تعداد بازدید: 4062

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 25 تير 1386-0:0

سادات نيا جوسازي کرد ، شهردار انصراف داد

در حالی که فقط چند روزی از ابلاغ حكم بهروز رنجبر برای تصدی پست شهرداری قائم شهر می گذرد، وی از سمت خود انصراف داد . 




کمیل گران ، رئیس شورای شهر قائم شهر گفت : با حضور اعضای شورای شهر و با اکثریت آرا رنجبر به عنوان شهردار قائم شهر انتخاب و صلاحیت ایشان نیز به تأیید استانداری رسیده و ابلاغ وی نیز صادر شده است، اما با فشار و کارشکنی يكي از اعضای شورا شهر قائم شهر وی از پذیرفتن این سمت انصراف داد .

وی ادامه داد : بافت شورا به گونه ای است که افرادی با سلایق مختلف در حال خدمتگذاری به مردم هستند و ما در اکثر مواقع با هم اتفاق نظر داریم .

گران عامل جوسازی اخیر در انتخاب شورا را "سادات نیا" عضو دیگر شورا عنوان نمود و گفت : ایشان با این کار سعی درناکارآمد جلوه دادن شورای شهر قائم شهر داشته و از سرپرست فعلی شهرداری قائم شهر حمایت می کند.

از سوي ديگر سید محمد سادات نیا عضو شورای شهر قائم شهر گفت : مردم ما مخلص بوده و ما نباید از صداقت آنان سوء استفاده کنیم .

سادات نیادر پاسخ به اظهارات رئیس شورای شهر قائم شهركه وی را به جوسازی و كارشكني در روند فعاليت شورا محكوم كرده بود، گفت : برخی از اعضای شورا به دلیل تخلفاتی که انجام می دهند خواهان حق سکوت از سرپرست فعلی شهرداری هستند که با توجه به مقاومت شیرخانی ، سرپرست شهرداری، اعضای شورا تصمیم به انتخاب بهروز رنجبر برای تصدی سمت شهرداری گرفتند .

سادات نیا موضوع  پاساژ سپهر ، کارخانه گونی بافی و بودجه شوراها از مهمترین تخلفات اعضای شورا نام برد وگفت : کلیه این تخلفات را به استانداری گزارش نموده و با تمام وجود آن را پیگیری می کنم .

وی گفت : من به اخلاص این مردم افتخار می کنم ولی نسبت به تخلفات صورت گرفته سکوت نخواهم کرد .

وی ادامه داد : برخی از اعضای شورا برای کاندیدای خاصی جهت شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی کار می کنند.(isna)


  • سه شنبه 26 تير 1386-0:0

    آقاي سادات نيا از چند ماه پيش فعاليتهاي وسيعي براي كانديداتوري ابراهيم زاده در شهر قائمشهر انجام داده است. خواستم به اين برادر عزيز كه از خانواده 3 شهيد بزرگوار است عرض نمايم فراموش نكند كه چگونه راي آورده است.


    ©2013 APG.ir