تعداد بازدید: 2673

توصیه به دیگران 2

پنجشنبه 28 دی 1396-12:22

«محسن هاشمی» در ساری مطرح کرد:

آیت الله هاشمی بسیار پر کار بود/ امیدوارم دانشگاه آزاد دچار خسران نشود

رییس شورای شهر تهران: از نظر روان شناسی هاشمی در تراز افراد شکوفا و فراشکوفا قرار داشت و هیجان‌های درونی خود را به روابط مثبت با مردم و علما تبدیل می‌کرد/ امیدوارم دانشگاه آزاد دچار خسران نشود/ اگر نتوانیم مشروعیتی که در انتخابات به دست می‌آوریم با کارآمدی عجین کنیم، مردم از ما ناامید می‌شوند.


 مازندنومه؛ سرویس سیاسی، کلثوم فلاحی: محسن هاشمی -فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی- که عصر چهارشنبه در قائم شهر در مراسم ختم میلاد عنایتی -جانباخته حادثه سانچی- شرکت کرده بود و دیداری هم با شهردار و اعضای شورای شهر قائم شهر داشت، پیش از ظهر پنج شنبه در نخستین مراسم سالگرد ارتحال آیت‌الله هاشمی در امام‌زاده یحیی ساری حضور یافت.

وی در این مراسم اظهار کرد: اعتباری که آیت‌الله هاشمی برای خانواده ما گذاشت با این حمایت مردمی در مراسم تشییع و یادبود آیت‌الله هاشمی تکمیل شد و متوجه شدیم در مسیری که در کنار امام راحل و رهبر معظم انقلاب ترسیم کرد، همین مسیر را ادامه دهیم و انحرافی در راه ما پیش نیاید.

وی افزود: از نظر روان شناسی هاشمی در تراز افراد شکوفا و فراشکوفا قرار داشت و هیجان‌های درونی خود را به روابط مثبت با مردم و علما تبدیل می‌کرد.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه هاشمی بسیار پر کار بود و در گوشه و کنار کشور، مشکلات را پذیرفته و سعی می‌کرد این مشکلات را حل کند، گفت: در کنار مسائل کاری، از قرآن غافل نبود و 53 جلد تفسیر قرآن نوشت و امیدوارم این تفسیر در حوزه‌های علمیه و برای مردم و علما مفید واقع شود.

فرزند آیت‌الله هاشمی تصریح کرد: هاشمی در اوج جنگ، دانشگاه آزاد را مطرح کرد و حدود 5 میلیون فارغ‌التحصیل دانشگاهی در کنار علوم حوزوی ارائه داد، ساختاری را به جا گذاشت که یکی از نمونه‌های بارز اقتصاد مقاومتی است، چراکه این حرکت فرهنگی و اجتماعی، بدون استفاده از بودجه دولتی و پول نفت شکل گرفت و توانست روی پای خود بایستد و امیدوارم این واحد فرهنگی دچار خسران نشود.

وی ادامه داد: هاشمی از بدو ورود به قم، حرکت‌های تبلیغی خود را در جهت اهداف امام خمینی (ره) پیش برد، ضمن اینکه بازیگر تاریخ بود خود تاریخ‌ساز بود.

هاشمی خاطرنشان کرد: کتاب سرگذشت فلسطین یا کارنامه سیاه استعمار را ترجمه کرد، کتابی که جهانی بود و مقدمه‌ای که برای کتاب نوشت برای ساواک خیلی حائز اهمیت بود. مصدق وقتی کتاب را دید پول فرستاد و 200 جلد کتاب را خرید.

رئیس شورای تهران اظهار کرد: مشکل مردم را فقط با سازندگی و اشتغال است که می‌توانیم حل کنیم، اگر نتوانیم مشروعیتی که در انتخابات به دست می‌آوریم با کارآمدی عجین کنیم مردم از ما ناامید می‌شوند.

وی با بیان اینکه امسال، هفدمین کتاب خاطرات هاشمی را با جلد سیاه منتشر کردیم، چراکه عزادار بودیم، افزود: اسم کتاب را صبر و پیروزی گذاشته بود، امیدوارم هر سال یک جلد از  22 جلد کتاب باقی‌مانده خاطرات هاشمی را منتشر کنیم.

فرزند آیت‌الله هاشمی در پایان گفت: هاشمی دوراندیش و اسلام شناسی نواندیش بود.

گفتنی است محسن هاشمی عصر پنج شنبه نیز در مراسم نخستین سالگرد آیت الله هاشمی رفسنجانی در بابل شرکت کرد.

 


  • شنبه 30 دی 1396-9:16

    ظاهرا در عکس دوم پسر آقای نظری با آقای قمی با موبایل در حال صحبت کردن هستند؟!


    ©2013 APG.ir