تعداد بازدید: 3162

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 28 شهريور 1386-0:0

اصول گرايان بعد از ماه رمضان تجمع برگزار مي کنند

قائم‌مقام جامعه اسلامي كارگران مازندران از انتخاب كانديداي مجلس هشتم توسط اصولگرايان شاخص ساروي خبر داد.


رجب بابايي جامخانه افزود: كميته راهبردي اصولگرايان از اواخر سال گذشته كار خود را براي حضور فعالتر اصولگرايان در مجلس هشتم از حوزه انتخابيه ساري آغاز كرده است.


وي از تشكيل كميته 10 نفره از حوزه،دانشگاه و اصناف براي اين منظور خبر داد و اظهار داشت:با تلاش اين كميته منشور اصولگريان مازندران نيز تهيه و در اختيار كانديداي مورد نظر قرار گرفت.


بابايي جامخانه با اشاره به منشور 16بندي انتخاباتي اصولگرايان در مازندران اضافه كرد: 11 نفر براي انتخابات مجلس هشتم در ساري در مرحله اوليه جهت پاسخ به سئوالات مورد نظر دعوت شدند كه پس از بررسي در كميته راهبردي 6 نفر از اصولگريان منتخب اين كميته شدند.


وي از انصراف دو نفر از اين تعداد در مرحله بعدي گزينش انتخاباتي خبر داد و خاطر‌نشان كرد:در نهايت براي شهرستان ساري 4 نفر از گروه اصولگريان خود را براي سخنراني در جمع گروه‌هاي شاخص اصولگرايي ساروي آماده مي‌كنند.


قائم‌مقام جامعه اسلامي كارگران استان مازندران ادامه داد:براي اين منظور براي يك‌هزار و 200 نفر از افراد صاحب نفوذ سياسي كه ديدگاه اصولگرايانه دارند دعوتنامه ارسال شده تا به اظهارات اين 4 نفر توجه كرده و در نهايت دو نفر را به عنوان كانديداي مورد نظر و قطعي اصولگرايي شهرستان ساري انتخاب كنند.


بابايي جامخانه در پايان گفت:تجمع اصولگرايي كه قرار است منجر به انتخاب نيروهاي قطعي شود بعد از ماه مبارك رمضان برگزار مي‌شود.(farsnews)


  • امیر حسین یداللهیپاسخ به این دیدگاه 0 0
    شنبه 12 آبان 1386-0:0

    سلام دوست دارم شما به من سر بزنید و من در وبلاگم خبرهای شما را استفاده میکنم به دنبال یه خبرنگار افتخاری در روستای شما هستم


    ©2013 APG.ir