تعداد بازدید: 2865

توصیه به دیگران 1

شنبه 23 تير 1386-0:0

فقط اصلاح طلبان بخوانند!

يادداشت امروز روزنامه محلي"بشيرمازندران".


آخرين روز استعفاي مديران علاقه مند حضور در انتخابات مجلس هشتم سپري شد.

گفته مي شود در سطح كشور حدود 200 نفر از مديران خود را بهمراه ديگر كانديداها براي حضور در انتخابات آماده كرده اند و پيش بيني مي شود يك انتخابات خوب و سالم و پر شور را در سطح كشور شاهد باشيم چرا كه همه مسوولان و دست اندركاران براي حضور پر شور مردم در صحنه انتخابات تدارك ديده و خود را بنوعي دخيل در انتخابات نمودند بخصوص مواضع شفاف و صريح و به عبارتي دستور مقام معظم رهبري به دست اندركاران شوراي نگهبان مي تواند سر فصل جديدي از شور انتخاباتي باشد.


با اين اوصاف شرايط براي حضور همه افراد علاقه مند به خدمت به مردم آماده است و آنها مي توانند بر اساس خدمت به مردم و يا منافع خود قدم در اين راه بگذارند كه شايد طرح شق دوم نوعي شوخي تلقي شود چرا كه همه مدعي اند كه براي خدمت به مردم اين همه هزينه و زحمت پر مشقت را تحمل مي كنند كه اگر اين طور باشد بايد به موارد و مسايل ورود به اين قضيه توجه نموده و حتما در اين مسير به تابلوهاي ممنوعه دقت و براي توجيه ورود به بيراهه ها و كژ راهه ها از علامات بالعكس چپ و راست استفاده نكرده و بقول معروف زيگزاك نزنند و از همه مهمتر اين مسيري كه باندازه يك الي دو نفر تعبيه شده است چرا بعضي از آقايان براي طي اين مسير سر و دست مي شكنند مگر هدف خدمت به مردم نيست، مگر نمي خواهيد مشكل مردم حل شود و مگر خداي ناخواسته از روي صندلي سبز بوي بعضي چيزها را استشمام مي كنيد؟!


به يقين اظهارات منفي در اين قلم جايگاهي ندارد و همه در پاسخ به اينگونه سووالات اذعان خواهند داشت كه هدف خدمت به مردم است و بايد براي اين مردم نجيب و شرافتمند كار كرد چرا كه اگر مجلس درست شود و مجلس به وظايف قانوني خود عمل كند و مصوبات خوب بگذراند و نظارت را بر همه امور تسري دهد يقينا بسياري از اين مشكلاتي را كه مردم دارند به حداقل خواهد رسيد و در يك كلام بايد گفت جاي مدرس خالي!


در هر حال آقاياني كه در مسير خط امام هستند و در طول اين چند سال از واژگان چپ و اصلاح طلب بهره گرفته و علامت مي دهند بايد به خود آيند كه چرا در ميانشان اين همه نامزد پيدا مي شود آيا تاكنون فكر كرده اند در اين چند دوره اي كه شكست خوردند و قدرت را به رقيب سپردند بخاطر همين تفرق و خلاف وحدت نبود و اگر آنها در انتخابات دوره قبل مجلس و رياست جمهوري با هم به وحدت مي رسيدند امروز اين وضعيت را شاهد بودند؟

حتما جواب منفي مي دهند ولي شايد بعضي از مخالفين وحدت به بعضي از آقايان وعده هايي مي دهند كه آنها با لمس و مزه شيرين آن وعده ها در جمع دوستان خود حاضر شده و اهداف مخالفين را بر آورده مي نمايند لذا امروز كه زمان و فرم ديگري از انتخابات رقم خورده و تا فاصله ثبت نام 9 ماه فاصله است آقايان محترم دور هم بنشينند و براي رضاي خدا و خدمت به مردم به تفاهم برسند و هر كدام خود را برنده انتخابات نداند كه اگر اين طور باشد همه مثل گذشته بازنده خواهند بود و مخالفين همين را مي خواهند .

دوستان اصلاح طلب به جاي آنكه نگران رد صلاحيت استصوابي و غير استصوابي باشند نگران تعدد نيروهاي خودي در اين رقابت باشند.

قابل ذكر است كه سر جمع آراي مخالفين 20 درصد هم نمي باشد ولي دوستان اصلاح طلب طوري آرا شكني مي كنند كه آنها با كمتر از بيست درصد هم پيروز مي شوند!


  • يکشنبه 24 تير 1386-0:0

    سردسته اصلاحات بشیری(...) هستند که همه مردم ساری بالای 35 سال سابقه آنان در چاقوکشی را میدانند البته نه اینها بلکه سردسته مدعیان اصلاحات در مرکز از جمله حجاریان و گنجی و وردینژاد هم روزی پوست مردم را از فرط تندروی میکندند و نان صدهاهزار نفر را در اوایل انقلاب قطع کردند. حتی آقای عبدالله نوری خانه آیت الله منتظری را با بولدوزر خراب کرد. همه آنها را میشناختند اما در دوم خرداد 86 جمعی جوان تازه به دوران رسیده به اینها رای دادند چون از ماهیت آنها خبر نداشتند. اما امروزه اکثر ایرانیان با ماهیت خشن و بیرحم و دروغپردازیهای اینها آشنا هستند. (217.219.172.34)

    • شنبه 23 تير 1386-0:0

      این مدعیان اطلاحات هنوز خوش خیالانه فکر میکنند که مردم عاشق چشم و ابروی آنها هستند زهی خیال باطل مردم فهمیدند که در شعارهای میان تهی آنها هیچ خبری نیست. 8 سال گذشت جز تعطیلی کارخانجات و فساد اداری و اشاعه فساد و فحشا و اراذل پروری و افزایش لشکر بیکاری هیچ چیز نصیب مردم نشد.


      ©2013 APG.ir