تعداد بازدید: 1949

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 28 آبان 1397-21:3

امروز با حضور معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد،

جایزه جشنواره «خزر بدون مرز» به خبرنگار مازندنومه اهدا شد

کلثوم فلاحی -خبرنگار مازندنومه- با ارائه گزارشی با عنوان «خزر در انتظار امضای کنوانسیون» مقام سوم جشنواره «خزر بدون مرز» را به دست آورد و امروز در تهران جایزه خود را از معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد دریافت کرد.


 

مازندنومه، سرویس اجتماعی: جشنواره «خزر بدون مرز» شهریورماه امسال در آستاراخان روسیه برگزار شد و سه اثر از جمهوری اسلامی ایران در این جشنواره مقام کسب کردند.

جوایز این جشنواره از طریق کنسولگری ایران در آستاراخان روسیه به معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد ارسال شد و سطانی فر معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد، امروز در نشستی این جوایز را به برندگان جشنواره خزر بدون مرز، اهدا کرد.

کلثوم فلاحی -خبرنگار مازندنومه- با ارائه گزارشی با عنوان «خزر در انتظار امضای کنوانسیون» مقام سوم این جشنواره را به دست آورد.

معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد جشنواره خزر بدون مرز را که با حضور کشورهای حاشیه دریای خزر برگزار می شود را اتفاق خوبی عنوان و اظهار کرد: امسال به نتیجه خوبی در این جشنواره رسیدیم و ۳ نفر حائز رتبه برتر شدند.

وی با اشاره به اینکه خزر بدون مرز جشنواره‌ای با خلاقیت‌های متنوع است، افزود: تلاش می‌کنیم با کسب ردیف بودجه، بتوانیم این جشنواره را سال آینده در یکی از استان‌های شمالی برگزار کنیم.

معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد خاطرنشان کرد: در دوره‌های بعدی جشنواره، ترجمه آثار به روسی، توسط مترجمان ایرانی انجام می‌شود تا پیام محتوای تولید شده به درستی به داوران جشنواره انتقال یابد.

 



    ©2013 APG.ir