تعداد بازدید: 2964

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 24 بهمن 1386-0:0

رحمانی خلیلی:سکانداران نظام جلوی اهانت به حسن خمینی را بگیرند

علی اصغر رحمانی خلیلی -عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام (ره)- گفت:«کسانی که امروز نوه امام را مورد هجو قرار می‌دهند، چه بسا در آینده جایگاه‌های فراتر را نیز مورد سوال قرار دهند».


پیش از این فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اظهاراتی از تقویت جبهه اصولگرایی در انتخابات سخن گفت  و پس از آن حجت الاسلام سیدحسن خمینی با اشاره به اینکه کسانی که مدعی دفاع از خط امام(ره) هستند چرا دچار تناقض می‌شوند از دخالت نظامیان در انتخابات به نفع یک جناح سیاسی انتقاد کرد.
پس از این سخنان نوه امام(ره) بسیاری از سایت‌های وابسته به اصولگرایان ایشان را به باد انتقاد گرفتند.

رحمانی خلیلی در این باره گفت:‌« ما در تصمیم‌گیری‌های مهم خود برای کشور باید منافع ملی و عزم و اراده جمعی را لحاظ کنیم تا جامعه به اتحاد و وحدت دینی و ملی برسد».

وی اظهار داشت: «اگر در تصمیم‌گیری‌های فراگیر کشور وارد بحث صنفی و سلیقه‌ای شویم به یقین باعث جدایی بخش فعال جامعه از رسیدن به وحدت و انسجام می‌شود و در نتیجه به جذب منافع ملی و اراده جمعی دست نمی‌یابیم».

نماینده بهشهر در مجلس ششم با اشاره به انتقادات صورت گرفته از نوه امام(ره) افزود: «به نظر من این گونه حرکت‌ها که اشاره شد در سراسر کشور در حال شکل‌گیری است که به هیچ وجه به مصلحت نظام حداقل در این مقطع زمانی نیست و به یقین اینگونه حرکت‌ها جامعه را در انفعال قرار می‌دهد».

رحمانی خلیلی تاکید کرد: «حرکت‌هایی به این شکل مطابق با خواست امام(ره) و مقام معظم رهبری نیست. مقام معظم رهبری در ملاقات اعضای شورای نگهبان در تمام دوره‌های قبلی انتخابات فرمودند که باید کاری کنیم که یک نفر نباشد که پای صندوق‌ رأی حاضر نشود».

وی اظهار داشت: «رفتار دوستانی که به این شکل صحبت می‌کنند وشخصیت‌هایی مانند حجت‌الاسلام و المسلمین آقای سیدحسن خمینی را مورد هجو و هجوم قرار می‌دهند،  برخلاف صحبت‌های مقام رهبری است که می‌فرمایند: «انقلاب و نظام بدون نام امام(ره) اعتباری ندارد». بنابراین رفتار کسانی که اینگونه علیه نوه امام صحبت می‌کنند بیانگر یک پروژه‌ای است که در آینده جایگاه‌های فراتر را مورد سوال قرار می‌دهند».

نماینده بهشهر افزود: «به هیچ وجه این گونه حرکت‌ها به مصلحت نظام و کشور نیست و ما در مقطعی قرار گرفتیم که مخالفان نظام انرژی پراکنده خود را متمرکز کردند تا سطح مشارکت مردم را در انتخابات به حداقل برسانند و به نظر می‌رسد اینگونه حرکت‌ها به یقین به تنش‌های داخلی که ممکن است به برخوردهای فیزیکی در مناطق منجر شود، بیانجامد».

رحمانی خلیلی در پایان گفت: «امیدواریم که سکانداران نظام جلوی اینگونه حرکت‌ها را بگیرند تا نظام را از آسیب‌پذیری همه جانبه حفظ کنند».(aftabnews)



    ©2013 APG.ir