تعداد بازدید: 3286

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 25 مهر 1386-0:0

شفقت مي ماند

دبير كميته مشاوران اطلاع‌رساني استاندار مازندران هر گونه تغيير و جابجايي در سطح مديريت ارشد اجرايي استان را به شدت رد كرد.


عقيل امامي با تكذيب برخي اخبار در خصوص تغيير قريب الوقوع استاندار مازندران اين مسئله را صرفاً شايعه و كار كساني دانست كه از تثبيت مديريت اجرايي در اين استان نگرانند.


وي بر تلاش شبانه‌روزي و بي‌وقفه مسئولان ارشد مازندران در پيگيري مسائل توسعه و تأمين نيازهاي اساسي اين استان تاكيد كرد.


امامي خاطر‌نشان كرد: شنيده‌ها نيز حاكي از آن است كه دولت هيچ برنامه‌اي براي تغيير مديريت ارشد اجرايي در مازندران در دست ندارد.


دبير كميته مشاوران اطلاع‌رساني استاندار مازندران در پايان با انتقاد از كساني كه تثبيت موقعيت مديران بومي كارآمد را بر نمي‌تابند، گفت: ايجاد تزلزل در رده‌هاي مديريتي راه پيشرفت و توسعه استان را سد مي كند و قطعاً مردم سودي از اين فضاي كاذب سياسي نخواهند برد.(farsnews)


  • چهارشنبه 25 مهر 1386-0:0

    حالااستانداري اينقدربي صاحاب هست كه مسئول اجرايي نبوداين حرفهاروبزند،من نميدونم اين صيغه كميته مشاوران تاالان كجابود؟مگه استانداري روابط عمومي نداره؟

    • چهارشنبه 25 مهر 1386-0:0

      علاوه بر وجود روحیه صداقت،خلوص ،محروم دوستی ، مردم داری و انقلابی در جناب آقای مهندس شفقت استاندار محترم،تلاش ایشان در همه زمینه ها خصوصا توسعه صنعتی و توسعه اقتصادی و پیگیری مصوبات سفر(با توجه به گذشت تقریبا 10 ماه از سفر) به نسبت استانهای مشابه بسیار خوب و قابل تحسین و تقدیر است.البته افرادی که این شایعات را هدایت و منتشر می کنند، کسانی هستند که بطور حتم منافع آنها در این مدت مورد تهدید قرار گرفته و متضرر شده اند و از تثبیت ایشان و توان و قدرت کاری ایشان بعنوان یک مدیر موفق مازندرانی نگران هستند. خداوند به ایشان عزت ،سربلندی و توفیق روز افزون عنایت فرماید.


      ©2013 APG.ir