تعداد بازدید: 2207

توصیه به دیگران 0

دوشنبه 6 اسفند 1397-9:45

دانشگاه پیام نور مازندران میزبان سومین همایش ملی زیست شناسی

رئیس دانشگاه پیام نور مازندران گفت: سومین همایش ملی زیست شناسی دانشگاه پیام نور با محوریت فناوری های نوین، صنعت و اقتصاد در روزهای هشتم و نهم اسفندماه در ساری برگزار می شود.


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، کلثوم فلاحی: حجت الاسلام محمود شیخ الاسلامی اظهار کرد: سومین همایش ملی زیست شناسی دانشگاه پیام نور با محوریت فناوری های نوین، صنعت و اقتصاد در روزهای هشتم و نهم اسفندماه در ساری برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه دوره های اول و دوم این همایش در دانشگاه های پیام نور گیلان و تهران برگزار شده و این بار مازندران میزبان است، افزود: کارآفرینی و اشتغال از رویکرهای مهم دربرگزاری این همایش به شمار می رود که مهمترین کارکردهای علوم زیستی، صنایع غذایی و دارویی ومحیط زیست را مورد توجه قرارمی دهد و امیدواریم به دستاوردهای علمی خوبی منجر شود.

رئیس دانشگاه پیام نور مازندران با بیان اینکه در برگزاری این همایش با استقبال پژوهشگران و اعضای هیات علمی دانشگاه ها مواجه شدیم، گفت: بیش از 240 عنوان مقاله از سوی حدود 200 پژوهشگر در سامانه ثبت شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه در حاشیه برگزاری این همایش، کارگاه هایی در زمینه زیست شناسی دائر می شود، تصریح کرد: برگزاری کارگاه ویژه دبیران زیست شناسی آموزش و پرورش  از مهمترین کارگاه هایی است که در بخش جنبی همایش برنامه ریزی شده است.

شیخ الاسلامی با بیان اینکه سومین همایش ملی زیست شناسی دانشگاه پیام نور دارای 15 محور است،گفت:زیست شناسی گیاهی، زیست شناسی جانوری، زیست شناسی سلولی و ملکولی، زیست شناسی دریا، میکروبیولوژی، زیست شناسی کاربردی، بیو تروریسم، ذخایر ژنتیکی، فناوری های نوین در زیست شناسی، زیست شناسی و توسعه تجارت ملی، زیست شناسی و اقتصاد،  زیست شناسی و کارآفرینی، حفاظت از تنوع زیستی و حفظ محیط زیست، زیست شناسی و معماری و کارکردهای تنوع زیستی با محوریت جنگل های هیرکانی از محورهای این همایش است.



    ©2013 APG.ir