تعداد بازدید: 2620

توصیه به دیگران 0

يکشنبه 10 آذر 1398-6:22

طرح سئوال از شهردار ساری و چند پرسش

حداقل بهتر است برخی راه یافتگان به شورای شهر ساری، حداقل توضیح دهند که علت طرح سوال از شهردار آن هم در این مدت کوتاه چیست؟ آیا واقعا این کار به خاطر منافع مردم است یا پای منافع شخصی و گروهی در میان است؟


 مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، یادداشت ارسالی مخاطبان: در کشور و استان ما اهداف سیاسی و اقتصادی و برخی باندبازی‌ها، باعث شده شوراها به تکلیف نظارتی خود عمل نکرده و نظارت را قربانی اهداف و منافع خود کنند.

اصلاحات اداری و تغییرات مثبت در شهرداری ساری در حال اجراست، لیکن اخبار ناخوشایندی از سوی برخی مخالفان شهردار کنونی ساری به گوش می رسد.

چندی پیش عباس رجبی در یک پروسه نفس گیر، از بدنه شهرداری ساری انتخاب شد و حکم گرفت، اما از همان ابتدا برخی مخالفانش در شورای شهر کمر همت به انتقاد و مانع تراشی و حتی سنگ اندازی بسته اند.

رجبی در بدو ورود، مبارزه با فساد در سیستم شهرداری را پیگیری و برخی کارکنان را به دستگاه قضایی معرفی کرد تا مبارزه با فساد، در سطح شعار باقی نماند.

وی با وجود وضعیت اقتصادی حاکم و بدهی‌های شهرداران گذشته، نیز انباشت نیروی انسانی مازاد در شهرداری مرکز استان مازندران، پروژه پل تا پل را کلید زده و اجرای پروژه زباله‌سوز هم سرعت بیشتری یافته است. از طرفی پرداختی ها و حقوق کارکنان شهرداری هم تا این لحظه به موقع پرداخت می‌شود.

هم چنین او در انتخاب مدیرانش، هم راستا با دیدگاه مقام معظم رهبری، جوانگرایی را همراه با تعهد و تخصص گرایی در شهرداری حاکم کرده است.

شهردار ساری بانوان را هم در رده‌های مختلف مدیریتی به کار گرفته تا آنچه که شعار دولت است و در حد همان شعار باقی مانده، در شهرداری به عمل تبدیل کند.

عملکرد عباس رجبی و اصلاحات اداری و اجرایی اش، در همین مدت با استقبال پرسنل و البته مردم ساری روبه رو شده و همین گونه اگر پیش برود، مردم آرام آرام نام شهردار توده گرای پیشین را از خاطر خواهند برد.

باید اذعان کرد برخی شوراییان که منافع خود را در خطر می‌بینند، بدون اینکه کمترین فرصتی به رجبی بدهند درصدد طرح سوال از او هستند. البته طرح پرسش و حتی استیضاح حق شوراست، لیکن به نظر می‌رسد در این مدت کم و عملکرد به نسبت مثبت رجبی، این افراد بدون دلیل منطقی، در مقابل او ایستاده‌اند و افکار عمومی را هم لایق توضیح نمی بینند.

مشخص نیست این افراد، بر اساس کدام کارنامه و عملکرد، قصد طرح سوال از او را دارند؛ چه مراسم معارفه رجبی 28 شهریور امسال انجام گرفت و او تازه بر این مسند تکیه زده است.

بهتر است برخی راه یافتگان به شورای شهر ساری، حداقل توضیح دهند که علت طرح سوال از شهردار آن هم در این مدت کوتاه چیست؟ آیا واقعا این کار به خاطر منافع مردم است یا پای منافع شخصی و گروهی در میان است؟

البته مردم به خوبی فرق کار واقعی و اقدام نمایشی را می‌دانند و عملکرد همین افراد را در دوره شهرداری قبلی دیده اند!

 


  • سه شنبه 10 دی 1398-13:31

    رجبی نیرو های مازاد رو بیرون کن هر چه سریعتر

    • مهندس علیپاسخ به این دیدگاه 0 4
      دوشنبه 18 آذر 1398-23:7

      آقای رجبی ظاهراٌ فراموش کرده اند که خودشان جزو همین مسئولینی بوده اند که حالا از آن انتقاد می نمایند . ایشان بعنوان شهردار یکی از سه منطقه شهر ساری ، مسئول یک سوم وضعیت اسفبار موجود هستند .

      • مهندس علیپاسخ به این دیدگاه 0 2
        دوشنبه 18 آذر 1398-23:2

        آیا منظور آقای رجبی این است که رهبری فرموده اند ، جوانان را بدون رعایت ضوابط و مقررات در مسند مدیریت قرار دهید !!!؟ تا به امروز به بهانه تعهد ، معیارهای عقلانی برای انتخاب مسئولین زیر پا گذاشته می شد ، حالا با مستمسک قرار دادن بیانات مقام معظم رهبری ، جوانان بی تجربه و فاقد صلاحیت . آقای محترم ، رهبری فرموده اند ، مسئولیت به " مسئولین " جوان واگذار گردد نه آنکه هر جوانی را به دلیل جوان بودن مسئول نمائید . ظاهرا درکتان از بیانات رهبری صحیح نباشد .

        • يکشنبه 17 آذر 1398-9:33

          فقط دارید به ساری و ساروی گیر میدید شهردار خوب باشه بد باشه کار کنه نکنه بدگویی زیر اب زنی!!درد پسرفت مازندران همینه عقده ها همه به طرف ساریه!!چرا این سایت فرهنگی که همش داره از سبزی فروش سوادکوهی حرف میزنه یه دفعه میپره به سمت ساری!!همه شهرها و روستاها باید یاد بگیرن به ساری احترام بزارن!همه سارویها ارزو دارن همه مازندران پیشترفته باشه و مازندرانیها سربلند!

          • پوریا صادقیپاسخ به این دیدگاه
            پنجشنبه 5 دی 1398-23:24

            کلا مازند نومه به شهرداری ساری گیر میده کلی اختلاف و اختلاص در دیگر شهرداریهای شهرهای استان وجود دارد این زوم کرده به ساری


          ©2013 APG.ir