تعداد بازدید: 2744

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 29 فروردين 1387-0:0

اين مديران كج سليقه

مديركل اطلاعات استان مازندران گفت: كج سليقگي بعضي از مديران نبايد مانع و متوقف شدن روند توسعه در مازندران شود.


 علي حكيم گفت: بسياري از طرح هاي مركز استان فقط به دليل عدم هماهنگي بين بخشي راكد مانده است.


وي با اشاره به اينكه برنامه احداث كمربندي شمالي شهرستان ساري از سال 53 آغاز شد بود افزود: بعد از گذشت 34 سال از آغاز اجراي اين طرح فقط 45درصد پيشرفت فيزيكي دارد كه اين بسيار جاي تاسف است.

مديركل اطلاعات استان مازندران تصريح كرد: در اين مدت ده‌ها مدير، فرماندار و شهردار مديريت اين شهرستان را بر عهده گرفتند ولي هنوز اين كمربندي به بهره برداري نرسيده است.


وي با اشاره به اينكه دولت نهم دولت كار و خدمت است خطاب به مديران دستگاه ها اجرايي شهرستان ساري بيان كرد: همه ما مسئول هستيم در راستاي اهداف دولت نهم گام برداريم و اگر فكر مي كنيم در جاهايي ضعف داريم و نمي توانيم ،عرصه را براي ديگران خالي كنيم.


حكيم در بخش ديگري از سخنانش در خصوص انتقال پادگان به خارج شهر ساري گفت: منابع طبيعي در خصوص در اختيار قرار دادن زمين براي انتقال پادگان همكاري نمي كند و در حال حاضر 5/10 هكتار زمين در مركز شهر ساري منتظر تصميم منابع طبيعي است.


وي درباره طرح آزاد سازي سواحل شهر ساري نيز تصريح كرد: با هماهنگي هاي انجام شده و دستور رئيس جمهور بخشي از سواحل كه مربوط به ادارات دولتي بوده آزاد سازي شده و فقط آزاد سازي مناطق نظامي و انتظامي منتظر دستورات بعدي است.


حكيم يادآور شد: تاكنون طرح مناسبي در مناطق آزاد شده سواحل اين شهر صوررت نگرفته است.
وي در خصوص تامين آب مورد نياز كشاورزان اظهار داشت: سدهاي زيادي در استان در دست احداث است اما فقط سد شهيد رجايي در شهرستان ساري آب مورد نياز كشاورزان منطقه را تامين مي كند و سد البرز با وجود پيشرفت فيزيكي هشتاد و شش درصدي هنوز آبگيري نشده و دو سد ديگر در دست احداث استان نيز به دليل برخي مشكلات در بلاتكليفي به سر مي برند.


مديركل اطلاعات استان تصريح كرد: مازندران براي توسعه و نجات از فقر سبز، مديران پرتلاش و جسور مي خواهد.(farsnews)



    ©2013 APG.ir