تعداد بازدید: 3230

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 23 فروردين 1386-0:0

آخرين پنج شنبه خادم؟

باران سفر وزيرجهاد كشاورزي و بركناري قريب الوقوع رييس سازمان جهادكشاورزي استان مازندران را به تعويق انداخت.


شنيده شده كه به احتمال زياد با ورود وزيرجهاد به مازندران،نصرالله خادم-رييس سازمان جهادكشاورزي مازندران-بركنار مي شود اما اين سفر به دليل نامساعدبودن شرايط جوي فعلا" لغو شده است.

farsnews امروز نوشت كه بعد از آغاز به كار دولت نهم و با توجه به جايگاه استان مازندران در كشاورزي كشور، وزير جهاد كشاورزي به رئيس جمهور و مسئولان مازندران قول داد براي پيگيري امور جهاد كشاورزي هر ماه به استان سفر كند.

به گفته يك منبع آگاه در استان مازندران سفر اين بار وزير جهاد كشاورزي احتمالاً با دو هدف‌ صورت مي‌گيرد.
اين منبع آگاه تغييرات مديريت سازمان جهاد كشاورزي استان مازندران را نيز از اهداف اين سفر اعلام كرد.
گفته مي‌شود وزير جهاد كشاورزي كه قرار بود عصر امروز وارد استان مازندران شود بازديد خود را از شهرستان رامسر، غربي ترين شهر استان آغاز و تا ساري مركز استان ادامه مي‌داد.


يك منبع آگاه در استانداري مازندران نيز درباره تغيير مديريتي جهاد كشاورزي مازندران گفت: تغيير رئيس سازمان جهاد كشاورزي استان از قبل مطرح بوده است ولي به صورت قطعي اعلام نشده بود.


خاطر نشان مي شود استاندار مازندران در چندين جلسه تخصصي و اداري استان گفته بود: بنده به عنوان خدمتگزار مردم استان با توجه به كشاورزي بودن مازندران حدود 60 درصد ظرفيت مديريتي ام را براي امور كشاورزي مصروف مي دارم و از مسئولان جهاد كشاورزي استان انتظار دارم بيشتر به كشاورزي استان توجه كنند.

شنيده هاي ما حاكيست نام عنايت الله تورنگ-نماينده اسبق مردم آمل در مجلس-به عنوان جانشين خادم مطرح شده است.وي جزو شوراي جهاد در اوايل انقلاب بود كه فعلا"در وزارت خانه جهاد كشاورزي مشغول فعاليت است.


  • شنبه 25 فروردين 1386-0:0

    ادمها اخلاق عجيبي دارند پناه بر خدا اگر خدا هم در استان ما مسوولييت بگيرد باز برايش حرف وحديث داريم مگر اينكه منا فع مان تامين شود

    • شنبه 25 فروردين 1386-0:0

      بحث تعصب به كنار، آيا انتظار داريد يك مدير ضعيفي كه همه عقلا شهادت به ضعف او مي دهند بايد باقي بماند. آيا اين مسئله انگيزه كاركردن را كم نمي كند. از اول هم به مسئولان جهاد گفته شده بود اين آقا ضعيف است ولي برخورد جناحي در وزارتخانه و تاثير افراد مازندراني تهران نشيني كه از نفوذ خود براي بقاي قدرت در مازندران سوء استفاده مي كنند وزارتخانه را به گمراهي كشانده و بيش از دو سال اين خسارت بزرگ سوء مديريت را بر مازندران تحميل كرد. وزير قبلي در انتخاب راهب و سلامي هم مرتكب اشتباه مشابهي شده بود و اين وزير مي خواست خطاي وزير قبلي را اصلاح بكند كه حسابي خيط كرد. البته مديريت تورنگ هم چندان تعريفي ندارد و به اصطلاح آش دهن سوزي نيست. ايشان هم احتمالاً براي پيمودن راه راهب به مازندران مي آيد تا از فضاي نزديك تر روند انتخابات در آمل را پيگيري كند و يك بار ديگر از موقعيت و امكانات و توان بچه هاي جهاد براي انتخابات استفاده نمايد. البته اين يك حدس است و ممكن است جواب گفته شود كه ايشان قصد شركت در انتخابات را ندارد ولي گمانها برا اين است كه حتي اگر در اين دوره قصد نداشته باشد در دوره بعد پس از محكم كردن جاي پا اينكار را خواهد كرد. ببينيم و تعريف كنيم.

      • جمعه 24 فروردين 1386-0:0

        این اقدام برای دسته های زیر خوب و مبارک است :
        1. برای کشاورزی استان
        2. برای کشاورزان استان
        3. برای پرسنل سازمان جهاد
        4. برای خود خادم هم بهتر است.
        خادم تنها نبود . مدیران ومعاونین وی او را ضعیف کرده بودند . خادم تنهایی کاره ای نبود و هر رئیس دیگر ی هم با معاونین و مدیران و مشاورینش میتواند قوی یا ضعیف باشند.
        خادم حتی یک مجتمع نتوانست ایجاد کند که مورد حساسیت وزیر بود این کار را به معاون آموزش و تحقیقات خود سپرده بود که هیچ انگیزه و قوتی را نداشت

        • پنجشنبه 23 فروردين 1386-0:0

          خود زنی در ما زندران تا به کی این عامل اصلی عقب ماندگی استان است








          • پنجشنبه 23 فروردين 1386-0:0

            آنهایی که این شایعات را راه میاندازند منافعشان در خطر است.

            • پنجشنبه 23 فروردين 1386-0:0

              .متاسفانه مشکل ما مازندرانی ها این است که فکر می کنیم با تغییر افراد مشکل استان حل می شود قطعا بعد از مدت کوتاهی باز برای فرد جدید هم داستانهای این چنین ساخته خواهد شد این ره که میروند به ترکستان است


              ©2013 APG.ir