تعداد بازدید: 4359

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 28 مرداد 1386-0:0

استانداري بدون شفقت

شايعاتي بر سر زبان هاست كه ابوطالب شفقت-استاندارمازندران-به زودي از سمت خود كناره گيري مي كند.


تغییرات هفته گذشته در دولت باعث تشدید اخبارگسترده شدن این جابه جایی ها درکابینه ومجموعه های ارشد دولت شده است .

خبرها حکایت ازکشیده شدن این تغییرات به استان ها دارد؛ به طوری که گفته می شود به زودی سه استاندار درلیست تغییرات دولت قرارخواهند گرفت .

alborznew خبرداد:از اولین فردی که دراین لیست نام برده می شود ابوطالب شفقت- استاندارمازندران- است .

برهمین اساس ازجواد قناعت معاون فعلی سیاسی این استانداری به عنوان گزینه اصلی برای تصدی پست استاندارـ مازندران یادمی شود.

 این درحالی است که حسن اسماعیلی مدیرکل دفتراقتصادی این استانداری نیزازجمله همکاران شفقت است که احتمال جایگزین شدن وی به جای مافوقش وجود دارد.

 میرفیصل باقرزاده رئیس بنیاد حفط آثارونشر ارزشهای دفاع مقدس ،سید باقرپیشنمازی معاون وزارت آموزش وپرورش ،بهرام سعادتی فرمانده بسیج سپاه منطقه خوزستان وعلی محمدشاعری از معاونین وزیرکشورنیزبه عنوان گزینه های دیگربرای این استانداری نام برده می شود.

مهم ترین نکته دراسامی مطرح، بومی بودن این اسامی برای مدیریت ارشد استان است. این خبرهنوزمورد تائید یا تکذیب رسمی منابع دولتی قرارنگرفته است.


  • سه شنبه 9 تير 1388-0:0

    چرا دروغ میگین
    خجالت بکشین مردی از شمال ایران اومد داره خدمت میکنه

    • دوشنبه 12 شهريور 1386-0:0

      در مازندران مديري توانا وحزب اللهي وجوددارد كه از گزينه هاي اصلي بعداز آقاي شفقت براي پست استانداري ميباشد. واو شخصي نيست جز آقاي دكتر اسماعيل محمدزاده مديركل بهزيستي استان مازندران. خبرها حاكي است در قم افرادي از موسسه آموزشي پژوهشي امام خميني ره در اين خصوص باوزير محترم كشور جلساتي داشته اند.

      • شنبه 3 شهريور 1386-0:0

        اگرمهندس شفقت ازخوداراده نشان دهدوندرپشت پرده بازیهای سیاسی نرودعالی مسشودمتاسفانه غیرازاین است

        • جمعه 2 شهريور 1386-0:0

          باتوجه به شناخت نسبی که از ایشان پیدا کردم و آنچه که از نحوه رویکردها و عملکردها و اهتمام ایشان به کار اطلاع یافتم به جرات می توان گفت که ایشان فردی مدیر،مدبر،بسیجی،مکتبی ،مردمی،مومن،انقلابی،پرکار،متفکر،متخصص،خستگی ناپذیروفارغ از هرگونه خط بازیهای سیاسی، جزاندیشه خدمت به مردم به چیز دیگری نمی اندیشد.خداوند بر عزت همه مسئولین دلسوز نظام و در راس آن مقام عظمای ولایت و رئیس جمهور محبوب جناب آقای دکتر احمدی نژاد بیافزاید.ان شاء الله تعالی

          • سه شنبه 30 مرداد 1386-0:0

            چرا اینقدر پشت سر این بنده خدا شایعه پراکنی می کنید؟؟؟؟
            آقای شفقت نه در این دولت بلکه در دولت های دیگر هم از وجود ایشان استفاده می کنند،ایشان در این استان ریشه زده اند.پس بجای تخریب ،بیاییم کمک کنیم به استاندار تا مشکلاتی که وجود دارد را با کمک هم حل کنیم.


            ©2013 APG.ir