تعداد بازدید: 2107

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 11 دی 1386-0:0

ليست اصولگريان مازندران تا آخر هفته آماده مي‌شود

عضو شوراي راهبردي اصولگرايان مازندران گفت: ليست ما در بسياري از شهرهاي مازندران در حال نهايي شدن است.


رجب بابايي جامخانه با اشاره به اينكه جلسات مشورتي براي گزينش نيروي هاي اصولگرا براي تاثير گذاري درانتخابات و افزايش درصد پيروزي همچنان ادامه دارد، اظهار داشت: اصولگريان و راستي‌ها همچنان سياست راستگويي را در رويكرد انتخاباتي خود دارند.


قائم مقام جامعه اسلامي كارگران استان مازندران از برگزاري نشست 5 به علاوه 6 با حضور همه گروه هاي اصولگرايي خبر داد و خاطر نشان كرد: انتخابات سالم بايد بر اساس آزادي ذهن مردم شكل گيرد تا مردم نقش خود را در تعيين سرنوشت آينده خود در قوه مقننه درك كنند.


بابايي افزود: اين نشست ها هر هفته 5 بار با حضور نمايندگان همه گروه‌هاي اصولگرايي تشكيل مي شود.
وي در پايان با اشاره به برخي اظهار نظر هاي اصلاح طلبان درباره رد صلاحيت ها از سوي شوراي نگهبان گفت: اين حرف ها تبليغاتي است و در نزد مردم جايگاهي ندارد.(farsnews)


 


  • جعفر قربانپورپاسخ به این دیدگاه 0 0
    چهارشنبه 12 دی 1386-0:0

    با احترام به همه کاندیداهای محترم مجلس هشتم شهرستان ساری خدمت به مردم را از رفتار خود شروع کنید ؟ با کمک به دولت در این بحران قطع گاز و مشکلات زندگی مردمی که توقع دارید به شما رای بدهند : پیشنهاد می نمایم این هزینه های غیر ضروری انتخابات را برای کمک به دانش آموزان محروم و مدرسه سازی یا برای درمانگاه ترک اعتیاد جوانان عزیز در بهزیستی و یا انجمنهای خیریه ؛ تالاسمی ؛ سرطان ؛ دیابت و یا به هموطنان محروم کمیته امداد و بهزیستی در این زمستان سرد و بدون گاز همراه با گرانی مایحتاج زندگی هدیه نمایید تا خداوند سبحان به کار شما برکت عنایت نماید و انشاءا... محبت شما را در دل مردم شکوفا کند . رای را از قلبهای مهربان مردم بگیرید نه با تبلیغات پر هزینه و .... "مردمی که چین پوستینشان ؛ مردمی که رنگ روی آستینشان ؛ مردمی که نام هایشان ؛ جلد کهنه شناسنامه هایشان ؛ درد می کند (زنده یاد قیصرامین پور) " خدا خیرتان دهد - با تشکر - جعفر قربانپور کاندیدای فرهنگی مستقل مجلس هشتم شهرستان ساری و کارشناس ارشد امور اجتماعی مجلس شورای اسلامی دوره ششم

    • http://khabar8.blogfa.comپاسخ به این دیدگاه 0 0
      چهارشنبه 12 دی 1386-0:0

      اخبار داغ انتخاباتي قائمشهر و مازندران در:
      http://khabar8.blogfa.com


      ©2013 APG.ir