تعداد بازدید: 3428

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 21 اسفند 1386-0:0

مشایی:در رامسر از کسي حمايت نکردم

 اسفندیار رحیم مشایی،شایعه حمایت خود را از یکی از کاندیداهای نمایندگی مجلس هشتم در حوزه انتخابیه رامسر و تنکابن تکذيب کرد. 


در پی انتشار شایعاتی در بین مردم رامسر و تنکابن ، مبنی بر حمایت مهندس اسفندیار رحیم مشایی، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری، از یکی از کاندیداهای نمایندگی مجلس هشتم در حوزه انتخابیه رامسر و تنکابن، وبلاگ"رامسرنيوز" طي تماسي تلفنی با معاون رئیس جمهوری، تکذيبيه وي را منتشر کرد.

 مشایی در پاسخ به این پرسش که آیا در جریان انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه رامسر و تنکابن از فرد خاصی حمایت می کنید، گفت: این خبر را تکذیب می کنم و ناشران این شایعه خود بهتر از همه می دانند که منش و اخلاق من با این نوع مسائل در تضاد کامل است.

مشایی گفت: خیلی طبیعی است که من به عنوان یک رامسری مسائل این شهرستان را دنبال می کنم و برایم توسعه و پیشرفت همه جانبه آن بسیار مهم است اما همه ما ایرانی هستیم و باید به رشد متوازن همه نقاط کشور حساس باشیم.

معاون رئیس جمهوری افزود: مردم عزیز رامسر و تنکابن دارای فهم و درک بالای سیاسی و اجتماعی هستند و به همین علت به حول و قوه الهی، انتخابات خوبی را برگزار خواهند کرد و هر یک از نامزدهای کنونی که با رای مردم این منطقه به مجلس راه یابند مورد احترام من خواهند بود.

رئیس مرکز مطالعات جهانی شدن در پایان برای همه نامزدان انتخابات مجلس هشتم و مردم ایران آرزوی موفقیت کرد و گفت: ما منتظر شکل گیری مجلسی قوی تر،کارآمدتر و مردمی تر از مجالس گذشته هستیم و امیدواریم که مردم با هوشیاری کامل و با مطالعه دقیق، افراد توانمندی را برای مجلس هشم انتخاب کنند.


  • جعفر قربانپورپاسخ به این دیدگاه 0 0
    شنبه 25 اسفند 1386-0:0

    با سلام بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر خویش را از مدیریت محترم سایت ارزشی مازند نومه و مردم شریف شهرستان ساری جهت برگزاری انتخابات سالم و پرشور که موجب عظمت و اقتدار میهن عزیز اسلامی شده است تشکر و تقدیر می نمایم و برای نمایندگان محترم و منتخب مردم آرزوی موفقیت دارم . با تشکر - جعفر قربان پور کاندیدای مجلس هشتم ساری

    • چهارشنبه 22 اسفند 1386-0:0

      درود بر مشایی که هوشمندانه عمل می کنند

      • شهروند سارویپاسخ به این دیدگاه 0 0
        چهارشنبه 22 اسفند 1386-0:0

        ساری : ( روزبهی + سلیم بهرامی * عشوری + حسین زادگان + ... = قربان پور)


        ©2013 APG.ir