تعداد بازدید: 11330

توصیه به دیگران 8

چهارشنبه 26 ارديبهشت 1386-0:0

81 درصددانشجويان دانشگاه مازندران خوابگاه ندارند

ایرج نیاز آذری -مدیر روابط عمومی دانشگاه مازندران- گفت: بدلیل کمبود امکانات خوابگاهی فضای سرانه اسکان دانشجویان کاهش یافته و تنها 19 درصد دانشجویان در خوابگاه های دولتی ساکنند.


وی افزود: در سال های اخیر و با توجه به افزایش جذب دانشجو مجبور به افزایش ظرفیت اتاقها و استفاده از سالنهای 20 نفره برای اسکان تعداد بیشتری دانشجو شده ایم.

نیاز آذری در ادامه گفت: در حال حاضر تعداد کل پذیرفته شدگان این دانشگاه 16144 دانشجوست و این رقم با ظرفیت پذیرش خوابگاه که 3150نفر است بسیار فاصله دارد.

وی در زمینه چگونگی فعالیت خوابگاههای خودگردان گفت: به منظور رفاه حال دانشجویان ستاد اسکان دانشجویی تشکیل و با همکاری بسیج دانشجویی نسبت به سازماندهی آنان در محلهای مورد تاییدوتحت نظارت دانشگاه اقدام می کند .

گفتنی است هم اکنون دو خوابگاه دانشجویی حضرت زینب و نواب صفوی در شهرستان بابلسر ، دو خوابگاه حضرت مریم و شهید مطهری در ساری و سه خوابگاه شهید امینیان ،کوثر و شهید عسگری نژاد در بابل مستقر و دانشجویان در آن اسکان دارند.

فرستنده:صدیقه نظرپور - (rased1980@gmail.com)


  • شنبه 31 تير 1396-1:49

    سلام یک نفر بگه الان وضعیت خوابگاهای دانشگاه بابلسر چطوره

    • دوشنبه 29 شهريور 1395-20:50

      من بهشهر درس میخونم
      ولی متاسفانه هیچ خوابگاهی اینجا نیس

      • جمعه 2 مهر 1395-20:55

        پس چیکار کردین اونجا؟
        خونه گرفتید؟
        میشه به ایدی من تو تلگرام پیام بدی منم اونجا قبول شدم لخه.
        @hamed123654

      • شنبه 19 مرداد 1392-0:0

        این دیگه چه وضعشه چرا همه دانشگاه ها وضعت خوابگاهشون مشخص نیست چراباسرنوشت دانشجوهابازی میشه

        • يکشنبه 15 آبان 1390-0:0

          salam mikhastam azaton rahnamayi begiram man bacheye mashhadam va term pish vase daneshgah ferdosi va sabzevar mehmani neveshtam ama behem nadadan hala mikham vaseye babolsar benevisam be nazareton ba vojod shabane shodanam miarze daneshjoye hogog zabolam va yek soal dige ein k daneshgah babolsar vaseye nimsal dovom paziresh mehman dare rasti khabgahaye khodgardanesh che joriye va shahriyash chegadare

          • شنبه 29 ارديبهشت 1386-0:0

            با زد و بندهايي كه در دانشگاه مازندران وجود داشت، در شهر بابل و بابلسر كه دانشكده ها در داخل شهر قرار دارند به تعداد قابل توجه و فراتر از ظرفيت مصوب وزارت علوم ساخته شده و در ساري كه 10 كيلومتر از شهر فاصله دارد فقط يك خوابگاه برادران مال عهد بوق و يك خوابگاه خواهران با ظرفيت بسيار كم ساخته شد. اين بخشي از كلاهي بود كه دانشگاه مازندران بر سر ساروي ها گذاشت.


            ©2013 APG.ir