تعداد بازدید: 3068

توصیه به دیگران 0

پنجشنبه 19 بهمن 1396-0:17

700 هزار تماس با 110 طی 10 ماه

معاون عملیات فرمانده انتظامی مازندران: در ۱۰ ماه اخیر بیش از ۷۰۰ هزار تماس با پلیس ۱۱۰ داشتیم/ رسیدگی به گزارش‌های فوریتی درون‌شهری پلیس ۱۱۰ در کمتر از ۱۰ دقیقه اتفاق می‌افتد/۴۵ دوربین پایش تصویری در محورها و ۲۲ دوربین در ساری داریم.


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، کلثوم فلاحی: سرهنگ ناصرعلی صفرپور -معاون عملیات فرمانده انتظامی مازندران- در بازدید خبرنگاران از مرکز تجمیع خطوط ۱۱۰ فرماندهی انتظامی مازندران اظهار کرد: رسیدگی به گزارش‌های فوریتی درون‌شهری پلیس ۱۱۰ در کمتر از ۱۰ دقیقه اتفاق می‌افتد.

وی افزود: در ۱۰ ماه اخیر بیش از ۷۰۰ هزار تماس با پلیس ۱۱۰ داشتیم که ۳۶۵ هزار مورد تماس فوریتی و عملیاتی بود.

معاون عملیات فرمانده انتظامی مازندران گفت:  روزانه بیش از چهار هزار تماس با پلیس ۱۱۰ داریم و این رقم در تابستان به روزانه تا بیش از هشت هزار مورد افزایش می‌یابد.
این مسئول تصریح کرد: ۰ ۳ درصد تماس‌ها مربوط به راهنمایی و ارشاد است.

صفرپور ادامه داد: ۴۵ دوربین پایش تصویری در محورها و ۲۲ دوربین در ساری داریم.

وی با بیان اینکه ابلاغ طرح جمیع خطوط ۱۱۰ در سال ۹۵ صادر شد و از مهرماه گذشته اجرای این طرح را شروع کردیم، افزود: مرکز و شرق استان، طرح تجمیع را رسمی شروع به کار کرد و در تیر امسال در سراسر استان این طرح اجرا شد.

صفرپور با اشاره به اینکه تمامی تماس‌ها با ۱۱۰ ثبت و  در مدت ۲ دقیقه در سامانه ضبط می‌شود، خاطرنشان کرد: پنج شهرستان در مازندران شامل  قائم شهر، ساری، بابل، آمل و چالوس مرکز فوریت‌های ۱۱۰ دارند و  در بقیه شهرستان‌ها هم کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها پاسخگوی ۱۱۰ هستند.



این مسئول اظهار کرد: حدود ۶۰ درصد تماس‌ها با مرکز ۱۱۰ عملیاتی است و ۱۰ درصد تماس‌ها مربوط به پلیس نیست و از مردم تقاضا داریم از تماس‌های این چنینی اجتناب کنند.

صفرپور افزود: سومین استان بودیم که به عنوان پایلوت، طرح تجمیع خطوط ۱۱۰ را انجام دادیم.

وی درباره مزیت تجمیع خطوط ۱۱۰ گفت: اعمال فرماندهی کنترل از بالا به پایین، اشرافیت اطلاعاتی، سرعت عمل بالا، شفاف‌سازی آمار و توزیع متناسب ماموریت‌ها و چابک‌سازی سازمان  از مزیت‌های این طرح است ضمن اینکه اجرای این طرح افزایش رضایت‌مندی مردم را در پی دارد.

معاون عملیات فرمانده انتظامی مازندران ادامه داد: حدود ۱۰ هزار تماس با شهروندان داشتیم که ۹۲ درصد از پلیس رضایت داشتند.

وی گفت: بیش از ۵۰ درصد از تماس‌های روزانه با پلیس ۱۱۰ عملیاتی است و روزانه ۱۰۵ تماس با شهروندان داریم که ۹۸ نفر رضایت دارند.

این مسئول گفت: در ۱۰ ماهه امسال ۹۱۰ خودروی توقیفی از سیستم پایش داشتیم که ۳۷ مورد سرقتی بود.



    ©2013 APG.ir