تعداد بازدید: 3092

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 30 بهمن 1386-0:0

رعيت:متاسفانه مردم با مسئولان هم زبان و هم عقيده نيستند

نماينده مردم قائمشهرگفت: مردم شاهدند كه در يك گرماي شديد يا سرماي زياد اولين چيزي كه بايد تعطيل شود، كار و امور عادي جامعه است.


ولي رعيت- نماينده مردم قائمشهر- طي سخناني در مجلس به انتقاد از هتاكي به بيت امام پرداخت و گفت: جريان هتاكي به امام و شخصيت‌هاي درجه يك نظام و اقدام اخير برخي سايت‌ها شبيه همان رفتار خوارج صدر اسلام بوده كه به ظاهر كلامي مطلوب بر زبان جاري، اما هدف باطلي را تعقيب مي‌نمايند. در ظاهر طرفدار اسلام، اما رفتارشان به نفع معاندين دين خدا بود. همان‌هائي كه از علي (ع) ديندارتر مي‌نموده و سپس او را در محراب به شهادت مي‌رساندند.

رعيت در ادامه افزود: آنچه امروز انقلاب و نظام اسلامي را تهديد مي‌نمايد خطر ارتجاع، تحجر و نفاق موذيانه‌ايست كه ديروز بر ولايت امام خورده مي‌گرفتند و امروز پيروان صديق ولايت گرديده‌اند.
وي در بخش ديگري از سخنان خود از اقدام اخير شوراي نگهبان در تاييد صلاحيت برخي كانديداها تشكر كرد و اظهار داشت: اميدوارم در اين روزهاي پاياني، با ظرفيت و اختيارات قانوني خود با سعه صدر بيشتر، صلاحيت ساير كانديداهايي‌ كه داراي سوابق مثبت و ارزنده‌اي بوده و عمر خود را وقف اسلام و انقلاب نموده‌اند،‌ را مورد تاييد قرار داده، تا مشاركت پرشور و حداكثري مردم كه همان نمايش عزم و اراده ملي است تحقق يافته و موجبات يأس و نااميدي دشمنان نظام فراهم گرديده و راه امام و شهيدان تداوم يابد.

نماينده مردم قائمشهر در ادامه نطق خود به انتقاد از سياست‌هاي دولت نهم پرداخت و گفت: در نيمه دوم عمر دولتي بسر مي‌بريم كه رياست آن با شعار عدالت و مهرورزي و تخطئه‌ و تخريب دولت‌هاي پيشين، به منظور جلب اعتماد توده‌هاي مردم متدين و ناراضي به قدرت رسيد. توده‌هايي كه بر اساس تفسيرهاي نارساي ناشي از اطلاع رساني كاذب و تخريب‌هاي سازمان يافته و در نتيجه ناراضي به اميد بهبود وضعيت و شرايط زندگي در ابعاد اقتصاد و اجتماعي و فرهنگي به اين رياست رأي مثبت دادند.

نايب رئيس اول كميسيون اجتماعي مجلس افزود: انتظار اين بود كه حداقل پس از گذشت نيمي از سال، بهبود شرايط آغاز شود و در تداوم مديريت، اين رياست گراني كاهش يابد، بيكاري از ميان برود و تورم به اعداد يك رقمي برسد و سرمايه و ثروت انباشت شده با نظام‌هاي توزيع عادلانه در حوزه‌هاي بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، تامين اجتماعي و نظام‌هاي مالياتي براي رفاه جامعه بكار گرفته شود و عدالت رو به استقرار رود.

وي افزود: هرچند عده‌اي نسبت به تعويض سريع و همه جانبه و فراگير مديران در ابتداي تشكيل دولت معترض بودند، اما مردم به استقرار نظاميان، مديران حراست‌ها و كارمندان بي‌توجه و فاقد كارشناسي بجاي مديران با تجربه، به اميد تحقق شعارهاي رئيس جمهور منتخب،‌ معترض شدند. البته اكثريت جامعه از اينكه حكومتي را تجربه مي‌كنند كه در آن رسانه‌هاي جمعي دولتي و ملي و نيروهاي سياسي، ولو در لباس نظامي با يكديگر متحد شدند و عده‌اي ديگر به ادعاي دفاع از اسلام دست به توطئه‌، تخريب و آشوب نمي‌زنند راضي نيز بنظر مي‌آمدند،‌چرا كه تعارض در ميان نيرهاي حاكم، اعصاب جامعه را خرد مي‌كند.

رعيت در ادامه انتقادات خود اظهار داشت: ديري نگذشت كه صداي تداوم تبعيض و تمايز در جامعه به گوش رسيد، شعارهاي عدالت‌طلبانه رياست جمهوري توانست بهاي بسياري از كالاها را چندين برابر نمايد و مغازه‌هاي سركوچه ايشان نيز جوابگوي نيازهاي جامعه نگرديد.

 هر چند در ابتداي دولت، پيمان‌هاي مودت و همكاري‌ ميان وزارتخانه‌هاي مختلف جهت افزايش اشتغال و كاهش تورم و تنزل گراني منعقد گرديد و بسياري از پيمان‌ها توسعه اقتصادي به نيروها و تازه‌ نفس نظامي و ارگان‌هاي وابسته به آنها سپرده شد اما هم اكنون همه مديران ارشد اين دستگاه‌ها اگر بخواهند آماري از كارآمدي خود ارائه نمايند، چيزي جز افتتاح طرح‌ها و يا اتمام برنامه‌هاي مدون شده دولت‌هاي پيشين ندارند، همان برنامه‌هايي كه در ادبيات انتخاباتي آقاي رئيس جمهور توسعه ناميده نمي‌شد و هم آناني كه همچنان در مراسم و برنامه‌هاي ملي و سياسي به تخريب‌ آنان پرداخته مي‌شود.

وي  در ادامه نطق خود افزود: متاسفانه مردم با مسئولان هم زبان و هم عقيده نيستند،‌مردم مي‌گويند شاهد پارتي‌بازي در سازمان‌هاي دولتي، گراني در بازار،‌تورم در حوزه مسكن و تنزل در حوزه آموزش و پرورش هستند، مردم مي‌گويند علي‌رغم تقريبا هشت برابر شدن قيمت نفت، شاهد تخليه صندوق ذخيره ارزي و سرازير شدن درآمدهاي به حساب نيامده نفتي به مجاري نامرئي هستند مردم شاهدند كه در يك گرماي شديد يا سرماي زياد اولين چيزي كه بايد تعطيل شود، كار و امور عادي جامعه است. مردم شاهدند شعارگرايي و اصرار به نظريات سنجيده مثل عدم تغيير ساعت چه زيان‌هاي ملي بر جامعه وارد آورده است.

نماينده قائمشهر در ادامه اظهار داشت: و حال اين مردم يك بار ديگر بايد تصميم بگيرند چه بايد بكنند، تصميم بگيرند كه آيا به شعارها،‌روياها، وعده‌هاي ناممكن نسنجيده و بدون مطالعه توسط افراد بي‌تجربه و خيال پرداز و توجيه گرا رأي بدهند و يا اينكه در حد امكان به افراد معتدل، منصف، عاقل، اجرايي، عملگرا، توانمند، مجرب و متدين واقعي رأي‌ دهند.

ولي رعيت با برشمردن مشكلات حوزه انتخابيه خود خطاب به رئيس جمهور گفت: بروز شرايط خاص جوي در هفته‌هاي گذشته، بارش سنگين برف و سرماي بي‌سابقه طولاني مدت و قطع گاز شهري،‌منتهي به خسارات 1000 ميليارد توماني به واحدهاي توليدي، محصولات باغي و ... شد. مكاتبات متعددي از سوي نمايندگان استان مازندران و ساير همكاران محترم در جبران خسارت كشاورزان و باغداران بعمل آمده كه متاسفانه تاكنون بي پاسخ بوده است. انتظار مردم خسارت ديده مازندران آن است در اقدام مشابه دولت پيشين در جبران خسارات ناشي از ريزش برف سنگين در استان گيلان، دستور فرمائيد كمك بلاعوض از منابع در اختيار صاحبان اين حرفه‌ ارائه شود.

وي در ادامه خطاب به رئيس جمهور افزود: در سفر استاني در اجتماع عظيم مردم قائم شهر اعلام داشتيد‌ «هديه من به مردم قائم شهر احياي نساجي مازندران است. متاسفانه همانطوريكه در سه ملاقات حضوري به استحضار رساندم هيچ اقدام عملي از سوي سهامداران علي‌رغم دستور كتبي جنابعالي به وزراي اقتصاد و دارايي، صنايع و معادن بعمل نيامده، شركت نساجي طبرستان را بطور كلي تعطيل و ماشين‌آلات چاپ و تكميل و رنگ‌ريزي نصب نگرديده است.(farsnews)



 


  • پنجشنبه 2 اسفند 1386-0:0

    سلام نماينده توانمند و مردمي و عملگرا از شما به خاطر نطق پيش از دستور شما در دفاع از مردم قائم شهر تشكر دارم و خواستم به دوستاني كه از انتقادات بي مورد و بي اساس از شما مي كنند بگويم تا بوده همين بوده ودر روز انتخابات با جواب دندان شكن به آنان اثبات ميكنيم كه رعيت كيست و حاميان او چه كساني به اميد پيروزي شما نماينده توانمند در تمام مراحل زندگي و انتخابات

    • پنجشنبه 2 اسفند 1386-0:0

      چشم سوم بدان كه حاج ولي رعيت در هرزمان رعيت ومكان بدور از مسائل سياسي حرف حق را گفت چرا نميخواهي قبول كني كه رعيت مرد عمل است و مهمتر رعيت اين نطق ها را در تمام دوران نمايندگي انجام داد كه كمتر كسي مرد اين كار است اگر ميخواهي ازسايت rayat.ir اطلاعات لازم را در قسمت نطق هاي پيش از دستور كسب كن بعد نظر بده .....فدائيان رعيت در سوادكوه شورمست.....

      • چشم چهارمپاسخ به این دیدگاه 0 0
        چهارشنبه 1 اسفند 1386-0:0

        آقاي پروفسور!!چشم سوم
        جان!!چرا خودت رو زود لو دادي!!اگر مي خواهي به میکائیل فرجپور راي بدي خب بده،چرا يکي ديگه رو خراب مي کني!جوابت رو آخر سال مي گيري.اون وقت که حاجي رعيت بار سوم رفت مجلس.دفعه بعد اسم کانديداي مورد علاقه ات رو ننويس تا ما فکر کنيم يه کسي يه حرف حسابي داره!!تازه کاري نه؟!فرج پور از بدشانسي اش تاييد شد،چون راي نمي آره.لااقل اگر تاييد نمي شد يه بهانه اي داشت!رعيت اوله.جوش نزن.
        راستي ما که دوستدار رعيتيم نه برنج ديديم و نه روغن!کجا مي دن بريم بگيريم!؟دمش گرم که اين برنج مي ده،بقيه وعده اش رو هم عرضه ندارن بدن.

        • جعفر قربانپورپاسخ به این دیدگاه 0 0
          چهارشنبه 1 اسفند 1386-0:0

          www.jafarghorbanpour.com

          • چهارشنبه 1 اسفند 1386-0:0

            آقای رعیت اگر شما مسئولین زبانتان با عملتان یکی باشد مردم به شمه اعتماد میکنند . متاسفانه موقع انتخابات که میشه با شعار و وعده و پول برنج و ... رای جمع میکنین و خرتان که از پل گذشت همین مردم مظلوم را از یاد میبرین .
            حالا داری از مردم انتقاد میکنی . و مصاحبه میکنی که چه کارها کردی و ... ؟ 1! خودت را از انتقادهای مردم مبری میکنی و زیر تمام حرفهای مردم را میزنی .
            یعنی واقعا این قضیه برنج و روغنی مه انتخابات قبل میدادی و غیره ... واقعا میتونی دست روی قران بذاری که نکردی ؟ چند تا شاهد باریت بیارم ؟ نماینده ای که زبان دروغگو دارد و از نقاط ضعف مردم برای رای گرفتن استفاده میکند باید هم مردم از او ناراضی باشند
            . ما این بار به آقای میکائیل فرجپور رای میدهیم تا نشان بدهد که نمایندگی یعنی چه


            ©2013 APG.ir