تعداد بازدید: 3351

توصیه به دیگران 0

يکشنبه 2 مهر 1396-9:36

آقای رئیس‌جمهور! تدبیر و امید را به مازندران برگردانید

آقای ریس جمهور؛ زیبنده نیست که یاران همراه شما در روزهای سخت، امروز شاهد تشدید بی توجهی و نیز گستاخی جریان رقیب در تهاجم رفتار و چشم طمع به تصاحب پیروزی دوخته باشد و در خلاء بی تصمیمی، این زخم خوردگان از درایت جوانان بنفش، مدعی تصاحب مدیریت ارشد استانی شوند.


 مازندنومه؛ سرویس سیاسی، سیاوش اسلامی سوادکوهی: آقای رئیس‌جمهور! بیش از دو ماه است جامعه استانی در تب و تاب تغییر چشم به تصمیم دولتمردان بسته است.

،در این مدت مردم و جوانان و حامیان فکور و صاحبان خرد و اندیشه نگران از شدت این التهابات در رنج بسر می برند و بی تردید این التهابات ناشی از بد تصمیمی و بی تصمیمی دولتمردان شما متاسفانه جامعه ی استانی و همه ی حامیان انتخاباتی شما را به ناکامی سوق داده است!

آقای رئیس‌جمهور! متاسفانه آنچه را که در اکنونیت صحنه آرایی سیاسی پس از انتخابات شاهدیم جریان پیروز و حامیان همیشه سربلند و متنفذ اصلاحات با این شیوه ی دیر هنگام بی توجهی به چگونگی تغییرات در استان دچار سردرگمی و کاهندگی در قدرت تصمیم سازی و بعضا دچار خطای راهبری و مدیریتی در فضای سیاسی استانی شدند که جای تامل بسیار دارد!

آقای رئیس‌جمهور! بی توجهی و اولویت ندادن به تغییر مدیریت ارشد استانی که از ضروریات و مهمات خواست و مطالبه ی بحق حامیان شما بوده است و نمایندگان عالی دولت بارها ضمن محق دانستن این خواسته و نیز وعده ی محقق شدن پس از انتخابات و در اولویت اول تغییرات قرار گرفتن را داده بودند، با امروز و فردا کردن های شان جریان پیروز و جوانان امیدوار را وارد چالش و گرفتار چند گانگی و بدعهدی و بدتصمیمی در گمانه زنی ها و رایزنی ها کرده است که هرگز زیبنده ی جامعه مازندران نیست.

آقای رئیس‌جمهور! حامیان وفادار شما در حالی از تاخیر تصمیم دولتمردان دچار سرخوردگی شده‌اند که مرکز ثقل مدیریت استان، به علت ایستایی و بد تصمیمی با سکون و سکوت، دچار نوعی قفل شد که قطعا بازیابی توان مدیریتی در آینده را نیز دچار چالش مدیریتی می کند که اگر دیر بجنبید حتما جبران ناپذیر خواهد بود.

به باور نگارنده زیبنده نیست که یاران همراه شما در روزهای سخت، امروز شاهد تشدید بی توجهی و نیز گستاخی جریان رقیب در تهاجم رفتار و چشم طمع به تصاحب پیروزی دوخته باشد و در خلاء بی تصمیمی، این زخم خوردگان از درایت جوانان بنفش، مدعی تصاحب مدیریت ارشد استانی شوند.!

آقای رئیس‌جمهور!  اهمیت اولویت تغییر در مدیریت ارشد استان زمانی واجد معنا می شود که یاران همراه شما در ستادهای انتخاباتی مازندران در بی تصمیمی دولتمردان چه از درون تشکیلات و چه از طمع جریانات رقیب سیاسی در آتش تفرقه گرفتار شده است و متاسفانه رقیب با سوءاستفاده از وضعیت فعلی تمام همت خود را مصروف به شکست کشاندن یاران همراه کرده است! تا آنجا که گزینه های یاران همراه شما را که با وحدت و همدلی، به دولت پیشنهاد شده را نشانه و با تاسف حذف کرده اند.

مردان بزرگی که با درایت و شایستگی های خود در ایام انتخابات کمر جریان رقیب را شکسته اند و آنها را مستاصل و ناتوان کرده بودند امروز جریان رقیب متاسفانه با بهره‌گیری از تمام توان خود این مردان بزرگ را از گزینه های پیشنهادی یاران همراه حذف کرده اند!

وفاق یاران همراه و وفادار شما در معرفی این مردان بزرگ چون جناب آقای مهندس رحمان زاده، دکتر کریمی مله و مهندس یدالله طاهرنژاد که از سرمایه های بی بدیل استان مازندران هستند مورد بغض و کینه زخم خوردگان از حماسه آفرینان 29اردیبهشت قرار گرفته اند که ما شما را در روزهای وانفسای این لحظات به جد به یاری می طلبیم!

آقای رئیس‌جمهور! همه ی یاران همراه شما اعتقاد دارند که در این وانفسای تنهایی انها ،شما فردی هستید که می توانید بدون فوت وقت امید را به جامعه ی مازندران و حامیان همراه خود برگردانید.

یاران همراه شما امروز نیاز به حمایت قاطعانه شما و دولتمردان شما بیش از هرزمان در نزد جامعه و مردم و کنشگران سیاسی و گروهها و جریانات سیاسی دارند تا بتوانند توانستن ها را با صداقت ها نزد افکارعمومی به تصویر کشند.

 


  • چهارشنبه 12 مهر 1396-10:25

    خدمت عزیزان مازندنومه باید عرض کنم که "این امامزاده کور میکنه که شفا نمیده"، از اول اطلاق تدبیر و امید به آقای روحانی جمع نقیضین بوده. بهتر است تدبیر را از مدیر مدبر تقاضا کنید نه از بازیگران آن.

    • فرح جعفریپاسخ به این دیدگاه 1 1
      پنجشنبه 6 مهر 1396-12:35

      این مدعیات اصلاحات چه گلی به مملکت زدند کدوم اصلاح کدوم کشک کدوم ساب چی اصلاح شد؟ فرهنگ کار .. ترافیک .. اشتغال .. الان شش ماه از سال گذشته دولت روحانی یک ریال به دستگاههای اجرایی بابت هزینه های خدمات و عمرانی نداده و ...

      • مجیدشیرزادسوادکوهیپاسخ به این دیدگاه 2 1
        دوشنبه 3 مهر 1396-20:39

        آقای روحانی در دولت یازدهم نشان داد یک اصولگرای عملگراست وشعارهای اصلاح طلبانه فقط دستاویزی جهت گسترش پایگاه اجتماعی رای برای سال96 است،تاریخ مجدد درحال تکرار است آنجا که هاشمی رفسنجانی باسپردن وزارت کشور به بشارتی تخم هرز حلقه ارومیه را که عبدالله نوری برکند دوباره کاشت و بعداا همین بذر هرز تمام داشته هایش را برباد داد واز پس وجین آن هم بر نیامد

        • يکشنبه 2 مهر 1396-11:8

          بور عمو سياوش...

          • يکشنبه 2 مهر 1396-10:33

            در حال حاضر خیلی مهم نیست که استاندار دارای چه علقه ی سیاسی هست، یادمان باشد که سنگ بنای اولیه ی صنعت ایران در دوران پهلوی نهاده شد که همگان از تفکرات و سیاست آنها آگاهیم. نیاز اولیه برای شروع هر کاری گذشته از نقشه راه مناسب، عملگرایی می باشد نه ژست های روشنفکر مآبانه که متاسفانه کل جامعه ی ایرانی را در بر گرفته است.
            آیا این همه تضرع و خواهش از روحانی، بخاطر دستیابی به مناصب از طریق انتخاب هم جناحانمان نیست؟؟!!

            • سه شنبه 4 مهر 1396-13:12

              متاسفانه تا وقتی تفکر جناحی به جای منطق
              توانایی و شایستگی حکم میکنه نباید دور از انتظار باشه ژن های خوب درختش در اینده شکوفه بده و میوه هم بده. چه اصولگرا باشه چه اصلاح طلب. بدا به حالمان که مردم هم فکر میکنن باید یا طرفدار اصلاح طلب باشن یا اصولگرا. یا استقلالی باشن یا پرسپولیسی. وقتی استقلالی شدیم چشمون رو روی بدی ها ی تیممون ببندیم و حقایق رو ندیده بگیریم.....


            ©2013 APG.ir