تعداد بازدید: 3274

توصیه به دیگران 1

جمعه 24 اسفند 1386-0:0

كرباسچي: قوم و خويش اصلاح طلبان مازندران نيستم

 دبير كل حزب كارگزاران سازندگي گفت: مجلس با اكثريت و اقليت منسجم بسيار بهتر از مجلس با نمايندگاني پراكنده است.


غلامحسين كرباسچي شب چهارشنبه در جمع مردم شهرستان ساري در مسجد امام حسين (ع) گفت: از اينكه مردم كشورمان به سرنوشت ملي و ميهني خود حساس هستند بسيار خوشحال هستيم و حضور در انتخابات اين سرنوشت را رقم مي‌زند.


وي با اشاره به اينكه با اصلاح طلبان مازندران قوم و خويشي نداريم اظهار داشت: جريان اصلاح طلبي بايد براي رسيدن به پيروزي به صورت ائتلاف كه امسال شكل گرفته است ادامه فعاليت داشته باشد.
شهردار سابق تهران تاكيد كرد: در كشو جريان حزبي قوي نداريم و مجلس هشتم بايد به اين مسئله توجه داشته باشد.


وي تصريح كرد: اقليت هم مي‌تواند در مجلس براي خود حرف داشته باشد به شرطي كه داراي تشكيلات منسجم حزبي باشد.
كرباسچي افزود: امروزه مصالح ملي ايجاب مي كند كه قوي در انتخابات شركت كنيم.


وي درباره ائتلاف اصلاح طلبان نيز گفت: به دست آوردن كرسي مجلس با اقليت منسجم هدف اصلاح طلبان است.(farsnews)

 


  • فعال سیاسیپاسخ به این دیدگاه 0 0
    شنبه 10 فروردين 1387-0:0


    وقتی خاتمی روحانی سید بود .... وقتی 20 و 22 میلیون رای داشت ..... وقتی نظریه گفتگوی تمدنها در سازمان ملل جهانی شد ....... وقتی مجلس ششم را داشت .... نتوانست از نیروهایش حمایت کند !!! حالا کدامیک از به اصطلاح اصلاح طلبان به چنین موقعیتی که خاتمی داشت و حالا ندارد دست خواهد یافت ؟ کروبی ؟؟؟!!! نمایندگان به اصطلاح اصلاح طلب یا فرصت طلب ؟؟؟؟!!!

    • جعفر قربانپورپاسخ به این دیدگاه 0 0
      يکشنبه 26 اسفند 1386-0:0

      با سلام بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر خویش را از مدیریت محترم سایت ارزشی مازند نومه و مردم شریف شهرستان ساری و همکاران محترم فرهنگی خویش جهت برگزاری انتخابات سالم و پرشور که موجب عظمت و اقتدار میهن عزیز اسلامی شده است تشکر و تقدیر می نمایم و برای نمایندگان محترم و منتخب مردم آرزوی موفقیت دارم . با تشکر - جعفر قربان پور کاندیدای فرهنگی مجلس هشتم ساری

      • جعفر قربانپورپاسخ به این دیدگاه 0 0
        شنبه 25 اسفند 1386-0:0

        با سلام بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر خویش را از مدیریت محترم سایت ارزشی مازند نومه و مردم شریف شهرستان ساری جهت برگزاری انتخابات سالم و پرشور که موجب عظمت و اقتدار میهن عزیز اسلامی شده است تشکر و تقدیر می نمایم و برای نمایندگان محترم و منتخب مردم آرزوی موفقیت دارم . با تشکر - جعفر قربان پور کاندیدای مجلس هشتم ساری


        ©2013 APG.ir