تعداد بازدید: 3816

توصیه به دیگران 1

جمعه 28 دی 1386-0:0

گاز صدقه اي

نماينده قائم شهر گفت:با تشکيل سازمان مديريت بحران،ستاد حوادث غيرمترقبه در استان ها حذف مي شود.


 

رعيت گفت:طرح ايجاد سازمان مديريت بحران که يک اصل هشتاد وپنجي است به طور آزمايشي 5 سال در کشور اجرا مي شود.


نايب رييس اول کميسيون اجتماعي مجلس در مورد طرح هاي هشتاد وپنجي گفت:برخي لوايح وطرح هايي که فوريت دارند،با راي نماينده ها به کميسيون ها فرستاده مي شود و نظر کميسيون به عنوان نظر کل مجلس اعلام مي شود.از آن جايي که طرح ايجاد سازمان مديريت بحران فوريت داشت به ما ارجاع شد و مدت دوماه با حضور کارشناسان وزارت کشور،ستاد مشترک نيروهاي مسلح وهلال احمر در کميسيون اجتماعي مجلس بررسي و سه شنبه هفته گذشته تصويب شد.


رعيت افزود: اين سازمان مشمول همه بلاياي طبيعي وبحران هاي اجتماعي مي شود وبا اجراي آن سازمان هاي موازي از جمله ستاد حوادث غيرمترقبه خذف مي شوند.

نماينده قائم شهر در بخش ديگري از اين گفت وگو درمورد ادامه يافتن بحران قطعي گاز در استان گفت: به دليل تعطيلي مجلس،من از اولين روزهاي قطع گاز در حوزه انتخابيه ام بودم وبرخلاف نظر عده اي در تهران و جاي گرم وراحت نبودم وسرما را کاملا"احساس کردم!

وي افزود:قبل از سفر رييس جمهوري شخصا" پي گيري هاي زيادي انجام دادم ؛در جلسات فرمانداري شرکت کردم،با خود استاندار چندبار صحبت کردم، تماس هاي مکرري با دکتر کردان-قائم مقام وزارت نفت-و کسايي زاده-مديرعامل شرکت گاز کشور-داشتم.آقايان قول مي دادند که تا چند روز آينده مشکل رفع مي شود.بنده هم صبر کردم تا قضيه حل شود،اما وعده ها تحقق نيافت.بنابراين بعد از تعطيلي مجلس طي نطقي مسايل را علني کردم.

رعيت ضمن بيان پي گيري هاي خود قبل از سفر رييس جمهوري،و اشاره به گفت وگوي خود با "مازندنومه" در تاريخ پانزدهم دي ماه(دريغ از يک عذرخواهي: http://www.mazandnume.com/?PNID=V8050) به تلاش هاي امام جمعه وفرماندار قائم شهر ونيز استاندار مازندران اشاره کرد وافزود:آقايان ابتدا گفتندما از ساوه و قزوين براي شما 6ميليون مترمکعب گاز مي آوريم،بعد گقتند از صفاشهر فارس گاز تزريق مي کنيم،نهايتا"گفتند گاز ذوب آهن وفولادمبارکه را به شمال مي رسانيم!حتي مديران وزارت نفت پيشنهاد کردند گاز را نوبت بندي کنيم؛مثلا"چند ساعت گاز غرب استان را قطع کنيم ونوبتي به همه شهرها گاز برسانيم که البته اين پيشنهاد آخر با مخالفت نهادهاي امنيتي استان مواجه شد.

رعيت به نطق اخير خود اشاره کرد وافزود:چون بحران گاز در آستانه انتخابات اتفاق افتاده بعضي ها  موضع گيري هاي بنده را انتخاباتي قلمداد مي کنند،در حالي که قبلا"بنده  طي نطقي از سفرهاي رييس جمهوري نيز انتقادکرده بودم.وي گفت: بحران گاز در هر زماني اتفاق مي افتاد واين وضعيت پيش مي آمد من به عنوان نماينده مردم اعتراض همشهريانم را به گوش مسئولان مي رساندم.

نماينده قائم شهر،سوادکوه وجويبار گفت:بعد از نطق بنده،وزير محترم نفت از مردم عذرخواهي کرد وسپس نزدبنده آمد وگفت:ما نفت سفيد وگازمايع را در قائم شهر رايگان مي کنيم،به هر انشعابي 50هزار تومان کمک وقبوض را نيز رايگان مي کنيم!اما بنده در پاسخ به پيشنهاد آقاي وزير گفتم:مردم ما از شما صدقه نمي خواهند،شما بهتر است به فکر تامين گاز همشهريانم باشيد.

رعيت  در پايان از نبود مديريت مصرف وتوليد گاز در کشوربه عنوان اشکال اصلي کار نام برد و به ادعاي منتقدان دولت پيشين اشاره کرد وگفت:يکي ازهنرهاي دولت قبل اين بود که قرارداد خوبي با ترکمنستان بست و گاز ارزان ازاين کشور وارد مي کرد و مردم کمبود گاز را احساس نکردند.

 

 


  • اسماعيليپاسخ به این دیدگاه 0 0
    شنبه 4 اسفند 1386-0:0

    اگر اين آقاي رعيت راست مي گفت در طول اين 8 سال يك همچين نطقي مي كرد نه در موقع انتخابات و اگر هم در چها سال دوم كاره اي بود تداوم اشتغال را ادامه مي داد و ...

    • جمعه 26 بهمن 1386-0:0

      جاجي خالي بستن ديگه بسه

      • چهارشنبه 3 بهمن 1386-0:0

        واقعا با این همه رد صلاحیت از طرف باند قدرت دیگر (...) آنان(...)گرفته اند (123.236.174.203)

        • چهارشنبه 3 بهمن 1386-0:0

          از طلا گشتن پشیمان گشته ایم ..مرحمت فرموده ما را مس کنید...شیر نفت را بر سر سفره مردم نخواستیم..لطفا همان گاز ما را وصل کنید!!!!غیر از حاجی رعیت کسی جرات داره این حرفارو بزنه!!؟من 2 دوره است که فقط برای انتخابات میام قائمشهر و رای میدم به حاجی به خاطر اینکه مطمئنم نه تنها به درد قائمشهر بلکه به درد استان میخوره...شما هم اگه طرفداری از کسی کنی که با معرفته چرا اشکال داشته باشه اخوی؟!

          • چهارشنبه 3 بهمن 1386-0:0

            توي افرادي كه رد صلاحيت شده اند از قائمشهر هيچ كدام توان راي آوردن را نداشتند. رقباي اصلي هستند...
            اما توي ساري عشوري را رد كردند كه يك رقيب بود

            • http://khabar8.blogfa.comپاسخ به این دیدگاه 0 0
              سه شنبه 2 بهمن 1386-0:0

              رعيت تائيد صلاحيت شد
              متن كامل در http://khabar8.blogfa.com

              • دوشنبه 1 بهمن 1386-0:0

                من هم با علي جان موافقم. رعيت ايران خودرو را كرده قائمشهر

                • دوشنبه 1 بهمن 1386-0:0

                  من که قائمشهري نيستم وراي در اين شهر نمي دهم ولي اين آقاي رعيت تنها مرد شهرشماست خائن نباشيد ايران خودرو شده بچه هاي قائمشهري پس اگر ايمان نداريد آزاد مرد باشيد

                  • http://khabar8.blogfa.comپاسخ به این دیدگاه 0 0
                    دوشنبه 1 بهمن 1386-0:0

                    بالاخره، نفوذ اكبري كارساز شد و حجت‌الاسلام حيدري مهره‌اي كه عزت‌ اكبري در هيأت كاشت، رعيت را در همين شهر قائمشهر رد صلاحيت كرد. البته، نمي‌خواهم كه شما فكر كنيد كه من اين مطلب را به طرفداري از رعيت مي‌نويسم، من اين را مي‌نويسم؛ چون فكر مي‌كنم كه رعيت حداقل براي شهر ما زحمت كشيد و انصاف نيست كه كساني كه نمي‌توانند در راي‌گيري پيروز شوند، طور غيرجوانمردانه بخواهند او را از صحنه حذف كنند. ممنون شيخ. البته رعيت تلاش‌هاي خود را براي نجات خود ادامه مي‌دهد، و چون اين ليست حتمي نمي‌باشد، احتمال بازگشت رعيت خيلي زياد مي‌باشد. ان‌شاالله، به كوري چشم آنهايي كه نفوذبازي مي‌كنند

                    • جعفر قربانپورپاسخ به این دیدگاه 0 0
                      يکشنبه 30 دی 1386-0:0

                      با احترام به همه کاندیداهای محترم مجلس هشتم شهرستان ساری
                      مشارکت در فعالیتهای انتخاباتی بعنوان ایجاد زمینه حضور حداکثری مردم شریف زمینه ای برای عظمت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان است . انشاءا... خداوند به همه کاندیداها که در این کار خیر پیشقدم شده اند توفیق عنایت فرماید . دلایل شخصی را نمی توان به همه کاندیداها و کل جریان انتخابات نسبت داد زیرا انتخابات بزرگترین زمینه حضور و همکاری مردم با نظام مقدس اسلامی ایران است . البته مردم شریف همیشه نسبت به کاندیداهای با صداقت و مردمی علاقه مند بوده اند . امیدوارم با همدلی و اتحاد برای سربلندی میهن عزیز اسلامی و خدمت صادقانه به مردم شریف و شهیدپرور انتخابات پرشوری برگزار نماییم . مردم و نظام از هم جدا نیستند . حضور میلیونی مردم در همه انتخاباتها نشانه این مدعاست . همه تلاشها برای پیشرفت و آبادانی و رفاه مردم و کشور معنا دارد . بنابراین در سایه همدلی و صداقت و تلاش می توان به توسعه دست یافت . هر ملتی که با تلاش خستگی ناپذیر برای خدمت به میهن خویش راه پیمود ؛ موفق گشت . ما هم می توانیم ..." خدا خیرتان دهد - با تشکر - جعفر قربانپور کاندیدای فرهنگی مستقل مجلس هشتم شهرستان ساری و کارشناس ارشد امور اجتماعی مجلس شورای اسلامی دوره ششم

                      • یک کولی از گرگان پاسخ به این دیدگاه 0 0
                        يکشنبه 30 دی 1386-0:0

                        من یک کولی هستم و من رو از یک جای دور آوردن که به ولی رعیت رای بدم ،کاندیدای دیگه هم اگر بخوان خلاصه ما هستیم .

                        • يکشنبه 30 دی 1386-0:0

                          رعیت جان نکنه دوباره می خواهی از گرگان کولی بیاری به تو رای بدن ،بابا بس کن ، کسی دیگه به حرفهای تو اعتماد نداره ،برو اعتماد اعتماد ملی رو بگیر .

                          • شنبه 29 دی 1386-0:0

                            من كه شخصا معتقدم كه در بين كانديداهاي موجود براي نمايندگي قائمشهر آقاي رعيت از جايگاه و نفوذ بالايي برخورداره و بهتر از بقيه مي تونه كار براي قائمشهر و جويبار و سوادكوه بكنه.

                            • بابک طباطباییپاسخ به این دیدگاه 0 0
                              شنبه 29 دی 1386-0:0

                              http://khabar8.blogfa.com/#top
                              اخبار داغ از انتخابات مجلس هشتم در حوزه انتخاباتی قائم شهر، جویبار و سوادکوه را از این سایت بخوانید

                              • شنبه 29 دی 1386-0:0

                                دولت مردان تازه به دروان رسیده فکر کردن مردم با صدقه آرام میشوند حال اینکه یادشان رفت که این مردم در دوران هشت سال دفاع مقدس سخت ترین زمان زندگی شان را تحمل کردند کودکانشان جوان و جواناشان پیر و پیران نشان رفتند ولی با امامشام ماندند و کمر خم نکردند پیرزنی تنها دارایی اش 2 عدد تخم مرغ بود را تقدیم رزمندگان کرد تا از این آب و خاک دفاع کنند آقای وزی فکر نمی کنی که اشتباه وزیر شدی بقول آقای رعیت :معلوم نيست آقايان در وزارت نفت، برنامه‌ريزي را از كدام دانشگاه آموخته‌اند كه هنوز نتوانسته‌اند بين توليد و مصرف، صادرات و ذخيره يك تراز مثبت و بالانس منطقي ايجاد كنند!

                                • جمعه 28 دی 1386-0:0

                                  زنده باد ناطق


                                  ©2013 APG.ir