تعداد بازدید: 9956

توصیه به دیگران 1

شنبه 10 آذر 1386-0:0

ده نمکی :امام گنده لات های تهران را جذب انقلاب کرد

مسعود ده نمکی در آمل گفت: مدیران مدعی پیرو خط امام و شهدا نباید اخلاق امام (ره) را در برخورد با مسائل تربیتی و حکومتی فراموش کنند . 


کارگردان فیلم "اخراجی ها"در یادواره شهدای منطقه پایین بازار شهرستان آمل افزود : امام (ره) با سکوت ، اخلاق و محبت خود بسياري از «گنده لات های تهران» را جذب انقلاب نمود.


وی با بیان اینکه در حال حاضر تمام قشرهای جامعه چه از آن دانشجویی که من تاکنون منتقد شیوه پوشش و رفتار آن هستم و چه از آن فرد مذهبی و حتی آن ایرانی مقیم آمریکا به شهدای دفاع مقدس احترام می گذارند گفت : نباید در بیان فرهنگ جنگ سلیقه ای برخورد شود و اگر این موضوع را درست تعریف کنیم همچنانکه آن دوره به مصاف دشمن رفتیم ، جواناني که مورد پذیرش شما نیستند نیز به خاطر حقیقت آماده مقابله می شوند .


ده نمکی با تأکید بر اینکه هر کدام از ما در هر منصبی که هستیم باید راست بنویسیم تصریح کرد : امروز وقت نوشتن تاریخ است و ما باید به فرزندان خود واقعیت را بازگو کنیم و اگر دشمن را ضعیف معرفی کنیم عظمت شهدا کوچک شمرده می شود .


وی با اشاره به اینکه ما هر ساله واقعه جنگ احد را مورد نقد قرار می دهیم ولی متأسفانه این اجازه را نداریم كه در مورد ضعف هاي مان در طول جنگ هشت ساله صحبت كنيم ، افزود : قطعاً شهدای ما مقدس تر از شهدای جنگ پیامبر و کربلا نیستند و بیان واقعیت جنگ از ارزش والای شهیدان کم نمی کند .


ده نمکی با بیان اینکه با ملاک بنیاد شهیدی نمی توان دفاع مقدس را تعریف کرد ، گفت : در کنار باکریها و همت ها که به فرموده امام (ره) شیران روز و زاهدان شب بودند ، خیلی از افراد هم این گونه نبودند ولی لطف و عنایت خداوند همان طور که نصیب حر در کربلا شد به آن افرادی که بنده در فیلم اخراجی ها به آن اشاره داشتم هم تعلق گرفت .
وی در پایان ازساخت ادامه فیلم اخراجی ها خبر داد و گفت : این پروژه از اوایل سال آینده شروع خواهد شد و تا پایان سال به اتمام می رسد.(isna)



    ©2013 APG.ir