تعداد بازدید: 2868

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 8 اسفند 1386-0:0

تخلف با خيال راحت!

يک مسئول استانداري مازندران گفت:براي حفظ نشاط ايجاد شده، از برخورد جدي با متخلفان انتخابات صرفنظر كرديم.


معاون پشتباني و توسعه منابع انساني استانداري مازندران به irna گفت : با وجود آنكه در قانون انتخابات تبليغات زودرس منع گرديده است،اما نخواستيم نشاط ايجاد شده توسط اين تبليغات را ناديده بگيريم و از برخورد جدي با متخلفين صرفنظر كرديم .

"احمد جمشيدي " ادامه داد : اعتقاد داريم اگر كانديدايي مقيد به قانون باشد ، تبليغات زود هنگام را در دستور كار خود قرار نمي‌دهد و با اين كار به نص صريح قانون بي‌احترامي نمي‌كند.

وي ادامه داد: بااينكه باهمكاري بازرسان تعيين شده و با هماهنگي مراجع قضايي ، پرونده‌هاي انتخاباتي ارجاع شده به صورت فوق‌العاده و خارج از نوبت رسيدگي خواهد شد اما اين افراد كه مي‌خواهند قانون گذار مملكت باشند با اين كار عدم اعتقادشان به قانون را نشان مي‌دهند.

جمشيدي افزود : بازرسان انتخابات از جانب داري به سود نامزد مورد نظر خود خودداري كنند و با اشراف به مقررات انتخابات ، به همه كانديداها احترام بگذارند .

معاون پشتيباني و توسعه منابع انساني استانداري مازندران تاكيد كرد :
بايد زمينه مناسبي براي حضور حداكثري مردم در انتخابات مجلس شوراي اسلامي فراهم شود.


اما علي رغم ممنوع بودن تبليغات قانوني انتخابات مجلس هشتم كانديداهاي انتخابات در جويبار و قائم شهرتبليغات وسيعي را در اين شهرستان آغاز كردند. 
   
 
  تعدادي از كانديداهاي در شهرستان  جويباربا نصب بيش از 40 پارچه با شعارهاي مختلف بر سر در مغازه ها و ساختمان ها، بازگشايي دفاتر ارتباط مردمي با نصب پارچه هاي بزرگ تبليغات زودهنگام را كليد زدند.
تاكنون پنج نفر از كانديداها در جويبار دفاتر ارتباط مردمي داير كردند و تاكنون هيچ يك از نهادهاي مسئول و شهرداري هاي جويبار و كوي خيل نتوانستند پارچه هاي غير قانوني را جمع آوري كنند.
با سكوت مسئولان شهري زمينه تخلفات انتخاباتي بيشتري در اين حوزه انتخابيه فراهم خواهد شد.

 

 از ديگر سو فرماندار قائمشهر به farsnews گفت: نامزدهاي مجلس هشتم و طرفداران آنها اخلاق انتخاباتي را رعايت كنند. 
   
  حسن قليزاده افزود: با توجه به اينكه زمان تبليغات انتخابات هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي نزديك است، جلسه مشتركي با داوطلبان انتخابات حوزه مركزي و حوزه هاي فرعي در شهرستانهاي سوادكوه و جويبار تشكيل شد.
وي افزود: هدف از برگزاري اين جلسه آشنايي داوطلبان انتخابات، اعضاي هيئت نظارت و هيئت اجرايي و شوراي تامين بوده است.
قليزاده تصريح كرد: داوطلبان بايد به رقابت همراه با رفاقت توجه كنند.


وي خاطرنشان كرد: داوطلبان اين دوره انتخابات همين كه به اين دوره ورود پيدا كردند، پيروزند.


فرماندار قائمشهر اظهار داشت: به داوطلبان تاكيد شد آنها و هوادارانشان از ادبيات تخريب استفاده نكنند.
وي با اشاره به تخلفات انتخاباتي يادآور شد: تمامي تخلفات به مراجع مربوط اطلاع داده مي شود و با افرادي كه تخلف انتخاباتي داشته يا از انفال دولتي به نفع خود بهره برداري كنند برخورد مي‌شود.


وي بر رقابت سالم در انتخابات مجلس هشتم تاكيد كرد و افزود: شهرستان قائمشهر آمادگي لازم براي هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات را دارا است.

از ميان 19 داوطلب دعوت شده به جلسه 16 تن از آنها حضور يافتند.

 
 

 


  • سه شنبه 14 اسفند 1386-0:0

    جناب آقای روشن با سلام
    این دفعه نوبت معلمان محروم است که به مجلس بروند . اجرای نظام هماهنگ حقوق فرهنگیان توسط نمایندگان فرهنگی مجلس هشتم بیاد روزهایی که جلوی مجلس هفتم در تهران انتظار می کشیدند . معلمان کرسی مجلس را نمی خواهند ؛ تریبون مجلس را می خواهند .... رجایی معلم بود ؛ معلم

    • يکشنبه 12 اسفند 1386-0:0

      N/A

      • شنبه 11 اسفند 1386-0:0

        این دفعه نوبت معلمان محروم است که به مجلس بروند . اجرای نظام هماهنگ حقوق فرهنگیان توسط نمایندگان فرهنگی مجلس هشتم بیاد روزهایی که جلوی مجلس هفتم در تهران انتظار می کشیدند . معلمان کرسی مجلس را نمی خواهند ؛ تریبون مجلس را می خواهند .... رجایی معلم بود ؛ معلم

        • شنبه 11 اسفند 1386-0:0

          این دفعه نوبت معلمان محروم است که به مجلس بروند . اجرای نظام هماهنگ حقوق فرهنگیان توسط نمایندگان فرهنگی مجلس هشتم بیاد روزهایی که جلوی مجلس هفتم در تهران انتظار می کشیدند .... رجایی معلم بود ؛ معلم

          • شنبه 11 اسفند 1386-0:0

            این پست های جدید و من درآوردی چون دارای سابقه و تجربه نیستند خوب میشه بی خیال قانون شد و بال خیال آسوده باید گفت کوروش آهسته بخواب که ما بیداریم

            • مازندرانیپاسخ به این دیدگاه 0 0
              جمعه 10 اسفند 1386-0:0

              کاش که این نشاط ها رو زمانی رو که گاز قطع شده بود ایجاد می کردید تا بلکه یه خورده از غم و غصه مردم کمتر بشه.


              ©2013 APG.ir