تعداد بازدید: 3930

توصیه به دیگران 4

پنجشنبه 2 شهريور 1396-0:0

مخالفان شهردار قدرت شان را به رخ کشیدند/ شورا برای شهرداری قائم شهر سرپرست تعیین کرد

در نخستین جلسه شورای شهر قائم شهر،بیشتر اعضا با ادامه کار رضارحیمی در سمت شهرداری این شهر مخالفت کردند و حمید خنکدار به عنوان سرپرست شهرداری قائم شهر معرفی شد.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، رضاشریعتی: دوقطبی شدن شورای شهر قائم شهر پیش از انتخابات آغاز شد؛ آن جا که معاون وقت فرماندار قائم‌‌شهر و مدیرعامل وقت سازمان آتش نشانی این شهر، با استعفا از سمت‌های قبلی خود نامزد انتخابات شورای شهر  شدند.

از همان روزهای اول مشخص شد که نگاه آنها به موضوعات شهری متفاوت است. یکی(شیرسوار) موافق ابقای شهردار و دیگری (پویامهر) مخالف رضا رحیمی شهردار.

دو جوان و دو فرزند شهید، یعنی ایمان (چوپانی) پویامهر فرزند (شهید شعبان چوپانی) از جوان‌ترین مسئولان شهرستان قائمشهر در دولت تدبیر وامید که پیش از این دولت نیز سمت‌هایی داشته است، در کنار دیگر جوان این شهرستان محمد علی شیرسوار ( فرزند شهید جعفر شیرسوار) هر دو موفق شدند تا با تکیه بر اعتبار خود و خانواده‌شان در شهرستان عضو شورای شهر وارد شورا شوند و چهارشنبه در نخستین جلسه شورا، قطب مخالف شهردار کنونی موفق شد رضارحیمی را برکنار و حمیدخنکدار را به عنوان سرپرست معرفی کند.

پیش از این جلسه غلامرضا میرزایی -یکی از منتخبان شورای اسلامی شهر قائم‌شهر- گفته بود: اصلاً مناسب نیست که منتخبان شورا که هنوز کار آنها به صورت رسمی شروع نشده در کانال‌های تلگرامی خود حرف از تغییر شهردار به میان بیاورند و نظرهای خود را رسانه‌ای کنند. این روندی که همکاران ما از حالا در پیش گرفته‌اند، اصلاً مناسب و مصلحت آینده شهر نیست.

محمد علی شیرسوار  -عضو شورای پنجم شهرقائم‌شهر- که موافق ادامه فعالیت رضارحیمی در سمت شهرداری این شهر بود، در گفت‌وگو با ما با بیان اینکه بیشتر مردم معتقدند شهر در مسیر رو به رشد قرار گرفته است، گفت: به نظر من کف مدت مدیریتی باید دو سال در نظر گرفته شود و نباید اجازه بدهیم تا فرصت‌سوزی صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه قاطبه شورا موافق ادامه کار رحیمی هستند، اظهار کرد: هر فردی در بخش‌های مختلف دارای ضعف‌هایی است که معتقدم باید در راستای مقابله با آن گام برداشت و نباید توان‌های مدیریتی را سلاخی کرد.

عضو منتخب شورای پنجم شهرقائم‌شهر با بیان اینکه در خصوص کلیات موارد پیشرفت در شهر نظر می‌دهم، خاطرنشان کرد: شورای چهارم باید پاسخگوی ضعف‌های گذشته به افکار عمومی باشد.
شیرسوار با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم عده‌ای به دنبال آتش افروزی و تنش در بین اعضای شورای شهر باشند، اظهار کرد: شورا محل مشورت بوده و اختلاف نظر در آن طبیعی است، اما این به منزله طنش و ضعف در بین اعضا‌ نیست.

ایمان پویامهر –دیگر عضو شورای شهر قائمشهر- که با ادامه فعالیت رحیمی مخالف بوده است، در گفت‌‌وگو با مازندنومه با بیان اینکه مطالب مندرج در کانال تلگرامی نظر شخصی بنده بر اساس پشتوانه ده هزارنفری رای مردم برای توسعه قائمشهر است، اظهار کرد: نظر من تغییر شهردار است، چرا که در دوره چهارم شورا اتفاقات نامیمونی رخ داد.

وی با بیان اینکه انتخابات، بزرگترین نظرسنجی مردمی بود و نتیجه آن نشان‌‌ دهنده خواست مردم مبنی بر تغییرات است، افزود: منکر توانمندی های شهردار رحیمی در برخی بخش ها نیستم اما برخی پروژه‌‌های اجرا شده در زمان ایشان به‌دور از اصول فنی و کارشناسی است.

پویامهر با بیان این که برای توسعه شهر کوتاه نمی‌آیم، گفت: شورای چهارم نتوانست شورای موفقی باشد.  این شورا در چند بخش اساسی دچار ضعف‌های عدیده بود که امیدوارم با همکاری اعضای شورای پنجم در این بخش‌ها دچار مشکل نشویم.


  • سوادکوهیپاسخ به این دیدگاه 6 5
    پنجشنبه 2 شهريور 1396-16:46

    دوستان شورای شهر اشتباه اول رو خیلی زود انجام دادید.مهندس رحیمی بعد چند سال به شهر یه تکون خوبی داد.مهندس. رحیمی باید شهردار بمونه.


©2013 APG.ir