تعداد بازدید: 2976

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 24 تير 1386-0:0

شاعري نيامده ، رفت

وزارت كشور با صدور اطلاعیه‌ای استعفای علي محمدشاعري- معاون پشتیبانی وزیر كشور- را تكذیب كرد.


 

 به گزارش پایگاه‌اطلاع رسانی وزارت كشور،در این اطلاعیه آمده: دكتر علی‌محمد شاعری معاون پشتیبانی وزیر كشور استعفا نكرده است و قصد نامزدی در انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی را ندارد. شاعري پيش تر معاون سياسي-امنيتي استانداري گلستان بود.وي که اهل بهشهر است،قصد داشت در انتخابات آتي،نامزد حوزه انتخابيه بهشهر،نکا وگلوگاه شود.

گفتنی است پیش از این اخباری مبنی استعفای تنی چند از مسئولان کابینه نهم برای شرکت در هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی منتشر شده بود.

موسي پور-رئيس شوراي اطلاع رساني وزارت كشور- با اشاره به پايان مهلت نامزدها براي استعفا اعلام كرده بود: با يك بررسي از استان‌ها به طور تخميني حدس مي‌زنيم كه حدود 150 نفر از مديران دولتي تا روز پنج‌شنبه از سمت‌هاي خود استعفا كرده‌اند.

در مازندران برخي از مديران از جمله:مديرکل سابق گاز استان،مديرکل سابق صدا وسيماي مازندران و مدير جهاد کشاورزي بابل، برای شرکت در انتخابات مجلس استعفا دادند. مازندران 9 حوزه انتخابيه دارد و با آراي مردمي 12 نماينده به مجلس راه پيدا مي‌كنند.


  • دوشنبه 25 تير 1386-0:0

    سلام شاعری از آمدن رحمانی خلیلی ترسید امسال رحمانی خلیلی صد در صد رای میاره.چون می دونید که جمشیدی مشکل(...)(80.75.9.20)

    • دوشنبه 25 تير 1386-0:0

      سلام.
      من پنج شنبه می دونستم شاعری استعفا شو پس گرفت چون هیچ حزبی ازش حمایت نمی کنه.

      • دوشنبه 25 تير 1386-0:0

        1-شاعری قبلااستاندارگلستان بود
        2-شاعری استعفادادوموسی پورهم تاییدکرداماجه شدکعپهگفتندنمی ایدخداوندمیداند


        ©2013 APG.ir