تعداد بازدید: 3237

توصیه به دیگران 1

جمعه 10 اسفند 1386-0:0

دو زن در هیئت رئیسه مجلس هشتم

توسط جبهه متحد دانشجویان و فارغ التحصیلان ایران نامزدهای پیشنهادی هیئت رئیسه مجلس هشتم معرفی می شوند.



 سخنگوی جبهه متحد دانشجویان و فارغ التحصیلان ایران با اشاره به نشست مشترک اعضای شورای هماهنگی و روسای استانی این جبهه در کرمان گفت: مقرر شد لیست پیشنهادی هیئت رئیسه مجلس هشتم برای بررسی و تصویب نهایی توسط هیئت رئیسه تهیه و به شورای هماهنگی ارسال شود.

 "ابوذر پورادیب" افزود: تصمیم اعضای جبهه متحد دانشجویان و فارغ التحصیلان ایران در معرفی نامزدهای پیشنهادی هیئت رئیسه مجلس هشتم یک کار نو و جالب است که تاکنون در هیچ دوره از انتخاباتهای مجلس شورای اسلامی اتفاق نیفتاد.

 وی خاطرنشان کرد: لیست نامزدهای پیشنهادی هیئت رئیسه مجلس هشتم یک ویژگی خاصی هم دارد و آن اینکه دو تن از زنان حاضر در رقابتهای انتخاباتی مجلس هشتم به عنوان نواب رییس پیشنهاد می شوند. به گفته وی، اعضای جبهه متحد دانشجویان و فارغ التحصیلان ایران به این نتیجه رسیده اند از آنجایی که زنان نیمی از جمعیت کشور را به خود اختصاص می دهند و و در دوره های مختلف همچون پیروزی انقلاب، جنگ تحمیلی و حضور در عرصه های سیاسی و اجتماعی دوشادوش مردان نقش موثر داشتند، بنابراین باید به نقش آنها احترام گذاشته و در عرصه های کلان مدیریتی به کار گرفته شوند.

دبیرکل مجمع اعتدالگرایان شمال (دانشجویان و فارغ التحصیلان شمالی سراسر کشور) خاطرنشان کرد: در دوره های گذشته برای تعیین هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی مردان به زور و با اکراه حضور زنان را در جمع هیئت رئیسه مجلس می پذیرفتند، اما به اعتقاد اعضای جبهه متحد دانشجویان و فارغ التحصیلان ایران زنان همانند مردان توانایی اداره جلسات مجلس را دارند و در کار مدیریتی چیزی از مردان کم ندارند.

پورادیب تاکید کرد: پیرو مشی اعتدالی جبهه متحد دانشجویان و فارغ التحصیلان ایران نامزدهای پیشنهادی هیئت رئیسه ترکیبی از نامزدهای اصلاح طلب و اصولگرا با مشی اعتدالی هستند.

ابوذر پورادیب  - (abouzar_pouradib@yahoo.com)


  • يکشنبه 19 اسفند 1386-0:0

    chera namaiandegane Majles sahmiehbandi nistand, ba inke tehdade daneshjoiane iranieh zan neshan dad ke zanha az nazare farhangi gamhaie ziadi jolotar az mardha hastand, shaiad dar in sorat digar besiari az moshkelate kononi dar jamehe iran hal shawand

    • شهروند سارویپاسخ به این دیدگاه 0 0
      دوشنبه 13 اسفند 1386-0:0

      با عرض سلام و احترام به همشهریان ساروی
      گرایش روزافزون طرفداران آقایان روزبهی ؛ سلیم بهرامی ؛ عشوری ؛ حسین زادگان ؛ روحی ؛ یوسف نژاد ؛ شجاعی ؛ صباغی ؛ زمانی ؛ عبدالاحد ؛ علوی و دیگر کاندیداها در کنار کاندیدای خویش و گزینه دوم به آقای جعفرقربانپور کاندیدای فرهنگی شهرستان ساری بعنوان همکار دیگر کاندیدای مورد نظر خویش ؛ کارشناس ارشد امور اجتماعی مجلس شورای اسلامی دوره ششم و مسئول دفتر نماینده ساری با توجه به شرایط ایجاد شده در آرایش انتخاباتی سار ی و سابقه علمی ؛ تخصصی ؛ فرهنگی و ورزشی ایشان که می تواند بعنوان یک همکارصمیمی و متخصص امور مجلس در کنار هریک از کاندیداهای برادر و خواهر دیگر با تفاهم و همدلی خاطره همکاری آقایان روزبهی و سلیم بهرامی نمایندگان دوره ششم را تکرار نماید و بدور از تنش و درگیری با دیگر نماینده برای رفاه و آبادی شهر و روستاهای ساری با همکاری شوراها تلاش نمایند . با تشکر - شهروند ساروی

      • شنبه 11 اسفند 1386-0:0

        این دفعه نوبت معلمان محروم است که به مجلس بروند . اجرای نظام هماهنگ حقوق فرهنگیان توسط نمایندگان فرهنگی مجلس هشتم بیاد روزهایی که جلوی مجلس هفتم در تهران انتظار می کشیدند . معلمان کرسی مجلس را نمی خواهند ؛ تریبون مجلس را می خواهند .... رجایی معلم بود ؛ معلم


        ©2013 APG.ir