تعداد بازدید: 2556

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 20 تير 1386-0:0

رفسنجاني در گيلان:نگراني شما را درک مي کنم

مسئولان برخی گروه های اصلاح طلب گیلان در ديدارباهاشمي رفسنجاني انتقادات زیادی به دولت احمدی نژاد و عملکرد آن وارد کردند.


رئیس سازمان مجاهدین انقلاب استان گیلان طی سخنانی با انتقاد شدید از دولت احمدی نژاد گفت:« دولت نهم پردرآمدترین دولتی است که در چند صد سال اخیر به قدرت رسیده است. امروز علیرغم وجود 55 تا 60 میلیارد دلار درآمد نفتی که باید صرف زیرساخت های کشور شود ، دولت به سمت واردات کالاهای مصرفی رفته است.»

مسئول حزب اعتماد ملی شاخه گیلان هم در این دیدار ، با انتقاد از تخریب چهره های سیاسی گفت:« این هجمه ها در داخل کشور هر روز بیشتر می شود و چهره های شاخص انقلاب را تخریب می کنند.»

رئیس انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها ی گیلان هم با انتقاد از برخی انتصابات دولت نهم گفت:« وجود مدیران کم تجربه و فاقد صلاحیت ، ارزش و جایگاه دانشگاه ها را مخدوش می کند.»

هاشمی رفسنجانی در پي این اظهارات گفت: « من نگرانی شما را درک می کنم و تا حدود زیادی در آن سهیم هستم . البته ملاحظاتی هم وجود دارد. ما هم اکنون با چالش های جهانی مواجهیم و دشمنان جدی داریم. باید صبر کرد و مایوس نشد. تلاش سیاسی و اجتماعی خود را انجام دهید خداوند هم کمک می کند.»(jahannews)

  • حميدرضا صمديانپاسخ به این دیدگاه 0 0
    جمعه 22 تير 1386-0:0

    سلام يك سنگسري به همه مازندراني ها
    مازند نومه خيلي سايت جالبيه واقعاٌ وقتي اخبار مربوط به مورخ ومحقق بزرگ ايران زمين چراغعلي اعظمي سنگسري را خواندم آن هم از يك سايت ويژة مازندران عشق وعلاقه ام به مازندراني ها دوچندان شد و خصوصاً مسئولين محترم سايت وزين مازند نومه.
    در شاهنامه نيز هركجا كه از سنگسر(مهديشهر فعلي در استان سمنان) نا مبرده شده بي درنگ مازندران نيز با آن آمده است در دوره هاي مختلف روابط فرهنگي . اجتماعي و اقتصادي بين سنگسري ها ومازندراني بسيار نزديك و مثال زدني بوده است ييلاقات سنگسري ها بيشتر در قلمرومازندرانيها بوده است و روابط صاحب مرتع (مازندراني) و مستاجر هميشه رابطه دوستانه اي بوده و رسم بارخانه بردن براي كدخدا و روساي طوايف و صاحبان مراتع جزئي از فرهنگ ميهمان نوازي وميزبان دوستي سنگسري ها بوده است .
    اين روابط هميشه با كج فهمي دوستان نادان ودشمنان دستخوش يكسري ناملايماتي بوده ولي هيچگاه برادري و دوستي سنگسري ها ومازندراني ها را تحت تاثير قرارنداده و نخواهد داد انشاءا...
    زنده باد ايران زنده باد مازندران و زنده باد سنگسر
    پاينده باد دوستي ايرانيان و سنگسري ها با مازندران

    بنوشه در بمو مه يار نيه مو ................

    فرزند ايران و سنگسر(دوستدار مازندران)
    حميدرضا صمديان

    • چهارشنبه 20 تير 1386-0:0

      عاليجناب سرخپوش و سياهپوش را همين مدعيان اصلاحات براه انداخته بودند و در انتخابات مجلس ششم همين مدعيان دروغين و فريبكار اصلاحات آقاي هاشمي را بخاك سياه نشاندند اما چرا حالا با هم ببو شده‌اند هم از عجايب دنياي سياست است.


      ©2013 APG.ir