تعداد بازدید: 3021

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 16 اسفند 1385-0:0

آب و آبرو

مدیر عامل آب منطقه ای مازندران گفت:رودخانه بابلرود باعث آبروريزي شده است.


 

                                                    
مدیر عامل آب منطقه ای مازندران با انتقاد از گسترش ساخت و سازهای بی رویه و غیر قانونی در رودخانه بابلرود بابلسر گفت: در هیچ کجا ی دنیا در داخل بستر رودخانه ساخت و ساز صورت نمی گیرد.

 اما در این رودخانه به جای اسکه قایقرانی متأسفانه قهوه خانه و کافه تریا و حتی رستوران ساخته شده است که در این مراکز تنها قلیان- چای- سیگار و مواد غذایی غیر بهداشتی عرضه می شود.

عباس پور گفت: سازمان آب منطقه ای مازندران تنها سه مجوز برای احداث قایقرانی و پدالو در این رودخانه آنهم با مسافتی محدود صادر کرده است اما در حال حاضر بیش از 25 قهوه خانه و کافه تریا و حتی کشتی تفریحی در آن ساخته شده است .

 وی با اشاره به اینکه مجوز های صادره از سوی این سازمان به دلیل رعایت نكردن قوانین ساخت و ساز در این رودخانه فاقد اعتبار است، گفت: این افراد به جای احداث 1800 متر اسکله شناور مبادرت به ساخت یک کشتی بتونی در 400 متر مربع از بستر رودخانه کرده اند .

وی گفت : مراکز ساخته شده در بابلرود بابلسر تنها باعث اذیت و آزار چند هزار نفر از ساکنان و گردشگران شده است. عباس پور گفت: در سال 79 این سازمان مبادرت به تخریب این مراکز کرده بود اما مسئولان وقت به دلیل وابستگی به صاحبان این مراکز غیر قانونی مانع از اجرای قانون شدند.

مهدي عربي - (arabinews@yahoo.com)



    ©2013 APG.ir