تعداد بازدید: 3126

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 15 شهريور 1386-0:0

فوتبال تعطيل

تمامي فعاليت‌ها و برگزاري مسابقات رسمي فوتبال در شهرستان آمل با تخريب تنها استاديوم ورزشي اين شهرستان از تعطيل شد.


استاديوم شهيد چمران اين شهرستان در حالي تخريب شد كه تنها مكان رسمي آمل براي برگزاري مسابقات فوتبال بوده است.
رئيس هيئت فوتبال آمل در اين باره گفت: هم‌اكنون مسابقات سوپر ليگ نونهالان مازندران، پيشكسوتان و ليگ دسته دوم در اين شهرستان در حال برگزاري بود.


غلامرضا طباطبايي‌ افزود: با تخريب اين استاديوم مجبور هستيم مسابقات را تعطيل كرده و فقط برخي از بازي‌هاي خانگي را در شهرستان محمودآباد ميزباني كنيم.
وي اظهار داشت: پيش از اين در نامه‌اي به رئيس تربيت بدني آمل و رئيس هيئت فوتبال مازندران مشكلات اين بخش را اعلام كرديم.


رئيس هيئت فوتبال آمل با اشاره به اينكه به غير از اين استاديوم زمين فوتبال مناسبي در اين شهرستان وجود ندارد، گفت: يك زمين خاكي و غير‌استاندارد در آمل وجود دارد كه حتي تير دروازه هم ندارد.
طباطبايي اضافه كرد: هم‌اكنون تيم نونهالان آمل در مسابقات قهرماني كشور و چند تيم نيز در مسابقات زير گروه‌هاي كشوري حضور دارند.


وي ادامه داد: تخريب اين مجموعه ورزشي در حالي صورت گرفت كه مسئولان آمل هيئت فوتبال اين شهرستان را مطلع نكرده بودند.
رئيس هيئت فوتبال آمل گفت: در حال حاضر اگر مي‌خواهيم فوتبال در اين شهرستان تعطيل نشود بايد با هزينه فوتباليست‌ها بازي‌ها را به شهرهاي همجوار انتقال دهيم.


فرماندار شهرستان آمل با اشاره به اجرايي نشدن عمليات ساخت مجموعه ورزشي 15 هزار نفري اين شهرستان گفت: كارشناسان سازمان تربيت بدني و مجريان اين طرح مجموعه 5 هكتاري روستاي تسكابن را براي ساخت اين مجموعه مناسب نديدند و براي هميشه ساخت اين مجموعه منتفي شد.
علي اكبريان تأكيد كرد: با تخريب استاديوم شهيد چمران مجموعه ورزشي 5 هزار نفري استاندارد در آمل ساخته خواهد شد.


وي اين طرح را جز طرح‌هاي ملي خواند و افزود: مجموعه ورزشي 5 هزار نفري آمل با هزينه‌اي بالغ بر 35 ميليارد ريال در مدت 30 ماه ساخته خواهد شد كه تا‌كنون 16 ميليارد ريال آن تخصيص يافته است.
فرماندار آمل ادامه داد: ماهانه از روند پيشرفت اجرايي پروژه استعلام خواهد شد.


وي به ورزشكاران آملي قول داد با توجه به نبود زمين مناسب فوتبال در اين شهرستان و تأمين به موقع اعتبارات، ساخت اين مجموعه زودتر از موعد مقرر به پايان برسد.
فرماندار آمل در پايان درباره تعطيلي مسابقات رسمي فوتبال در اين شهرستان خاطرنشان كرد: درصدد هستيم چند زمين فوتبال در مدارس را به صورت موقت تجهيز و تحويل جامعه فوتبال آمل دهيم.
مشتاقان و فوتباليست‌هاي شهرستان آمل مي‌گويند: جمعيت 400 هزار نفري اين شهرستان به سه استاديوم نياز دارد.(farsnews)


  • جمعه 16 شهريور 1386-0:0

    این هم از محقق شدن سفرهای استانی رئیس جمهور این جا رو خراب کردن تا به اون مردمی که هورا می کشیدند بفهمونن میرین بازدید بدنبال عواقبش هم باشید

    • پنجشنبه 15 شهريور 1386-0:0

      دست مسئولان درد نکنه چند تا ورزشگاه دیگم هست اونا رو هم میشه خراب کرد.باتشکر از فرماندار و شهردار ساعی آمل.


      ©2013 APG.ir