تعداد بازدید: 2741

توصیه به دیگران 1

شنبه 10 فروردين 1387-0:0

يادم تو را فراموش!

معاون ستاد حوادث غير مترقبه كشور گفت: شركت ملي گاز ايران بايد به تعهدات خود در قبال پرداخت 50 هزار تومان به مشتركان در استان‌هاي بحران ديده گاز بايد عمل كند.


  مرتضي اكبرپور با اشاره به ارائه گزارش‌‌هاي دريافتي مبني بر صدور قبض‌هاي بالاتر از نرم مصرفي گاز طي چند ماه گذشته توسط شركت گاز استان مازندران گفت: پس از بحران به وجود آمده شركت ملي گاز ايران متعهد شد تا در صدور گاز مصرفي با كمك دولت، مبلغ 50 هزار تومان را به صورت متناوب در زمان تحويل قبض گاز به مشتريان پرداخت كند و مشتركان تا مبلغ 50 هزار تومان گاز را به صورت رايگان مصرف كنند.

 
وي اظهار داشت: شركت ملي گاز ايران اين تعهد را امضا كرد و در حال حاضر نيز بايد به تعهد خود در قبال مشتركان گاز عمل كند.
اكبر پور با اشاره به اينكه ضمانت اجرايي اين تعهد به استانداران واگذار شد تصريح كرد: ستاد حوادث غير مترقبه كشور نيز گزارش صدور قبض گازهاي گران قيمت را به وزارت كشور ارائه خواهد كرد.


گزارش خبرنگار فارس از مازندران حاكي است كه طي روزهاي گذشته مشتركان گاز در مركز استان مازندران شاهد قبض‌هاي از 50 تا حدود 150 هزار توماني بودند كه از سوي شركت گاز استان مازندران تحويل مشتركان شده است.
مشتركان گازاستان مازندران هنوز منتظرند تا شركت ملي گاز ايران به تعهد خود در قبال كمك به مشتركان در زمان بحران به وجود آمده كه با متانت خاصي با همكاري مسئولان در رفع بحران موثر بودند عمل كند.
تلاش براي تكميل و توضيح بيشتر اين خبر با مدير عامل شركت گاز استان مازندران بي نتيجه ماند.(farsnews)


  • دوشنبه 12 فروردين 1387-0:0

    هر وقت وزیز اموزش و پرورش در مورد بن نقدی 50 هزارتومانی روز معلم اقذام کرد شرکت گاز هم اقدام میکند برنامه هایی که شب پا میشند روز میبافند یادتون هست


    ©2013 APG.ir