان کشوری در اکثر مقاطع پس از انقلاب رنج می برد، علی رغم برخورداری از نیروی انسانی خلاق و توانمند و نخبگانی بی شمار و منابع طبیعی ارزشمند و کم نظیر، اما از جمله استانهائی است که از مدیرانی ضعیف، بی انگیزه و بی برنامه و ناتوان در جلب رضایت مردم و جریان اصیل اصلاحات، رنج برده است.

طی چهار سال اول دولت جناب روحانی، نماینده ارشد دولت در مازندران با کج سلیقگی در انتخاب مدیران اجرائی و گرفتار شدن در دام روزمرگی و عدم درک صحیح پیام 24 خرداد 92، متأسفانه نسبت به تحقیر اصلاح طلبان هیچ ابائی نداشت و بسیاری از یاران روحانی، به واسطه ی تصمیم و سلیقه و اندیشه ربیع فلاح جلودار، عزلت نشین شدند و در عوض، اکثریت مدیران دستگاه های اجرایی نیز از بین فرصت طلبان و سرداران شنبه انتخاب شدند؛ اما اینک یاران راستین رئیس جمهور، منتظر اصلاحات هستند؛ اصلاحات در مازندران محقق نخواهد شد مگر آنکه در گام اول هر چه سریعتر تصمیمی خردمندانه برای مدیریت ارشد دولت در مازندران اتخاذ گردد.

شورای هماهنگی کمپین تغییر در مازندران ضمن حمایت از روسای ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در شهرستان های این استان، از ریاست محترم جمهور درخواست می کند هر چه سریعتر نسبت به تغییر استاندار مازندران اقدام فرمایند؛ بدیهی است استاندار بعدی باید شخصیتی پاکدست، مدیری توانمند و چهره ای اصلاح طلب و پایبند به قانون اساسی و آرمان های انقلاب و مورد تأیید اصلاح طلبان استان و رؤسای ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در مازندران باشد، که در غیر اینصورت سرخوردگی حامیان دولت را در پی خواهد داشت و این سرخوردگی به شدت برای پیشبرد اهداف دولت تدبیر و امید در راه تحقق توسعه و آبادانی کشور، مخاطره آمیز خواهد بود.

شورای هماهنگی "کمپین تغییر در مازندران"

25 تیر 1396

 


  • سه شنبه 27 تير 1396-18:31

    لطفا واقع بین باشد
    با مقایسه کارنامه عملکرد استاندران پیشین و عملکرد دکتر فلاح به این نتیجه میرسید که ایشان خیلی نسبت به دیگران در جهت رفع مشکلات مازندران موفق تر بوده اند
    ایشان گزینه مناسب تری نسبت به دیگر کاندیدها هستند
    لطفا از ایشان حمایت کنید

    • سه شنبه 18 مهر 1396-7:45

      منظور شما از استانداران سابق مازندران دقیقا کیه؟ علی اکبر طاهایی؟ محمدعلی پنجه فولادگران؟ کشاورزیان؟ گرانمایه؟
      حتی اسم این بزرگواران اینقدر سنگین هست که اسم بردن از اونها ناتوانی و ضعف بسیار شدید ربیع فلاح رو هزار برابر می کند! ربیع فلاح در حد استانداری نیست نهایتا به عنوان یک دهیار و در حالت خیلی خیلی خوشبینانه در حد یک بخشدار هستند!

    • سه شنبه 27 تير 1396-16:27

      حق اقاي قادري هستش .چون واقعا تو سورك آبديده شده..كارهاي سنگين و پروژه هاي بزرگ و مجموعه هاي اداري وسيع از ايشون نيروي توانمند ساخته كه انشاله استان از وجودش بهره مند بشه انشاله

      • سه شنبه 27 تير 1396-15:39

        بعد از مرگ همه انسانها یه خدا رحمتی میمونه و یه خدا لعنتی ... آقای ...و ...باید ببینند جزو کدامشونند؟ براشون متاسفم . لعن و نفرین خلیلیا بدرقه شونه... آبروی مسلمان از کعبه بالاتره!

        • سه شنبه 27 تير 1396-15:27

          دوران نکبت وفترت ما رسانه ها از زمانی شروع شد که افسار حوره استانداری افتاد دست عزت اله هاشم پور

          • چهارشنبه 4 مرداد 1396-19:2

            با سلام و احترام . اتفاقاً گه گداری لازمه که ترمز برخی از رسانه ها کشیده بشه چون اگه این اتفاق نیفته دیگه فیل هم حریفشون نمیشه! باید قبول کرد که بعضی رسانه ها هم مرتکب خطا میشند.

          • سه شنبه 27 تير 1396-15:22

            استاندار فقط عباسعلی وفایی نژاد که الان رئیس بازرسی استانداریه.
            مردی خوش فکر - مردمدار - دلسوز - سفت و سخت در مقابل تخلفات مدیران - سخت کوش - مومن - رزمنده - با سابقه - دلیر و پرجرات و سایر موارد اینچنینی

          • سه شنبه 27 تير 1396-15:19

            تغییر استاندار کافی نیست مدیر کل حوزه استاندار اصل کاره که باید بره

            • سه شنبه 18 مهر 1396-7:48

              کافی نیست! در راس تغییرات معاون سیاسی است! استان نفس تازه می کشد!

            • دوشنبه 26 تير 1396-19:5

              شنيده ها حكايت از ان دارد كه ارسطو قادري فرماندار كلانشهر سورك كارشون براي استانداري نهايي شده..

              • سه شنبه 18 مهر 1396-7:49

                کلانشهر سورک؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
                میخوان ادمارو بزرگ کنن اسامی شهرهارو بزرگ میکنن!!!!!!!!!!!!!

              • دوشنبه 26 تير 1396-19:4

                اصلاح طلبان همانا پاکدستانند

                • دکتر سیف الرضا شهابیپاسخ به این دیدگاه 12 0
                  دوشنبه 26 تير 1396-10:51

                  امکان دارد اسامی گردانندگان کمپین را ذکربفرمائید.با تشکر

                  • سه شنبه 3 مرداد 1396-7:50

                    جناب دکتر شهابی عزیزم

                    اگر اسامی اعلام شود به جز یکی دو نفر بقیه برای شلوغ کاری و بی نتیجه بودن این کارها وارد میدان شدند


                  ©2013 APG.ir