تعداد بازدید: 2774

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 20 فروردين 1387-0:0

اصلاحات گازي در راه است

قبض‌هاي گران قيمت گاز در مازندران اصلاح مي‌شود.


مدير عامل شركت گاز استان مازندران با اشاره به صدور گازهاي گران قيمت بعد از بحران گاز گفت: با ابلاغ رسمي شركت ملي گاز ايران و با هماهنگي به عمل آمده اين قبض ها در آينده اي نزديك اصلاح مي شود.
  
 
محمد مصطفي قرباني گفت: توزيع قبوض فعلي كه در دست مردم است مربوط به چهار ماه و دو دوره بوده است و با توجه به اينكه استان مازندران در تقسيم بندي شركت ملي گاز ايران جزو منطقه معتدل شمرده شده است گاز بها به صورت پلكاني محاسبه شده است.


وي از پيگيري مداوم استاندار و مسئولان شركت گاز استان مازندران براي تبديل مازندران از منطقه معتدل به مناطق سرد 3 خبر داد و اظهار داشت: اين مسئله را شركت ملي گاز ايران پذيرفت ولي هنوز به صورت رسمي به شركت گاز مازندران اعلام نكرده است.


قرباني با تاكيد بر اين نكته كه اين ابلاغ در كمتر از يك ماه انجام خواهد شد تصريح كرد: در اين صورت رشد پلكاني گاز بها تعديل و به تدريج در قبوض گاز دوره هاي بعدي منظور خواهد شد.


مدير عامل شركت گاز استان مازندران گفت: پيش بيني مي شود با تبديل مازندران از منطقه معتدل به مناطق سرد 3، براي هر مشترك گاز در استان در قبال مصرف ماهانه گاز از يك تا 10 هزار تومان تخفيف منظور شود.


وي با تاكيد بر اين نكته مسئولان در حد توان قانوني اجازه نمي دهند حقي از مردم ضايع شود بيان كرد: براي مشتركان گاز در استان مازندران هيچگونه جاي نگراني وجود ندارد.


مدير عامل شركت گاز استان مازندران در پايان اظهار داشت: هر دستگاه خدماتي كه از مردم بر خلاف قانون و مقررات پول اضافي دريافت كند سازمان هاي نظارتي نظير دادگستري، ديوان محاسبات و سازمان بازرسي حامي مردم خواهند بود و از حقوقشان دفاع خواهند كرد.(farsnews)



    ©2013 APG.ir