تعداد بازدید: 2882

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 27 فروردين 1387-0:0

علي صابري:مجلس ششم ديگر تكرار نخواهد شد

سخنگوي جبهه متحد اصولگرايان مازندران گفت:آرامش سياسي بايدبه آرامش اقتصادي منجر شود.


 سخنگوي جبهه متحد اصولگرايان مازندران گفت: پيروزي اصولگرايان در انتخابات مجلس هشتم جامعه را به آرامش سياسي رساند و اين آرامش بايد به آرامش اقتصادي منجر شود.

علي صابري با اشاره به اينكه مجلس هشتم بايد به مهم ترين نيازهاي مردم پاسخ مثبت دهد گفت: كنترل تورم و گراني مهمترين و اولاترين خواسته مردم در حال حاضر است.

وي افزود: در شرايط كنوني تغيير و جابه جايي مديران اقتصادي مشكلي را حل نخواهد كرد و راه درست اين است كه اصولي و ريشه اي با پديده تورم مبارزه شود.

سخنگوي جبهه متحد اصولگرايان مازندران با تاكيد برا ين نكته كه اقتصاد ارتباط تنگاتنگي با گروه غالب سياسي در جامعه ندارد به منتخبان مردم در مجلس هشتم پيشنهاد داد با پاسخگويي به مطالبات مردمي از مردم تشكر و قدرداني شود.

 وي در بخش ديگري از سخنانش علت ناكامي اصلاح طلبان را فاصله گرفتن از نيازها و اعتماد مردمي عنوان و بيان كرد: اين افراد بايد بدانند كه مجلس ششم ديگر تكرار نخواهد شد.

صابري تاكيد كرد: اصلاح طلبان براي چهارسال ديگر از مجلس نااميد هستند.

وي در پايان تعداد اصلاح طلبان مجلس هفتم را بيشتر از اصلاح طلبان مجلس هشتم برشمرد.(farsnews)


  • شهرستانیپاسخ به این دیدگاه 0 0
    سه شنبه 3 ارديبهشت 1387-0:0

    زورتان به شهرستانیها می رسد ؟ تهران چه خبر !!!!؟ از ماهواره های پشت بامهای خانه های تهران ؛ پایتخت کشور اسلامی که همه مسولان درآنجا تشریف دارند عکسی چاپ کنید .؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!! اگر نمی ترسید ؟؟؟ منظورم شمال شهر ....

    • چهارشنبه 28 فروردين 1387-0:0

      حتما می فرمایید گرانی و تورم و فساد و .... تقصیر دولت خاتمی !!!!است شما که با اصول و آخرت کار دارید در کار دنیا و معیشت مردم تقصیر ندارید ......!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟

      • چهارشنبه 28 فروردين 1387-0:0

        ideologie monjamed eslah nemigardad


        ©2013 APG.ir