تعداد بازدید: 991

توصیه به دیگران 0

چهارشنبه 19 مهر 1402-8:42

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سوادکوه:

سوادکوه جزو شهرستان‌های سفید مازندران است

سرهنگ عبدالله اکبری: سوادکوه تنها با یک درصد جرائم استان، جزو شهرستان‌های سفید استان است/ تعداد راه‌های فرار در محور گدوک کم است.


 مازندنومه، حلیمه خادمی: سرهنگ عبدالله اکبری -فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سوادکوه- با بیان اینکه استان مازندران یکی از استان‌های امن و سفید در کشور است، خاطرنشان کرد: سوادکوه تنها با یک درصد جرائم استان، جزو شهرستان‌های سفید استان است؛ شهرستانی که در طی سال جرائم خشن در آن رخ نداده است.

وی به دو گره ترافیکی پل شهر پل‌سفید و میدان شهر زیراب اشاره کرد و با بیان اینکه در ایام تعطیلات و آخر هفته‌ها از هر دو طرف محور شاهد ترافیک هستیم، تصریح کرد: باوجود پیگیری‌های شورای تأمین شهرستان و استان تا کنون کاری در این مورد انجام نشده و تمام فشار ترافیک به حوزه راهور و پلیس راه وارد می‌شود.سرهنگ عبدالله اکیبری: فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سوادکوه با اشاره به افزایش تعداد کشف کالای قاچاق در 6 ماه امسال به نسبت مشابه سال گذشته، افزود: آمار تصادفات درون شهری امسال مشابه سال گذشته و دو نفر بوده است و در حوزه برون شهری با سانحه اتوبوس در محور گدوک به نسبت سال گذشته شاهد افزایش تعداد فوتی  تصادفات بوده‌ایم.

وی در ادامه با بیان اینکه تعداد راه‌های فرار در محور گدوک کم است، افزود: سانحه اتوبوس محور گدوک، به خاطر نقص فنی اتوبوس و رعایت نکردن مسافرانی که در مسیر راه فرار توقف کرده بودند، رخ داد، البته راه فرار نیز استاندارد نبود و ممکن بود که اتوبوس کاملا به دره سقوط کند.

این مسئول با اشاره به کاهش جرائم در سطح شهرستان از نصب بیش از ۳۶ چشمه دوربین پایش تصویری در 20 نقطه شهرستان خبر داد و افزود: همچنین برای 15 نقطه تعداد ۱۵ چشمه دوربین جانمایی شده است که تا پایان سال تمامی آنها نصب خواهند شد.

وی با اشاره به نصب یا جانمایی تعداد 56 چشمه دوربین پایش تصویری در مناطق شهری و 170 چشمه دروبین در مناطق روستایی، شهرستان سوادکوه را یکی از شهرستان‌های برتر در این عرصه برشمرد و افزود: در طی سه سال اخیر تعداد دوربین پایش تصویری روستاها از 5درصد به بالای 30 درصد رسیده است.

اکبری با اشاره اینکه در اتفاقات سال گذشته در شهرستان سوادکوه هیچ تجمعی صورت نگرفت، از همکاری اصناف و بازاریان و هوشیاری مردم شهرستان سوادکوه قدردانی کرد.

وی با اشاره به دریافت مجوز های لازم برای  جذب واستخدام 40 نیرو در فراجای شهرستان سوادکوه، افزود: در سال 99 یک پلیس افتخاری در شهرستان داشته‌ایم و اکنون این تعداد به 25 نفر افزایش پیدا کرده و این مجموعه یکی از اولویت‌های ما برای جذب نیرو است.

سرهنگ اکبری با بیان اینکه دفتر نظام وظیفه در شهرستان فعال شده است افزود: جهت رفاه خانواده ها ، کوتاه کردن مسیر و حداقل رساندن تردد مشمولان این دفتر آغاز به فعالیت می کند. همچنین پیگیر هستیم دفتر فتا نیز در این شهرستان فعال شود.

 



    ©2013 APG.ir