تعداد بازدید: 2901

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 18 شهريور 1386-0:0

درآمد 50 ميليون توماني با سرقت مكالمات تلفني

در چالوس فردي تعداد 12 خط تلفن خريداري  کرده و در منزل استيجاري با استفاده از ديش و رسيور ماهواره بوق  تلفن ها را به كشورهاي خارج انتقال مي داد!


اين فردکه محمد نام دارد، با فتوكپي جعلي تعداد 12 خط تلفن خريداري و در منزل استيجاري شخصي به نام كاظم نصب و با استفاده از ديش و رسيور ماهواره بوق 12 خط تلفن را به كشورهاي خارج انتقال داده است.

اين کار به دليل ارزان بودن هزينه مكالمه در ايران صورت گرفته است. مأموران پليس آگاهي شهرستان سريعاً وارد عمل شده و اقدامات گسترده پليسي را در جهت شناسايي و دستگيري متهم آغاز كردند . 

در تحقيقات انجام شده مشخص شد كه از اين 12 خط طي 20 روز هزار و 500 مرحله تماس تلفني با خارج از كشور برقرار شده و مبلغ 50 ميليون تومان سرقت مكالمه تلفني انجام شده است .

بر پايه اين خبر ، مأموران در همين راستا دو نفر به نام هاي سيد مهدي اهل تنكابن و عباس اهل كرج همراه فتوكپي شناسنامه و گواهينامه آنها را دستگير كه متهمان در تحقيقات و بازجويي هاي پليس اعتراف كردند  از طريق اينترنت با فردي به نام محمد آشنا و با تباني وي 12 خط تلفن خريداري و از طريق ماهواره اقدام به سرقت ارتباطي كرده اند .

اين گزارش مي افزايد : محمد بدون هماهنگي تمام سيستم ماهواره را جمع آوري كرده و متواري شده است .(isna)



    ©2013 APG.ir