تعداد بازدید: 2378

توصیه به دیگران 0

دوشنبه 9 مهر 1397-23:11

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی مازندران:

خط مشی رسانه، افزایش امنیت روانی است

سرهنگ باقری در نشست با فعالان فضای مجازی: افزایش امنیت روانی در جامعه خط مشی رسانه است/هیچ دستگاهی نمی‌تواند ادعا کند مشکلی ندارد و پلیس هم از این مسئله مستثنا نیست،.


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، کلثوم فلاحی: سرهنگ باقری در نشست با فعالان فضای مجازی اظهار کرد: فضای مجازی ضمن اینکه فرصت است با تهدید هم همراه بوده و استکبار جهانی همواره به دنبال این است از دل فرصت‌ها، تهدیدی برای جوامع ایجاد کند.

وی با بیان اینکه در مقابل جبهه بزرگ رسانه‌ای دشمن، با همدلی و تعامل، کار کنیم، افزود: نبرد رسانه‌ای ابزاری است که استکبار از آن بهره می‌برد.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی مازندران گفت: افزایش امنیت روانی در جامعه خط مشی رسانه است.

این مسئول با اشاره به اینکه هیچ دستگاهی نمی‌تواند ادعا کند مشکلی ندارد و پلیس هم از این مسئله مستثنا نیست، خاطرنشان کرد: رسانه پل ارتباطی مردم و پلیس است و انتشار گزارش فعالیت‌های پلیس به امنیت روانی جامعه کمک می‌کند.

باقری با بیان اینکه مخاطب‌شناسی و مدیریت تولید محتوا باید از سوی رسانه‌ها مورد توجه قرار گیرد، گفت: گفتمان‌سازی از موضوعاتی است که می‌تواند مورد توجه رسانه باشد.

در ادامه این نشست، رئیس اداره تشخیص و پیشگیری فتا اظهار کرد: رهبری فضای مجازی را نفی نکردند و تاکید دارند آسیب‌ها و تهدیدها شناسایی شده و از فرصت‌ها بهره‌مندی شود.

سید اسماعیل هاشمی با اشاره به پایین بودن سواد رسانه‌ای افزود: اغلب مردم، اخبار منتشر شده در فضای مجازی را به راحتی می‌پذیرند در حالی که اخبار را باید از منابع مختلف رسمی رصد کرد.

وی با اشاره به اینکه فضا باید به سمتی رود که مخاطب از این اخبار آسیب نبیند، گفت: مانع جریان‌هایی شویم که قصد سوءاستفاده دارند.



    ©2013 APG.ir