تعداد بازدید: 3289

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 21 اسفند 1386-0:0

راي به دلاور،راي به توانمندي هاست

يادداشتي از:دكتر عبدالحميد صفايي قاديكلايي، عضو هیات علمی دانشگاه مازندران

 


 مجلس عالي‌ترين سطح تصميم‌گيري هاي كلان در نظام جمهوري اسلامي و جايگاه حرمت دادن به آرا و انديشه‌هاي توده مردم و محل تعيين سمت و سوي نظام و حدود و شعور جامعه است.

 توفيق ملي تنها با وجود مجلس كارامد و نمايندگان شايسته توانمند مي‌تواند محقق شود. نمايندگاني كه از شجاعت در ريسك پذيري، مهارت در ظرايف اجرايي ، صاحب شناخت و دانش و تحصيلات عالي در حوزه‌هاي حقوقي و سرانجام قدرت چانه‌زني در تصميم‌گيري‌هاي مشاركتي برخوردار باشند، مي‌توانند درجات توفيق عالي‌تري را براي حوزه‌هاي نمايندگي خود در سطح ملي و منطقه‌اي فراهم نمايند.

 راي من اما به دكتر دلاور بزرگ‌نيا خواهد بود چون ايشان را مديري بسيار شجاع، توانا و ماهر در تحقق اهداف سازماني، بسيج منابع و ايجاد احساس مشاركت در نيروهاي سازماني در مؤسسات تحت مديريت ايشان ديدم.

شجاعت و داشتن ديد واقع‌گراي اجرايي دو خصوصيت بسيار مهم ايشان است كه مي‌تواند مانع از مرعوب و منفعل شدن در مقابل فشارها و توطئه‌هاي خارجي و داخلي و آرمان‌گرايي‌هاي پوچ و بيهوده شود.

آرمان‌گرايي‌هايي كه فرصت‌سوز بوده و موجب اتلاف منابع شود.

 راي من به دكتر دلاور بزرگ‌نيا خواهد بود چون ايشان را برخاسته از توده‌هاي رنج كشيده جامعه و آشنا به آلام مردم محروم مي‌شناسم.

 مردم دوستي و اقبال و احترام به آراي آنها و پذيراي شنيدن نقدها، دردها و مشكلات مردم از دكتر دلاور بزرگ‌نيا شخصيتي محبوب در نزد همه آناني كه با ايشان آشنا بودند، فراهم نموده‌است.

سطح عالي تحصيلات در بهترين مراكز دانشگاهي در رشته حقوق و فلسفه حقوق در دانشگاه‌هاي شهيد بهشتي و آكادمي علوم روسيه، حضور در محضر عالي‌ترين اساتيد فرهنگ و فلسفه تاريخ معاصر، از ايشان فردي صاحب نظر در تحليل و تبيين حوزه‌هاي قانوني و حقوقي تصميمات و داراي ايده‌هاي تغييرات بنيادي در حوزه‌هاي فرهنگ و هنر ساخته و پرداخته است.

راي من به دكتر دلاور بزرگ‌نيا خواهد بود چون ايشان را تركيبي توانمند و متوازن در حوزه‌هاي معرفتي، اجرايي با دو مشخصه شجاعت در اخذ تصميم و عشق در خدمت به مردم محروم مي‌شناسم.


  • جعفر قربانپورپاسخ به این دیدگاه 0 0
    شنبه 25 اسفند 1386-0:0

    با سلام بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر خویش را از مدیریت محترم سایت ارزشی مازند نومه و مردم شریف شهرستان ساری جهت برگزاری انتخابات سالم و پرشور که موجب عظمت و اقتدار میهن عزیز اسلامی شده است تشکر و تقدیر می نمایم و برای نمایندگان محترم و منتخب مردم آرزوی موفقیت دارم . با تشکر - جعفر قربان پور کاندیدای مجلس هشتم ساری

    • پنجشنبه 23 اسفند 1386-0:0

      منظور برادر خانم شماست ؟


      ©2013 APG.ir