تعداد بازدید: 4437

توصیه به دیگران 0

پنجشنبه 6 دی 1397-9:57

پس از انتشار گزارش «مازندنومه» و به دستور استاندار مازندران انجام شد؛

ملاقات تیم بازرسی استانداری مازندران با معلولان سوادکوهی

پس از پخش دو گزارش مازندنومه، به دستور استاندار مازندران، بازرسان استانداری به همراه فرماندار سوادکوه و رئیس بهزیستی شهرستان با خانواده صادقی که 5 فرزند معلول دارند، ملاقات کردند.


 مازندنومه؛ سرویس مهرورزان، حلیمه خادمی: شهریورماه امسال، عصر عید قربان، گزارشی در مازندنومه منتشر شد با این عنوان: «دوهزارمتر بالاتر از عشق».

آن گزارش به خانواده ای اختصاص داشت که 5 فرزندشان معلول بود و در روستای کوهستانی بایی کلای پل سفید زندگی می کردند.

3 ماه پس از انتشار آن گزارش برای پیگیری وضعیت این خانواده بار دیگر مهمان آن ها شدیم و گزارش«می تراود عشق» را انتشار دادیم.

پس از پخش گزارش های مازندنومه، به تازگی به دستور استاندار مازندران، بازرسان استانداری مازندران به همراه فرماندار سوادکوه و رئیس بهزیستی شهرستان با این خانواده سوادکوهی ملاقات کردند.

خانواده آقای صادقی 6 فرزند دارند که پنج فرزند آن ها معلول هستند. یکی از مشکلات این خانواده قطعه زمینی بود که منابع طبیعی برای ساخت خانه توسط بهزیستی، در اختیارشان قرار داد و معارض و شاکی خصوصی داشت. در حال حاضر این پرونده در مرحله صدور رای تجدید نظر دادگستری استان قرار دارد.

بازرسان استانداری با بازید از زمین و دیدار با خانواده صادقی و گفتگو با شاکی خصوصی زمین، پیگیر حل مشکلات این معلولان شدند.

 



    ©2013 APG.ir