تعداد بازدید: 3031

توصیه به دیگران 0

شنبه 18 مرداد 1399-14:50

با محوریت شرکت نکاچوب،

رزمایش شیفت ایثار نهضت کمک مومنانه برگزار شد

مدیرعامل شرکت نکاچوب در مراسم برگزاری رزمایش کشوری شیفت ایثار بیان کرد: شرکت نکاچوب توانسته در چهار مرحله در رزمایش کشوری شیفت ایثار شرکت کند.


 مازندنومه، سرویس اقتصادی: رزمایش شیفت ایثار نهضت کمک مومنانه، با حضور شهرام نوری -مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه کربلا- و جعفر اصغری -فرمانده سپاه ناحیه شهرستان میاندورود- با محوریت شرکت نکاچوب برگزار شد.

مجموعه بسیج کارگری استان مازندران همزمان با سراسر کشور طبق فرمایش های مقام معظم رهبری، با توجه به سال جهش تولید در راستای برنامه‌های خود و شرایط و مشکلات اقتصادی و بیماری کرونا، از عید قربان تا عید غدیر طرح شیفت ایثار را به عنوان یکی از برنامه‌های نهضت تعاون و احسان با همت مومنانه کارگران در شرکت‌ نکاچوب برگزار کرد.

مهندس سعید نوری -مدیرعامل شرکت نکاچوب- در مراسم برگزاری رزمایش کشوری شیفت ایثار بیان کرد: طبق فرمایش های مقام رهبری در خصوص مشارکت در کمک مومنانه به قشر آسیب‌پذیر جامعه،  شرکت نکاچوب توانسته در طی چهار مرحله در این رزمایش شرکت کند.

وی افزود: در این راستا در هر یک از این چهار مرحله ۷۵۰ سبد معیشتی به کارگران شرکت و مردم نیازمند اهدا شد و امیدواریم ادامه‌دهنده این مسیر باشیم.

 مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه کربلا نیز در این مراسم اظهار کرد: ما با همکاری شرکت نکا چوب و مشارکت مدیران عامل شرکت‌ها و مسؤولان مراکز تولیدی، اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مومنانه در راستای کمک به قشر ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه کردیم، به‌خصوص کارگرانی که در بیماری کرونا دچار مشکل شدند.

شهرام نوری ادامه داد: از کارهای دیگر بسیج کارگری، شیفت ایثار است که توسط پایگاه‌های بسیج کارگری در سراسر استان با همکاری بسیجیان اجرا شد.

*پیام تبریک مدیر عامل شرکت نکا چوب به مناسبت روز خبرنگار

به مناسبت ۱۷ مرداد -روز خبرنگار- مدیر عامل شرکت نکا چوب طی پیامی این روز را به خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:

امروز برگ زرینی از تقویم رسانه و فرصتی برای ارج نهادن به تلاش پرچمداران وادی قلم و آگاهی است. آنان که وجدان بیدار جامعه و تصویرگر زمان خویش‌اند. خبرنگاران چشمان بیدار جامعه و جستجوگران بی طرف برای انعکاس آیینه وار واقعیت ها هستند که با رشد آگاهی مردم، باعث تسریع حرکت قافله انسانی به سوی قله های دانش، علم و در نتیجه پیشرفت و سعادت بشر می شوند.

روز خبرنگار، روز شهادت شهید صارمی یادآور فرصتی است گران بها برای پاسداشت مقام شامخ انسان های فرهیخته ای که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به آحاد جامعه جان خود را تقدیم کردند و مناسبتی است مغتنم برای تجلیل از خدمات همه خبرنگاران متعهد و دلسوز کشورمان که با تیغ برّان قلم، با سفیران یأس و دروغ و تباهی در ستیزند و پا به کارزار جنگ نرم با دشمنان انقلاب اسلامی نهاده اند.

اینجانب این روز شکوهمند را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و از تلاش های ارزشمند فعالان این حوزه قدردانی می نمایم. امید است همواره در راه خدمت به مردم پیروز و سربلند باشید.

 



    ©2013 APG.ir