تعداد بازدید: 3239

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 12 مهر 1386-0:0

شفقت به وزارت صنايع مي رود؟

شنيده ها ازتغييرات احتمالي در استانداري مازندران خبر مي دهد.


.

يکي از مخاطبان"مازندنومه"خبرداده: ابوطالب شفقت-استاندار مازندران-به وزارت صنايع مي رود و معاون وزيرصنايع مي شود.

از جواد قناعت-معاون سياسي وامنيتي استاندار-به عنوان استاندار آينده نام برده مي شود.

درهمين راستا شنيديم اسماعيلي-رييس ستاد انتخاباتي احمدي نژاد درمازندران-هم معاون سياسي امنيتي استاندارمي شود.


  • دوشنبه 16 مهر 1386-0:0

    درود بر جناب مهندس شفقت که با قدرت و جسارت به فکر خدمت و پیشرفت و توسعه و تعالی همه جانبه استان است. ان شاء الله خداوند روز بروز بر توفیقتان دولت احمدی نژاد و نماینده دولت در مازندران بیافزاید.

    • يکشنبه 15 مهر 1386-0:0

      اتفاقاوزارت صنايع براي شفقت بهتراست.ميره تهران پست بزرگترميگيره ديگه.تازه ...(216.55.161.32)

      • شنبه 14 مهر 1386-0:0

        بابا دست از سر این بنده خدا بردارید بگذارید کارشو بکنه ، تا اونجایی که اطلاع دارم و از هرکسی که دستی بر آتش داره پرسیدم همگان آقای استاندار را فردی متخصص،کارآمد،پرتوان،مردمی ،مدیر و ساده زیست می دانند و در این مدتی که بوده به اندازه 28 سال بعد انقلاب کارکرده و الان هم مشغول فعالیت زیاده و باعث همدلی در مازندرانی شده که هیچوقت نمی توانستند همدیگر را تحمل کنند. آقایان بجای حرفهای بی دلیل ،بیایند ایشان را حمایت کنند تا استان روز بروز ارتقاء و پیشرفت داشته باشد. کما اینکه تا بحال اینطور بوده .

        • شنبه 14 مهر 1386-0:0

          اميدواريم هرچه زودترشاهدرفتن استاندارسالم وناكارآمدمازندران باشيم.همگان ميدانندكه اين استاندارعليرغم آنچه كه ادعاميكندخيلي سياسي كاراست واصلاكارتخصصي خويش راهم بلدنيست.مازندران روزبه روزداردروبه افول بيشترميرودواين ثمره ناكارآمدي استاندارودوستان مديرش است كه فكرنكنم به اين سادگيها سكوي پرلذت قدرت راترك كنند واجازه دهندافرادمتخصص واردميدان عمل شوندوكاركردن رابه آقايان يادبدهند.اميداست اين خبرتحقق يابد

          • شنبه 14 مهر 1386-0:0

            نمی دانم سایت مازند نومه به چه دلیلی و برای رسیدن به چه اهداف سیاسی و با هدایت و همدستی چه افرادی ،صحبتهای یک شخصی که اصلا مشخص نیست هویتش چیست، بعنوان یک خبر مهم در صدر اخبار خود درج می کند!!! و یا اینکه آیا اصلا چنین مخاطبی در کار بوده است یا خیر؟ از نظرها دور نیست که شاید دوستان مازند نومه خود هم مخاطبند و هم درج کننده خبر. سایت مازند نومه بهمراه یکی دوتا از سایتهای مجعول و محلی دیگر، چندی است که با انتشار چنین اخبار هدفمند و سراسر کذب و با هدایت و حمایت برخی از افراد شناخته شده موجب تشویش اذهان می شوند.انتشار چنین اخباری بیش از هر چیز بیانگر مظلومیت دولت محترم و استاندار پرتلاش مازندران می باشد.آقای مهندس شفقت بدلیل توان بالای مدیریتی و اجرایی و پرهیز از هرگونه سیاسی بازی و سیاسی کاری و با برخورداری از روحیه مردمی ، تواضع،سعه صدر و اخلاصی که در کار و فعالیت دارند،بر کسی پوشیده نیست که موجب خدمات ارزنده ای در مازندران شده اند و در ادامه نیز خواهند شد . و پر واضح است ایشان در هر سمتی که قرار بگیرند منشاء تحول و تحرک خواهند شد.بی شک افرادی این اخبار را پخش و هدایت می کنند که موقعیتهای آنها به خطر افتاده است و چیزی برای از دست دادن ندارند. لطفا بجای فرافکنی و منحرف کردن افکار بیشتر به حمایت از مدیران سالم و خدوم بپردازید.


            ©2013 APG.ir