تعداد بازدید: 2730

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 25 مرداد 1386-0:0

آن هايي که شهردار شدند-آن هايي که شهردار نشدند

مديركل اطلاعات استان مازندران گفت: با برخي از نامزدهاي شهردار شدن چند ساعت صحبت کرديم وقانع شان كرديم كه شهردار نشوند بهتر است، چون هم به صلاح خودشان بود هم به صلاح مردم.


حجت الاسلام محمد حكيم -مديركل اطلاعات استان مازندران- با بيان اينكه 14 نفر از گردونه شهردار شدن خارج شدند گفت : از اين تعداد هفت نفر در ماه گذشته از طريق بررسي هاي انجام شده از سوي اداره اطلاعات و استاندار رأي عدم صلاحيت دريافت كردند و هفت نفر ديگر كساني بودند كه با گفت و گوها و مشورت هاي چند ساعته قانع شان كرديم كه شهردار نشوند بهتر است چون هم به صلاح خودشان بود هم به صلاح مردم .

حكيم علت عدم صلاحيت هفت شهرداررا فعاليت غيرقانوني در حوزه صدور پروانه هاي خلاف مقررات و قانون، تغيير غيرمجاز كاربري زمين ها و عدم نظارت بر ساخت و سازهاي شهري عنوان كرد .

وي همچنين بخشي از تخلفات در حوزه شهري را آشنا نبودن شهرداران با مقررات وقوانین شهری بيان كرد .

حكيم خاطر نشان كرد : شأن شهردار بايد خدمت رساني به مردم باشد و اين اولويت را بايد به عنوان بالاترين شأن مقام و پست كاري خودقراردهد.

وي افزود : شناسايي گلوگاههای فساد در شهرداري ها بايد توسط شهرداران تحت مديريت قرار گيرد و حوزه صدور پروانه هاي ساخت و ساز و امور اداري و مالي بايد توسط كارشناساني كه داراي چشم هاي امين هستند كنترل شود .

مديركل اطلاعات استان مازندران با بيان اينكه 90 درصد تخلفات انجام شده در شهرداري ها در زد و بند و اعمال نفوذ متمكنين بوده است گفت : درآمدزايي كه خارج از چارچوب قوانين شهر و شهرداري باشد حرام و غيرمجاز است .

وي ادامه داد : شهرداري كه نتواند مشكلات اقتصادي ، اجتماعي و فرهنگي پرسنل خود را حل كند و نظارت بر تعهدش نداشته باشد چگونه مي تواند بر يك شهر چند هزار نفري بر اقشار مختلف نظارت داشته باشد .

حكيم : مبلمان و آثار شهري ، شهر ساري را ضعيف عنوان كرد و گفت : كوچه هاي شهر ساري عتيقه و نيازمند تلاش مسئولين امور شهري و شهرداري در جهت تغيير مبلمان و آثار شهري آن به عنوان مركز استان است.(isna)

  • اهورا اسلامیپاسخ به این دیدگاه 0 0
    شنبه 27 مرداد 1386-0:0


    جناب حکیم لازم است نظر خودشان را از بابت هزینه های کاندیداهای انتخابات هم بگویند ودر ثانی در شهر ساری اقایی که (...) انجام می دهد را بگوید؟ وچگونه اتفاق افتاد که (...)می توانند شهردار ساری را انتخاب کنند؟؟!! جل الخالق!!!(217.219.172.34)


    ©2013 APG.ir