تعداد بازدید: 2729

توصیه به دیگران 2

چهارشنبه 5 دی 1386-0:0

قصه اي نه تازه

قهرمان تيراندازي معلولين جهان مجبور است حتي ساچمه سلاحي که خود خريده است را هم با هزينه شخصي از خارج وارد ‌كند!


قاسم جند -نایب رئیس شورای شهر زیراب- گفت : سید رمضان صالح نژاد يكي از جانبازان 70 درصد و قطع نخاعي دوران 8 سال دفاع مقدس است که  برای اولین بار در تاریخ تیراندازی کشورمان ، موفق به كسب رتبه سوم رده بندي جهاني كميته تيراندازي بين‌المللي معلولين در رشته تفنگ بادي ايستاده كلاس ‪ SH1‬شد؛ ولی هنوز غبار مظلومیت در چهره این جانباز موج می زند.

جند در ادامه گفت :سید رمضان صالح نژاد که ساکن شهر زیراب از شهرستان محروم سوادکوه در استان مازندران می باشد به خاطر بالابردن كيفيت كارش با هزینه شخصی ، سلاحي را كه اندازه و طولش مناسب باشد، خريداري كرده و با آن كار مي‌كند.

 وي حتی مجبور است ساچمه مناسب اين سلاح را هم با هزينه شخصي از خارج وارد ‌كند. با وجود این همه افتخارات  ارزنده سال پیش از صالح نژاد به عنوان قهرمان استانی جهت شرکت در مراسم قهرمان قهرمانان کشوری دعوت به عمل نیامد!


نایب رئیس شورای شهر زیراب گفت : صالح نژاد ، كاپيتان تيم ملي كشورمان است كه از سال ‪ ۱۳۷۱‬عضو تيم ملي است، از سال ‪ ۷۲‬در مسابقات مختلف برون مرزي شركت كرده و مجموعا ‪ ۱۶‬مدال رنگارنگ بدست آورده‌است. ضمن‌اينكه نزديك به ‪ ۵۰‬مدال طلا هم از مسابقات داخل كشور دارد. ولی تا به حال هیچ قدرانی که قابل شان و منزلت این قهرمان باشد،صورت نپذیرفته است.

 جند در خاتمه گفت : صالح نژاد در ‪ ۳‬دوره بازيهاي پارالمپيك شركت كرده و درمسابقات جهاني سال گذشته در سوئيس توانست بين ‪ ۴۲‬نفر به عنوان نايب قهرماني در پيكارهاي تفنگ بادي دست يابد.(totendi)



    ©2013 APG.ir