تعداد بازدید: 3035

توصیه به دیگران 0

يکشنبه 6 اسفند 1396-8:49

7 و 8 اسفندماه؛

دو همایش علمی در دانشگاه مازندران برگزار می شود

روز سه‌شنبه هشتم اسفندماه، همایشی درباره چالش‌های دانش‌آموختگان زن دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در دانشکده علوم انسانی دانشگاه مازندران برگزار می‌شود. انجمن علمی دانشجویی حقوق دانشگاه مازندران نیز هفتم اسفندماه همایش بررسی علمی ابعاد انتقال آب را برگزار می کند.


مازندنومه، سرویس اقتصادی: دکتر زهرا کریمی در گفتگو با مازندنومه اظهار داشت: روز سه‌شنبه هشتم اسفندماه، همایشی درباره چالش‌های دانش‌آموختگان زن دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در دانشکده علوم انسانی دانشگاه مازندران برگزار می‌شود.

وی افزود: با موافقت وزارت علوم، گروه پژوهشی با موضوع اشتغال زنان، در دانشگاه مازندران داریم.

عضو هیات علمی دانشگاه مازندران با اشاره به اینکه اشتغال زنان، چالش مهمی است، گفت: به نظر می‌رسد این همه تلاش برای تحصیل و اشتغال و کسب درآمد به بن‌بست خورده و باید برای آن چاره‌اندیشی کرد.

این استاد اقتصاد ادامه داد: پنج سخنران از پژوهشکده دانشگاه شهید بهشتی، پژوهشکده آمار، پژوهشکده مطالعات اجتماعی فرهنگی وزارت علوم و برخی استادان دانشگاه مازندران در این همایش سخنرانی می‌کنند.

کریمی با تاکید بر اینکه سعی می‌کنیم از جنبه‌های مختلف به این چالش توجه شود، گفت: در پایان پرسش و پاسخ انجام می‌شود و چشم انداز آینده و ارائه تدبیر از سوی همکاران ما از دیگر برنامه‌های این همایش است.

این همایش از ساعت 8:30 تا 12:30 سه شنبه در دانشکده علوم انسانی دانشگاه مازندران برگزار می شود.

*ابعاد انتقال آب خزر در یک همایش بررسی می شود

انجمن علمی دانشجویی حقوق دانشگاه مازندران، هفتم اسفندماه همایش بررسی علمی ابعاد انتقال آب را برگزار می کند.

فاطمه کاردل(ابعاد محیط زیستی)، عزیز عابسی(هیدرولوژیکی) و خلاق میرنیا(ابعاد مدیریتی) در پانل نخست و علی کریمی مله (ابعاد سیاسی)، محمود شارع پور(ابعاد اجتماعی) و مسعود فریادی(ابعاد حقوقی) در پانل دوم این همایش سخنرانی دارند.

این همایش از ساعت 9 تا 11 دوشنبه در سالن دانشکده هنر و معماری دانشگاه مازندران برگزار می شود.



    ©2013 APG.ir