تعداد بازدید: 2991

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 23 بهمن 1386-0:0

همه با هم ائتلاف

دکتر رحمانی خلیلی گفت:همه گروه های اصلاح طلب برای رسیدن به یک وحدت سازمانی بهتر است با هم ائتلاف کنند.


وبلاگ behnegah سئوال هايي را از حجت الاسلام دکتر رحمانی خلیلی پرسيده، اين نامزد انتخاباتي هم پاسخ هايي ارائه داده است. پرسش و پاسخ ها در پي مي آيد:

- نظرتان در مورد احزابی مثل مشارکت و مجاهدین انقلاب اسلامی چیست؟ چرا برای ائتلاف تلاش نمی کنید؟

 * هر حزبی که دارای اساسنامه و استقلال حزبی باشد و در چارچوب قانون به فعالیتش ادامه بدهد برای من و همفکران من دارای اعتبار و جایگاه است. هرچند در ایران برای رسیدن به استانداردهای لازم حزبی،  فاصله زیادی وجود دارد اما این امیدواری برای احزاب در سایه حضور در عرصه های عمومی مثل انتخابات وجود دارد.

در سطح استان در زمان تصدی اینجانب ائتلاف دارای شاخص هایی است که بر اساس آن شاخص ها، نقاط مشترک احزاب شناسایی و برای آن ائتلافی ایجاد می کنند.

حزب مشارکت و سازمان مجاهدین با توجه به یک نقطه مشترک و حضور در طیف اصلاح طلب می توان برای آن ائتلافی تعیین کرد که اینجانب در جهت این ائتلاف بزرگ در تشکیلات اصلاح طلبان اعم از گروه ها، احزاب و مجمع های مختلف وابسته به گروه اصلاح طلبان تلاش خواهم کرد. باید خاطرنشان کنم نه تنها این دو حزب  بلکه همه گروه های اصلاح طلب برای رسیدن به یک وحدت سازمانی بهتر است با هم ائتلاف کنند.

 

- با توجه به محدودیت چهارسال نمایندگی و احتمال عدم همکاری از سوی متولیان امور اجرایی کشور با توجه به خط مشی شان که در راستای طیف اصولگرایان هستند چگونه می توانید برنامه هایتان را محقق سازید و در این خصوص چه برنامه هایی دارید؟

 

* با توجه به وضع موجودی که بیان فرمودید برنامه های اصلی اینجانب موارد زیر می باشد:

1-      توسعه منطقه در قالب شناسایی و بکارگیری  نیروهای نخبه منطقه و تشکیل یک NGO به عنوان بازوی منطقه که بتوان نقاط ضعف و قوت منطقه را شناسایی شود.

2-      پیگیری تکمیل پروژه های ناتمام مثل سد گلورد که دارای یک اعتبار 40 میلیون دلاری از بانک توسعه اسلامی است.

3-      اتصال بندر امیرآباد بهشهر از طریق جاده بهشهر و دامغان

4-      و نهایتا پیگیری پروژه های ناتمام از جمله پروژه هایی که توجیه اشتغالزایی و اقتصادی برای نتطقه دارد مثل تقویت جایگاه توریست و افزایش اعتبارات شهرستانهای حوزه انتخابی.

 

- مهمترین دستاورد شما در طول دورانی که نماینده مجلس بودید مانند مجلس ششم را بیان فرمایید.

* به طور خلاصه اگر بخواهم عرض کنم و با دیدی کلان آن را ببینم این موارد مطرحند:

1-  رساندن شهرستان های بهشهر و نکا و گلوگاه از ردیف بودجه 13 و 14 به ردیف 3و 4 در قالب افزایش اعتبارات ملی، استانی منطقه ای.

این ردیف بودجه ها بر اساس اولویت تخصیص بودجه است که جایگاه این مناطق در ردیف بودجه افزایش چشمگیری داشته است و در اولویت های بودجه ای کشور واقع شده است.

2-  اشتغال قریب به 1000 نفر از جوانان منطقه در سازمان های مختلف. این امر باعث شد که بیکاری جوانان شهرستان های حوزه نمایندگی اینجانب در سطح استان کاهش یابد و میزان اشتغالزایی در رتبه اول استان قرار گیرد.

3-  شناسایی و بکارگیری نیروهای کیفی در سطح مدیریت استان از این سه شهرستان که شامل 12 مدیرکل در سطح استان بوده است که موجب خدمات زیادی در سطح منطقه شدند.

از دیگر کارها می توان به پیگیری اجرای پروژه ها و اعتبارات بندر امیرآباد و سد گلورد و... اشاره کرد.


  • چهارشنبه 24 بهمن 1386-0:0

    دکتر رحمانی خلیلی اسطوره های شمال ایران است.

    • چهارشنبه 24 بهمن 1386-0:0

      آقاي حسن : لطفا با سند و مدرك حرف بزنيد. چه زماني دكتر رحماني فحاشي كرده و يا با كيهان عليه مشاركت كي صحبت كرده اند. منتظر پاسخ شما هستم.

      • چهارشنبه 24 بهمن 1386-0:0

        آقای رحمانی از خدمات ارزنده شما در مجلس ششم فحاشی های ارزنده تان علیه مشارکت در مجلس ومصاحبه به یاد ماندنی تان علیه این حزب در کیهان بوده است .
        بدون تردید دوستان اصولگرای شما این تلاش های قدرت پسندانه تان را نادیده نگرفته و نمی گیرند.


        ©2013 APG.ir