تعداد بازدید: 2814

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 27 آذر 1386-0:0

تاثير حاشیه بر متن

چهارمین نمایشگاه تخصصی صنعت مرغداری و دامپروری کشور در آمل،در حالی برگزار شد که حاشیه های آن بیش از موضوع نمایشگاه جلب توجه مي كرد!


 مکان این نمایشگاه فضای استادیوم ورزشی این شهر انتخاب شده بود که بعد از ریزش باران حدود 30 متر از ساخت طولی برای رسیدن به در ورودی را به گل و لای تبدیل کرد و  بحث جابجایی نمایشگاه بین المللی قائمشهر به ساری به دلیل کیفیت نامطلوب آن نيز منجر به ايجاد مناقشاتي در نمايشگاه شد .


همچنين نفوذ باد و سرمای شدید در داخل سالن ، عدم روشنایی استاندارد در فضای داخلی و بیرونی ، برخوردار نبودن از زیبایی ظاهری و برهم زدن چشم انداز ورزشی در برگزاری چهارمین نمایشگاه صنعت مرغداری و دامپروری موضوع انتخاب مکان نمایشگاه استانی را بیشتر به حاشیه می کشاند .

حسین زاده مدیر اجرایی چهارمین نمایشگاه صنعت مرغداری و دامپروری گفت : ما این سالن را کمتر از 10 روز ساختیم و چون مکان تعریف شده ای برای برگزاری نمایشگاه در شهر نداشتیم بدنه و سقف سالن را با ورق گالوانیزه پوشش دادیم .


وی افزود : تمام سعی خود را بر این داشتیم تا خود را وارد مسائل سیاسی در خصوص مکان نمایشگاه استانی نکنیم..

 چهارمین نمایشگاه تخصصی صنعت مرغداری و دامپروری 26 تا 30 آذر مجاور سالن ورزشی پیامبر اعظم (ص) شهرستان آمل با 50 غرفه و فضای سه هزار متر مربع در حال برگزاری است.(isna)



    ©2013 APG.ir